Hej Kochani!

Dzisiaj przychodzę do wasz z postem, który wydaje mi się, że jeszcze nie był opublikowany na moim blogu. Ale oczywiście mogę się mylić skoro prowadzę go od 2011 roku. Często zastanawiałam się nad tym czy powinnam zmieniać perfumy co porę roku, czy jednak pozostać przy zapachu który uwielbiam najbardziej? Na pewno są za tym jakieś plusy i minusy, ale pomyślałam, że czemu by nie znaleźć czegoś dla mnie i mojego męża na ten jesienny czas. Bardzo ciekawi mnie jakie wy mielibyście propozycje, zachęcam do pisania w komentarzu. 

Damskie perfumy na jesień 

Nuty zapachowe: Bergamotka, Jaśmin, Paczula, Piżmo, Pomarańcza, Róża, Wanilia, Wetiwer

Kultowy zapach od Chanel. Przyznam, że w tym przypadku najbardziej spodobało mi się najbardziej urocze opakowanie, ale nuty zapachowe również bardzo mnie zaciekawiły. Wydaje mi się, że nie ma tutaj nic takiego co mogłoby mnie odrzucać w ich zapachu, ale jestem również bardzo ciekawa ich trwałości. Czytałam dużo opinii i no jak wiadomo każdy ma inny gust i coś innego się komuś podoba. Chanel Coco Mademoiselle perfumy możemy znaleźć w pojemnościach 35ml, 50ml, 100ml oraz 200ml. 

Nuty zapachowe: Irys, Jaśmin, Malina, Paczula, Róża, Wanilia, Czarna Porzeczka, Davana


Tutaj przyznam, że obawiam się tylko bardzo kwiatowego zapachu, bo według nut zapachowych można by było tak o tym pomyśleć. Niestety osobiście go nie wąchałam więc nawet trudno jest mi się dokładnie wypowiedzieć czy akurat mi przypasowałby do gustu. Jeżeli dużo bardziej czułabym owocową nutę myślę, że byłabym skłonna je zakupić. Kto wie może byłabym In Love With You. Myślę, że pomijając to co ja lubię, a czego nie to jednak te nuty zapachowe bardzo fajnie wpajają się w te jesienne wieczory. Giorgio Armani, In Love With You występuje w 4 pojemnościach - 30 ml, 50 ml, 100 ml oraz 150 ml. 

Męskie perfumy na jesień 

Authentic Beauty Concept 
Nuty zapachowe: naturalny przyprawy, aromat świeżej pościeli, białych kwiatów, bawełniane, pudtrowe nuty fiołkowe. 


Z Authentic Beauty Conept spotykam się po raz pierwszy. Ale sam opis tych perfum bardzo mnie zaintrygował, zresztą sami przeczytajcie: "Nuty naturalnych przypraw z aromatem świeżej pościeli i białych kwiatów wzbogacone o bawełniane, pudrowe nuty fiołkowe. Dostępna w szklanych butelkach wytworzonych w 25% z wysokiej jakości szkła pochodzącego z recyklingu. Pakowana w przyjazne środowisku pudełko, wspomagające utrzymanie czystych oceanów." Dodatkowo ich cena na prawdę jest bardzo atrakcyjna i przyznam, że mocno zastanawiam się czy by ich nie kupić na prezent dla męża. Z tego co zauważyłam można je kupić tylko w jednej dostępnej pojemności czyli 50ml. 

Nuty zapachowe: Ambra, Cynamon, Kardamon, Kwiaty, Mięta, Owoce, Pieprz


Gdy myślę o Paco Rabanne 1 Milion wydaje mi się, że jest to również dość kultowy i luksusowy perfum. Nuty zapachowe wydają się być idealne na jesień. Czy cynamon i kardamon nie kojarzy wam się typowo z jesienią? Może większość z was pewnie wróci myślami do Świąt i pierniczków, ale mi osobiście te bardziej korzenne zapachy właśnie przywołują wspomnienia o nadchodzącej jesieni. 

Nuty zapachowe: Cytryna, Imbir, Mięta, Lawenda, Geranium


Czytając o nutach zapachowych Azzaro Wanted - marki, którą też niestety pierwszy raz spotykam. Mam wrażenie, że siadam przy kominku z herbatką z cytryną, imbierem i miętą. Idealne połączenia na jesienne wieczory! Takie świeże i przyjemne zapachy myślę, że również świetnie by się sprawdziły. 

Czy ktoś z was miał te zapachy i mógłby się wypowiedzieć? Jestem bardzo ciekawa waszego zdania na ten temat, a może macie zupełnie inne produkty do polecenia. :) 

INSTAGRAM | FACEBOOK

Post powstał we współpracy z Ceneo. 

6 comments:

  1. nie miałam żadnego z tych zapachów, ale kojarzę 1 milion iiiii.... niestety nie przypadł mi do gustu :P ale może dlatego, że kojarzy mi się z konkretną osobą :P

    ReplyDelete
  2. Ja niestety nie znam żadnego z zapachów, najbardziej ciekawi mnie ten od Chanel.

    ReplyDelete
  3. Nie miałam żadnego z tych zapachów, ale każdy wydaje się bardzo ciekawy😊

    ReplyDelete
  4. Nie znam,a raczej nie wachalam żadnego z nich. Ciekawi mnie zapach od Chanel :)

    ReplyDelete
  5. Zapach Chanel jest piękny i śmiało mogę powiedzieć, że jest jednym z moich ulubionych. Pozostałych nie znam. ;)

    ReplyDelete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.