Witajcie wszyscy!
   Jest to notka zaplanowana gdyż w sumie w tygodniu nie mam jakoś czasu pisać. Dziś chcę wam pokazać moją małą kolekcję lakierów do paznokci. W sumie nie jestem pewna czy czasem na tym blogu już nie było takiej notki, ale wstawię. Bo w końcu nie każdy patrzy na blogu na to co było wcześniej - pewnie to i dobrze. Bo przeglądając teraz parę notek z 2011 przeraża mnie to wszystko co pisałam i robiłam. Mam nadzieję, że teraz sprawuję się lepiej i wszystko wygląda mniej więcej w miarę. Moja pisownia, wyrażanie własnej opinii itd. Także przejdźmy do notki!








I mam jeszcze dla was taką małą zapowiedź kolejnej tematycznej notki, jak myślicie co znajduje się w tych 'pudełkach' ?  Mam nadzieję, że choć trochę przypadła wam do gustu ta notka, ogólnie będę się starała na moim blogu zamieszczać na prawdę różnorodne tematy. Od makijażu, outfitów, znalezionych ciekawych rzeczy w internecie po swoje własne życiowe przemyślenia, z czasem pewnie dojdą jakieś konkursy, może kiedyś w końcu się przełamię i nagram filmik. W końcu wszystko jest możliwe!


Miłego dnia! ♥

8 comments:

  1. Uwielbiam wszelkiego rodzaju lakiery do paznokci i gdy tylko mogę to kupuję ile mogę :) Pozdrawiam :)

    http://scrabuss.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Bardzo fajne lakiery wybrałaś. ;) Dziękuję za komentarz, pozdrawiam ! *.*

    ReplyDelete
  3. skoro podobają Ci sie bransoletki to weź udział w moim konkursie! do północy możesz się zgłosic a do wygrania jest bon do wydania na taka właśnie biżuterię ;)

    ReplyDelete
  4. Te pierwsze lakiery najbardziej podbijają moje serce<3 :D

    Obserwuję :))

    ReplyDelete
  5. ekstra lakiery *_* zakochałam się ♥

    obserwujemy? :)

    ReplyDelete
  6. podoba mi się ten turkus i róż!:)

    ReplyDelete
  7. obserwuje bo fajny blog, przejrzysty. lubie takie :)
    dzieki za wizyte!
    http://cookplease.blogspot.com/ miesięczny przegląd!

    ReplyDelete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.