Cześć wszystkim! Jak wam mijają dni? Mi całkiem dobrze. Dziś wolne do szkoły do 13 maja. Więc ogólnie dobrze jest. Jak zauważyliście zmieniłam wygląd bloga (znowu) mam nadzieję, że ten się również podoba, bo trochę się nad nim napracowałam. Bo jak to mi zawsze coś mi nie pasowało, a to nie wiedziałam, które zdjęcie wybrać, a to w którą stronę co. No ale w końcu powstało coś takiego. Taki chyba najzwyklejszy nagłówek jaki mógłby być.
   Dziś mam dla was przygotowany outfi, z legginsami ze strony afw-store. Cóż na początku nie byłam przekonana co do tego, że będą one aż tak świetne! Ich materiał jest taki miły w dotyku, wszystko dobrze obszyte, jestem jak najbardziej zadowolona z nich. Cóż może to nie jest jakiś nie wiadomo jak świetny outfit, w sumie mam na sobie tylko białą koszulę (szachownica), marynarka (orsay), leggisny (tutaj możecie je kupić) i zwykłe baleriny.

   Dodałabym bliższe zdjęcie legginsów, ale niestety mam problemy z wgraniem go. Więc niech już zostanie to jedno zdjęcie. Nie lubię/ nie umiem robić sobie sama zdjęć tak do outfitów świetnych jak niektórzy mają. Po prostu jakoś tak moja twarz nie wygląda za ładnie dlatego też mam głowę spuszczoną w dół. Tak dla wyjaśnienia.
   Jak wiecie w poprzednim poście na temat lakierów szykuję dla was kolejny tematyczny post co trzymam w tych tajemniczych pudełkach. Cóż niestety nikt z was nie napisał co tam być może się znajduje, więc dowiecie się w swoim czasie. Dziś właśnie będę robiła zdjęcia rzeczy tam znajdujących się. Ah, jeszcze będzie taka nowość za niedługo, będę dodawała recenzje kosmetyków, których używam. Więc można powiedzieć, że mój blog jest wielotematyczny.
Mój kot was pozdrawia! :D Także miłego dnia każdemu życzę i do następnego postu. ♥

56 comments:

  1. super outfit a jaki fajny kocur <3
    http://cookplease.blogspot.com/ miesięczny przegląd!

    ReplyDelete
  2. u mnie weekend minął w miarę:) dziękuję za odwiedziny

    ReplyDelete
  3. Legginsy są świetne ;)

    Co do wzorków robię je wykałaczką, mi się wydaje to bardzo proste, jeżeli chwilę się skupi na tym to raz dwa idzie ;)

    ReplyDelete
  4. świetny otd, szczególnie spodobały mi się leginsy

    ReplyDelete
  5. Świetne legginsy i słodki kiciuś <3

    ReplyDelete
  6. świetny post i fajna stylizacja ;d
    moze obserwujemy nawzajem ? ja juz <3

    ReplyDelete
  7. śliczny kotek :d i góra zestawu bardzo mi się podoba :)

    ReplyDelete
  8. Rysio :) dobry zestaw, rzadko kiedy kładę legginsy

    ReplyDelete
  9. ja wiem..chciałam właśnie żeby choinki z przodu były ostre, ale one były na chodniku i do końca nie widziałam na co jest ostrość(wydawało mi się, że jest na pierwszy plan) :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. No ja też tak mam. :D Patrząc na to co jest w aparacie też mi się często wydaje, że coś jest na pierwszym planie, a tu taki psikus. :D

      Delete
  10. świetne legginsy!
    http://neoofloop.blogspot.com/ zapraszam do mnie! xoxo.

