Cześć Kochani!

Krem przeciwsłoneczny to u mnie must have na cały rok. Testuję i sprawdzam różne warianty.

Na plus, że zawiera panthenol i ceramidy dzięki czemu wzmacnia naszą barierę skórną, łagodzi podrażnienia i ją nawilża.

Jeżeli chodzi o konsystencję to jest lekki, szybko się wchłania i oczywiście nie pozostawia białego filmu na skórze. Ma delikatny zapach rozmarynu, który w moim odczuciu jest bardzo miętowy.

Na pewno czuję, że moja skóra jest świetnie nawilżona, ale niestety w strefie T przetłuszcza się w ciągu dnia. Jednak to dla mnie nie problem, bo od zawsze tak to wygląda nie ważne co aktualnie mam na twarzy.

{eng}

Pestlo - saferecipe spf 50+PA++++

Sunscreen is a must have for me all year round. I test and check different variants.

On the plus side, it contains panthenol and ceramides, thanks to which it strengthens our skin barrier, soothes irritations and moisturizes it.

As for the consistency, it is light, quickly absorbed and of course does not leave a white film on the skin. It has a delicate smell of rosemary, which in my opinion is very minty.

I certainly feel that my skin is well moisturized, but unfortunately in the T-zone it becomes greasy during the day. However, this is not a problem for me, because it always looks like this no matter what I currently have on my face.

🌼 Łap kody zniżkowe / Grab some discount codes🌼

YesStyle – OLIVIASOJO
Stylevana – INF105OII
OliveYoung -OIILIVE18

🌼My social media links 🌼

Instagram: https://instagram.com/oiilivebeauty
Tiktok: https://www.tiktok.com/@oiilive

3 comments:

  1. Super że jesteś zadowolona. U mnie jednak mięta w kosmetykach na odpada :)

    ReplyDelete
  2. Dobre nawilżenie to dla mnie podstawa. Fajny produkt.

    ReplyDelete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.