Witam wszystkich. Jak można domyśleć się po nazwie postu jestem chora, niestety. Przez kilka dni jakoś zupełnie mi się nic nie chciało, ale że powoli wracam do zdrowia to postanowiłam coś napisać. Ogólnie bardzo się cieszę, za te 50 komentarzy pod poprzednim postem. Myślę nad zmianą wyglądu bloga - tak znów. Tylko jeszcze sama nie wiem jak się za to zabrać, no ale mam nadzieję, że coś ciekawego wymyślę. Wpadłam na parę pomysłów i jednym z nich jest to, że zrobię jakiegoś video bloga, ale to dopiero jak wyzdrowieję. Mam w planach zrobić:

- Moje sekrety
- Pytania i odpowiedzi
- Moje blogowe sekrety
- Mój zwierzęcy przyjaciel
- Get ready with me

Cóż może pomożecie mi jeszcze coś wymyślić, co mogłabym wam nagrać? W sumie jeszcze nie jestem pewna czy uda się coś z tym, ponieważ nie wiem jak działa na mnie nagrywanie się. Zapewne nie będzie mi się nic podobać i w końcu nie dodam, no ale warto spróbować.


 Takie tam zdjęcia galaktyczne. 
   Ogólnie mam nadzieję, że wyzdrowieję do weekendu, bo mam zamiar wybrać się na zakupy. A poza tym spędzić jakoś ten dzień z moim chłopakiem, bo no cóż, jutro są te walentynki ale raczej na pewno nigdzie się nie wyjdzie. Więc no trudno, jakoś się przeżyje.
   Nie lubię mieć zbyt dużo czasu wolnego, bo sama nie wiem co mam wtedy robić. Powinnam teraz czytać potop i świętoszka, ale do biblioteki nie wybiorę się, a wątpię, żeby ktoś z domowników był tak miły i się wybrał. Więc zostaje mi czytanie z internetu, jak znajdę to trzeba się będzie wziąć. Bo zapewne będzie ciężko nas katować pytaniami. ;o
   Miłego dnia.

46 comments:

  1. Ladne te zdjęcie *>.*
    Nowy post, zapraszam do skomentowania -> www.alleishsa.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. może room tour? :)
    i może jakieś challange np. chubby bunny :>

    ReplyDelete
  3. fajny pomysł z videoblogiem :)
    możesz np zrobić filmik o Twoich zakupach, albo o zawartości szafy i kosmetyczki. Fajne są takie filmiki :D

    ReplyDelete
  4. ale fajny efekt galaktyki *.*
    +obserwuję <3

    ReplyDelete
  5. Fajnie przerobione zdjęcia .
    Zdrówka ;)

    ReplyDelete
  6. Pierwsze zdjęcie fajnie przerobione! Zdrówka! Pech z tymi Walentynkami :c

    ReplyDelete
  7. też lubię często coś odświeżyć. czasem padnie na bloga. powrotu do zdrowia! :)

    ReplyDelete
  8. najbardziej czekam na moje blogowe sekrety i get ready with my

    ReplyDelete
  9. ja też zawsze zaznaczam kolorkami!!!!!!!


    dziękuje za komentarz u mnie
    DEMORDIE.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. super blog ;D

    obserwuje i zapraszam http://super-kosmetyki.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Bardzo fajne zdjęcia, zdrowiej . Zaobserwowałam moze rewanzyk?

    ReplyDelete
  12. szybkiego powrotu do zdrowia, z tego co widzę, połowa bloggerów jest teraz chorych :D

    ReplyDelete
  13. Świetny blog!

    Zajrzyj!
    http://meg-aniaaa.blogspot.com/
    Będzie mi miło jak zaobserwujesz!

    ReplyDelete
  14. Zacznij nagrywać filmiki.:D Zapraszam do mnie ♥ Obserwujemy..?

    ReplyDelete
  15. Zdrówka ! ;*
    Zapraszam do siebie
    dzastalife.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Świetny blog ! ;) + Obserwuje ;D

    Zapraszam do siebie http://www.makeup-yourfriend.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Bardzo Ciekawy Blog. Zapraszam do siebie http://gleamxofxhope.blogspot.com/
    Oglądasz i Obserwujesz? Robię to samo ♥

    ReplyDelete
  18. Ja też zawsze jak coś nagrywam to potem mi się nic nie podoba. ;D Zdrowiej. :3

    Zapraszam, a jeśli Ci się spodoba to zaobserwuj. :3

    ReplyDelete
  19. Życzę zdrówka, weekend już jutro się zaczyna.... :)))

    ReplyDelete
  20. kuruj sie <3
    Śliczny blog ;D

    pozdrawiam xoxo U :*

    ReplyDelete
  21. Super blog ;D

    http://super-kosmetyki.blogspot.com/ obserwuje i zapraszam ;D

    ReplyDelete
  22. Thanks so much for your comment, it means so much!
    Following you back now!

    Have a great day,
    -Kati

    ReplyDelete
  23. Śliczne zdjęcia.:*
    Zapraszam do obserwowania;http://w-pogonizamarzeniami.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Tytuły się pisze z wielkiej litery, tak a propos... ;)
    Zdjęcia fajne, życzę zdrowia... Z życzeniami "miłych Walentynek" trochę się spóźniłam... ;p
    Zdjęcia boskie. ^^
    Pozdrawiam, Nessa.
    _______________________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. fajne zdjecia ;D
    jestem ciekawa filmiku get ready with me ;p

    ReplyDelete
  26. zdjęcia są zaje*iste *.*

    Dostałam 5 walentynek i spędziłam je w łóżku z chorobą :(

    Świetny blog ^_^ Będę tu wpadać częściej, mam nadzieje, że wpadniesz do mnie :)

    Obserwujemy.?
    karaafashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Dobre pomysły na notki.

    ReplyDelete
  28. Zdrowiej, zdrowiej. :) Teraz te choroby łapią wszystkich ;c

    ReplyDelete
  29. życzę zdrowia i powodzenia z planami vide blogowymi :)

    ReplyDelete
  30. Jesteś bardzo ciekawą osobą .Bardzo podoba mi się twój blog . Będę wpadać częściej *.* Pozdrawiam i będzie mi miło jeśli również wpadniesz i zaobserwujesz ;*
    pauuls.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Zdrowiej:) Myślę, że nagranie filmików to świetny pomysł:)

    ReplyDelete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.