Witam wszystkich. Totalnie nie miałam pomysłu na nazwę posta, więc wstawiłam o taki jakiś tekst. Ogólnie jestem bardzo zadowolona, że doszło kilku obserwatorów do mojego bloga i także, że całkiem sporo komentarzy od was otrzymałam. Dziękuję wam bardzo! Na prawdę dzięki wam aż mam ochotę codziennie pisać, co prawda nie da tak rady. Bo moje życie jest tak nudne jak flaki z olejem, tylko czasami coś ciekawego się wydarzy, no ale staram się jak mogę aby was czymś zainteresować. Dzisiaj byłam w Rossmannie, aby kupić kilka rzeczy. A wszystko dlatego, że dostałam od cioci kartę podarunkową z kwotą 50 zł i niestety zostało mi tylko 7,96. Więc trzeba będzie znaleźć coś następnym razem do tej ceny. A rzeczy, które kupiłam będą na zdjęciu gdzieś tam poniżej. I tak jak obiecałam, dodam wam zdjęcia mojego tableta, który niestety od moich długich paznokci jest już lekko porysowany z czego jestem strasznie niezadowolona. Jest on na Androidzie dlatego też możecie zobaczyć, że mam już pewnie znaną przez wszystkich grę Pou i założyłam Instagram. Co prawda nie wiem jeszcze czy wiązać jakoś konto na tamtej stronie z kontem na blogu, bo wiem, że wtedy znajomi by zaczęli wchodzić na mojego bloga. A w sumie tego bym za bardzo nie chciała. Co jak wiadomo na pewno kiedyś się stanie.

A jak tam u was przygotowania do sylwestra? W końcu zostało tylko 3 dni! Cóż, ja sylwestra chyba spędzam w domu z Tomkiem. Więc zakupi się fajerwerki, szampana i zrobi sushi. Cóż myślałam, że dostanę playstation na święta, tak to by było co robić w sylwestra no ale jednak się nie udało. Bynajmniej może się coś wymyśli jak nie, to planuję wyjść na miasto.

Planuję kolejne zmiany na blogu. Strasznie szybko nudzą mi się moje dziwne wyglądy bloga. Dlatego też będę miała jutro trochę więcej czasu. I mam nadzieję, że znajdę w sobie trochę więcej kreatywności i zrobię coś co na prawdę przypadnie mi do gustu. Tak więc, Oliwka znów szaleje. Mam nadzieję, że i wam się spodoba nowy wygląd bloga.




Już jest późna pora więc czas iść spać. Dlatego też ja i już mój śpiący kot życzymy miłej nocy, a tym co czytają notkę z rana życzę miłego dnia. Tak więc do nowych zmian na blogu!

36 comments:

  1. A czemu to nie śpisz tylko posty dodajesz? :D ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hah, bo miałam w planach już od godziny 20 dodać tego posta, ale co chwilę zajmowałam się czymś innym na internecie no i niestety tak wyszło, że dopiero teraz dodałam. :D

      Delete
  2. Dziękuję za komentarz na moim blogu:)
    Mój blog też jest nudny (choć nie sądzę żeby Twój taki był),ale znajdą się osoby,które z chęcią przeczytają i skomentują Dodaję Cie do obserwowanych. Przeglądając Twój blog zauważyłam,że robisz ładne zdjęcia.Jeśli możesz napisz jakim aparatem je robisz^^. A co do tableta to fajny. Ja mam zamiar niedługo kupić.
    Moje przygotowania do sylwestra zaczną się jutro,ponieważ idę do przyjaciółki gdzie będziemy myśleć nad tym dniem :D
    Śliczna kicia ^^

    ReplyDelete
  3. Świetne zdjęcia :)
    W Rossmannie za 7,39 jest eyeliner z firmy Wibo.;p

    ReplyDelete
  4. Dziękuję za skomentowanie mojego bloga. ;D A czyta się bardzo miło.
    Masz super bloga :P

    ReplyDelete
  5. moje życie też jest nudne;p
    Fajny kociak;3

    ReplyDelete
  6. fajny tablet, a kociak przecudny♥
    obserwujemy?

    ReplyDelete
  7. Fajny wpis :)
    Zapraszam do mnie na konkurs ;p

    ReplyDelete
  8. Oj tak :) Sama wiem, jak dużą motywacje daje ilość komentarzy pod postem :3

    Obserwujemy :)?

    ReplyDelete
  9. ja pewnie też sylwka spędzę w domu -.- ale kto wie, jest jeszcze czas :) aaaa, moje pyszne masełko widzę, że znalazło się też u ciebie :) zadowolona? :) używałam też tej maseczki z Perfecty i była całkiem niezła :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No fajne to masełko jest. Nie umiałam się nie skusić jak zobaczyłam karmel. Jak dla mnie jest dobre. :) Ja też kiedyś używałam tej maseczki i była spoko. :D zobaczymy co teraz zdziała. :D

      Delete
  10. Bardzo fajny blog . Pozdrawiam i zapraszam do mnie ! : http://cupcakesmileandlife.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Jak masz taką kartkę, to niekoniecznie musisz dobijać dokładnie do tej kwoty, jak ją przekroczysz to po prostu dopłacasz gotówką :)

    ReplyDelete
  12. Great post and blog. Lets follow each other. Kisses.
    http://solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  13. Niestety coraz więcej ludzi choruje na nudę :(


    Życzę Szczęśliwego Nowego Roku :*
    XOXO, elverka.

    ReplyDelete
  14. Hej !
    Zostałaś przeze mnie nominowana do Liebster Blog Award. Pytania i zasady (gdybyś nie wiedziała) znajdziesz u mnie na blogu:
    www.ollson.blogspot.com
    Pozdrawiam !

    ReplyDelete
  15. Jejj, jaki śliczny kotek ! *.*
    A co do wyglądy, to moim zdaniem jest świetny.^^

    ReplyDelete
  16. Ale kotek <3
    Świetne zdjęcia :) a w sylwestra trzeba się wyszaleć ! : >
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  17. Ładny kotek! ;] zapraszam
    www.yesnoana.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. lubię te maseczki ! :)
    obserwuję i liczę na to samo z twojej strony
    http://linka-kattalinka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Jaki słodki kotek <3

    Podoba mi się tu dodaję do obserwowanych i liczę na rewnaż :)

    ReplyDelete
  20. Śliczny kotek:)Obserwuję:3Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://anett-monikk.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Fajny blog !

    Zapraszam na konkurs do mnie ♥

    ReplyDelete
  22. superowy blog poprostu przyciągasz ludzi swoją urodą...
    obserwuję i bym liczyła na to samo

    jestem początkująca więc liczę równieżna miły komentarzyk

    adres mojego bloga
    olivka-olivvka-crazy.blogspot.com

    ReplyDelete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.