Cześć Kochani! 

No i mamy kolejny produkt z tej serii, który miałam przyjemność testować. Tym razem toner.

Jest on również przeznaczony do codziennej pielęgnacji cery wrażliwej i trądzikowej. Ale też dla osób, które poszukują nawilżenia.

Jakie powinno być działanie?

- zmniejsza przebarwienia

- nawilża

- odżywia i łagodzi skórę

! Produkt jest bezzapachowy więc nie musicie się martwić o cebulę w składzie.

Osobiście jedyne co zauważyłam przy stosowaniu tego toniku to to, że bardzo fajnie nawilża. Jest delikatny, szybko się wchłania i rzeczywiście łagodzi skórę. Niestety ostatnio nie miałam dużych przebarwień po trądzikowych więc tutaj jest mi się trudno wypowiedzieć na ten temat ale na pewno zrobię update.

Także moja ocena to: 4.5/5

{ eng }

And another product in this series that I had the pleasure to test. Toner this time.

It is also intended for the daily care of sensitive and acne-prone skin. But also for people who are looking for hydration.

What should be the action?

- reduces discoloration

- moisturizes

- nourishes and soothes the skin

! The product is odorless so you don't have to worry about the onion in the composition.

Personally, the only thing I noticed when using this tonic is that it moisturizes very well. It is gentle, absorbs quickly and actually soothes the skin. Unfortunately, recently I haven't had large acne discoloration, so here it is difficult for me to comment on it, but I will definitely update it.

Also my rating is: 4.5 / 5

🌼Łap kody zniżkowe / Grab some discount codes 🌼

YesStyle – OLIVIASOJO
Stylevana – INF105OII
OliveYoung -OIILIVE18

🌼My social media links 🌼

2 comments:

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.