    ReplyDelete
  11. kocurek śliczny <3 leginsy są fajne ;)

    ReplyDelete
  12. Świetny zestaw :) a jaki śliczny kociak

    kattyunique.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Świetne legginsy ;) Z ciekawością czekam na ujawnienie rzeczy z pudełek :D

    ReplyDelete
  14. podoba mi sie ! C:
    wszedzie szukalam takich legginsów ale nigdzie nie moglam trafic :C

    ReplyDelete
  15. Bardzzo mi się poodba wygląd bloga jak i zdjęcia ^^ Obserwuję pozdrawiam :)
    wszystkooniczym09.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Co do wyglądu, to jest prześliczny <3 Strój też bardzo ładny, zwłaszcza koszula, leginsy również, wszystko ładnie się komponuje. Czekamy na kolejny tematyczny post ;*

    ReplyDelete
  17. Świetne te Twoje leginsy :) Ja też nie umiem robić sobie sama zdjęć, dlatego muszę wykorzystywać znajomych :P Bardzo ładny szablon :)
    Ps: Pozdrów także swojego kota :D
    photoee.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Fajne legginsy; a kotek cudny. :D

    my-life-my-troubles.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Świetne te leginsy :D
    przypomniało mi się, jak w liceum byłam na wycieczce klasowej i przez 10 dni w 9 dziewczyn codziennie cały dzień chodziłyśmy w leginsach, wieczorem je moczyłyśmy, przez noc wysychały, a rano znów były obcisłe, haha :)

    ReplyDelete
  20. Fajny outfit :)
    ja też pozdrawiam kota Rysia :D rude koty są fajne :)


    http://scrabuss.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. świetne legginsy!:)

    ReplyDelete
  22. Fajna koszula :D i piękny jest Twój Rysiek *.*
    Obserwujemy? :)

    ReplyDelete
  23. mi się tam outfit bardzo podoba! dzięki legginsom jest on taki niecodzienny :)
    nie wiem, jaki był poprzedni wygląd bloga, ale ten jest kozacki, szczególnie Twoje zdjęcia po prawo :D
    może obserwujemy? ;)

    ReplyDelete
  24. śietne są te legginsy ! jeszcze takich nie widziałam :)
    również pozdrawiamy Twojego kotka ^^

    ReplyDelete
  25. ciekawa notka
    masz ciekawy blog i na pewno będę tu często wpadać 8)
    wpadniesz do mnie ? zależy mi ,prosze ;c
    http://lovelooksky.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Fajne legginsy ! poluję na takie, ale dopiero jak schudne :D

    ReplyDelete
  27. Świetne legginsy :D
    Super kotek <3

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Fajne legginsy;)
    Kotek <3

    http://asiaafashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Ale piękny kot! :D uwielbiam te zwierzaki!. Leginssy super, cały zestaw jest bardzo ładny i elegancki

    ReplyDelete
  30. Twój kot jest zajebisty <33

    +Taka mała informacja, widziałam, że jesteś obserwatorem mojego bloga, a przyszło mi do głowy zmienić adres, tak więc zapraszam:
    escape-to-my-dreams.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Zarąbiste leginsy, po prostu boskie ;)
    Pozdrawiam i zapraszam

    ReplyDelete
  32. Nowy wygląd bloga jest bardzo, ale to bardzo śliczny ;0
    Podoba mi sie, naprawdę! ;3
    Ładna stylizacja ;)
    Już nie mogę doczekac się następnego postu l;d

    ReplyDelete
  33. Wchodzę na twojego bloga od niedawna, ale naprawdę bardzo mi się podoba. Piszesz konkretne, ale przyjemne notki! Oby tak dalej! c:

    http://thoomson.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. HEJ ! fajny blog, ja też od niedawna znów prowadzę swojego, prosiła bym o dodanie do obserwawanych i kilka kom. , odwdzięczę się i to bardzo :* http://oldzia-oldzia-oldzia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. fajne legginsy :D

    obserwuję i zapraszam :)

    ReplyDelete
  36. Jaki słodziak z tego kotka, yay ♥

    ReplyDelete
  37. Rysiek jest świetny : D

    ReplyDelete
  38. Extra leginsy! ^^
    Mam do Ciebie wielką prośbę, a mianowicie chciałabym abyś kliknęła na moim blogu w baner sklepu "Sheinside", który jest umieszczony na samej górze w prawej kolumnie, odwdzięczę się obserwacją :)

    ReplyDelete
  39. Świetne legginsy no i Rysiek oczywiscie, moj kot nazywa się Wacek :D

    ReplyDelete
  40. No, no :D Legginsy fajne ^^
    Kotek przesłodki <3

    ReplyDelete
  41. Boskie leggotki! Uwielbiam taki styl! :D

    ReplyDelete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.