Witam wszystkich moich kochanych czytelników!
Cóż trochę czasu minęło od ostatniego posta, no ale w końcu trzeba było się co nieco uczyć do sprawdzianu z materiałoznawstwa co efektem było dostanie oceny: 5. Więc ogólnie jestem bardzo zadowolona! Pomijając to, że tydzień poprzedni mijał mi jakoś bardzo długo i strasznie nudno, to dałam radę go wytrzymać. A teraz są ferie i w sumie nigdzie nie jadę ani za bardzo nie ma gdzie z kimś wyjść. Szkoda, tylko, że śnieg nie pada. Aczkolwiek może wyjdę gdzieś porobić trochę zdjęć żeby było co dodawać tutaj. W sumie jakby na to nie patrzeć, to trochę znów zaniedbałam bloga. Nie miałam za bardzo czasu, aby wchodzić na wasze blogi, niestety. Ale teraz postaram się to nadrobić.
   Chciałabym już kolejnego Sylwestra, ponieważ mam wspaniałe plany. Ale nie wiem oczywiście czy one wypalą, miejmy nadzieję, że tak. A mianowicie chcę go spędzić w Paryżu. *.* Mam nadzieję, że się uda, znajdę jakaś pracę i coś zarobię na ten wyjazd. Byłoby cudownie. A ktoś z was był w Paryżu? 



Notka pewnie by się pojawiła dużo wcześniej, ale miałam małe problemy z pamięcią na dysku i musiałam przeczyścić wszystko. :D Jakoś nie dawno mówiłam wam, że wstawię co sobie kupiłam. A więc i wstawiam, koszulę której szukałam długo! :) Jeszcze mam legginsy, które chciałabym wam pokazać, ale to zapewne w kolejnym poście, także takim oto akcentem kończę swoje wypociny. Miłego dnia.
Koszula: szachownica

53 comments:

  1. ładna koszula :)
    ja też mam ferie, i nigdzie nie jade ale napewno bedę się spotykać ze znajomymi :>

    ReplyDelete
  2. koszula i nagłówek świetny.
    ja mam tak samo- mam ferie, chciałam je jakoś fajnie spędzić, a tu nie ma z kim...:c

    ReplyDelete
  3. Ja niestety nie miałam okazji być w Paryżu :(. Ale z tego co wiem co tam byli jest pięknie !! Zapraszam do mnie: http://anotherverra.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. chciałabym kiedyś odwiedzić Paryż :)

    ReplyDelete
  5. Super! Boska koszula! A... Zabierzesz mnie ze sobą do tego Paryża? ^^
    Dziękuję za komentarz na moim blogu.
    Obserwuję. :)
    Pozdrawiam, Nessa.
    _____________________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Ciekawy post i Super blog *.*
    Obserwuję i liczę na to samo :> - Wpadnij : http://alleishsa.blogspot.com/ C;

    ReplyDelete
  7. śliczna koszula ♥
    Obserwuję i liczę na rewanż :3
    http://best-frieend.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. ja się cieszę, że śnieg nie pada :)
    ładna koszula :)

    karmelowo.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Też mierzyłam tą koszulę w Szachownicy i byłam zdecydowana ją kupić :D
    ale niestety była ostatnia i brakowało guziczka :(
    piękna jest !
    buziaki

    ReplyDelete
  10. śliczna koszula! :) udanych ferii:)

    ReplyDelete
  11. świetna koszula ;) dzięki za odwiedziny + obserwuję

    ReplyDelete
  12. gratuluje pomysłu na blog, jest na prawde niesamowity ! Bardzo mi się podoba xd :)

    ReplyDelete
  13. Fajna koszula, ja już dawno skończyłam ferie :)
    Zapraszam :D

    ReplyDelete
  14. Świetne :)
    Ja też właśnie mam ferie :)
    Wiesz, mogłabyś zrobić tak żeby to co jest po prawej było po lewej, pasowało by do szablonu :)

    ReplyDelete
  15. Jejku, Śliczna ta koszulka *.* - zakochałam się w niej.

    Nowy post, zapraszam do skomentowania : http://alleishsa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. koszula♥
    zapraszam http://marzenniemozenamodebracnikt.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Bardzo ładna koszula. Też mam ferie ;D

    ReplyDelete
  18. Udanych ferii :3
    Ja byłam w paryżu i bardzo miło wspominam ten wyjazd :)
    Mam nadzieje że twój pomysł wypali :)
    A koszula świetna *.*
    ps. jak wwjde na kompa bo jestem na tablecie to zaobserwuje twojego bloga.

    ReplyDelete
  19. Moje marzenie to podróż do Paryża, może kiedyś je spełnię ;))) Milych ferii ;))

    ReplyDelete
  20. ładne koszula *.* udanych ferii :) też właśnie zaczynam :D W Paryżu niestety nie byłam ale bardzo chciałabym kiedyś odwiedzić to miasto :)
    Zapraszam do siebie: http://wiatrakiinienormalnosci.blogspot.com :))

    ReplyDelete
  21. Świetna koszula i powrotu do zdrowia :)Ah te ferie <3

    ReplyDelete
  22. o ja :D cudna koszula *___* !!!
    dodaje do obserwowanych :*

    ReplyDelete
  23. oby wypalił plan na sylwestra

    ReplyDelete
  24. Super koszula *__* Marzy mi się taka, ale pewnie wyglądać na mnie koszmarnie. Jak wszystko zresztą, ale nieważne :D Też mam ferie.

    http://polne-maki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. no to zdrówka życzę. ; )

    ReplyDelete
  26. świetny blog ^^. Obserwujemy ? ツ

    ReplyDelete
  27. W Paryżu nie byłam choć bardzo bym chciała ;)
    Śliczna koszula <3
    Ja jestem już po feriach , niestety.

    ReplyDelete
  28. ale śliczna koszula! *-*
    dzięki c: igłą i tuszem XD

    ReplyDelete
  29. piękna koszula :))

    zapraszam do wzajemnej obserwacji :)

    ReplyDelete
  30. Świetna koszula :)
    Zapraszam do mnie: http://truskawka-smerfetka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. Ładna koszula.
    Masz ciekawe plany na sylwestra :)

    ReplyDelete
  32. też strasznie chciałabym spędzić Sylwestra w Paryżu! albo chociaż pojechac na wakacje tam. ale tak z przyjaciółmi, nie z żadną wycieczką ;d niestety takie plany mogą się ziścić u mnie dopiero za rok, bo 18 lat kończę dopiero w październiku xd mam nadzieję, że Tobie się uda! :) i gratuluję 5 z egzaminu ;d
    obserwujemy? :)

    ReplyDelete
  33. Również zaczęłam właśnie ferie <3
    Ahh Paryż,chciałabym tam kiedyś pojechać :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. przepiękna ta koszula ! :D
    niestety nie miałam okazji być w Paryżu jeszcze :(

    ReplyDelete
  35. Super. Czekam na nowy wpis a tymczasem zapraszam do mnie :D

    ReplyDelete
  36. Fajny blog:)Zacznę wchodzić częściej:)

    Zaobserwowałam i liczę na rewanżyk.


    agata-zdzisiu.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. śliczna ta koszula :)
    zapraszam do mnie
    http://wiciafashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. fajna bluzka :D
    obserwuje i liczę na rewanż :D http://chilloutandawesome.blogspot.com/

    ReplyDelete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.