Witajcie, z racji tego, że dziś nie ma mnie w szkole bo byłam u fryzjera i zrobić zdjęcie do dowodu, a jeszcze muszę pojechać do urzędu. Postanowiłam napisać notkę na temat pewnego sklepu. A mianowicie na temat tego oto sklepu: http://www.spicyavenue.com/ Czym jestem zachwycona? A mianowicie wszystkie ubrania, które tam przeglądałam są takie świeże, lekkie i mają to coś w sobie. Może to dlatego iż podoba mi się moda prosto z Japonii.
   No i na pewno dlatego też iż nie można znaleźć tak świetnych rzeczy u mnie w mieście. Można powiedzieć, że w jakiś sposób są oryginalne, bo rzadko spotykane na mieście.


Piękna, urocza, różowa tuniko/sukienka. Jak dla mnie bajka! Jest taka zwiewna, lekka i kolor ma przepiękny. Na pewno nosiłabym ją! <3 


 Ta sukienka jest również świetna, jej krój jest prosty ale za to ma bardzo fajne wzorki na sukience. Możecie je zobaczyć z bliska wchodząc w link powyżej. 

Kwiecista, zielona sukienka. Idealnie nadawałaby się na lato. 
 

Kolejna zwiewna i piękna bluzeczka. 

A co myślicie o koronkowych ubraniach? Jak dla mnie ta bluzeczka prezentuje się niesamowicie!


Bluzeczka nazwana moim imieniem, jak najbardziej przypadła mi do gustu. 
I to czego poszukuje od dawna, a nigdzie nie mogę znaleźć aby przypadło mi do gustu. Czyli dżinsowa koszula. 
 
   Mi sklep się bardzo podoba, jest tam mnóstwo rzeczy, które przygarnęłabym do swojej szafy. A wam jak się podoba? Polecam przejrzeć każdą część tej strony np. Limited Edition, 
gdzie również są tam rzeczy nie z tej ziemi. 

ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA POPRZEDNIEJ NOTKI.

Sezon truskawkowy uważam za otwarty! Mniam! ♥