Cześć Kochani!

Otrzymałem ten produkt za darmo od Picky i Benton w zamian za szczerą recenzję.

Po pierwsze chcę powiedzieć, że naprawdę uwielbiam kremy przeciwsłonczene, które mają lekką, prawie wodnistą formułę i myślę, że to jest właśnie ten produkt. Bardzo szybko wchłania się w moją skórę, więc dla mnie to ogromny plus jako posiadaczki cery mieszanej.

Przepiękny zapach olejku rozmarynowego i efekt chłodzenia czuć niemal natychmiast. Bardzo podoba mi się to, że nie klei się, nie bieli i trochę nawilża moją skórę.

Jedyne, co mi się nie podoba, to to, że po kilku godzinach moja skóra świeci na czole, ale nie jest aż tak źle w porównaniu z dniami kiedy nie mam nic na twarzy.

Więc gorąco polecam.

{ eng }

I received this product for free from Picky and Benton in exchange for my honest review.

Firstly I want to say that I really love suncreams that have light almost like watery formula and here I think I got it. It absorb into my skin very fast so for me this is a huge plus to my combination skin.

I feel beautiful scen of rosemary oil and cooling effect almost immidietly. I really love that it is not sticky and moisturizes my skin a little bit.

The only one thing I do not like is that after few hours my skin is glowing on forehead, but it is not that bad how it is while I am not wearing any spf.

So for me I would highly recommend it to you.

🌼Łap kody zniżkowe / Grab some discount codes 🌼

YesStyle – OLIVIASOJO
Stylevana – INF105OII
OliveYoung -OIILIVE18

🌼My social media links 🌼

4 comments:

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.