Witam wszystkich! Jak tam po świętach? Zadowoleni z prezentów, bo ja bardzo. Pokażę wam go być może w kolejnym poście, ponieważ wymyśliłam sobie, żeby poprowadzić taki Świąteczny tag, może powinnam go wymyślić przed świętami, no ale tak chyba też jest git. Więc każdy kto chce wziąć udział, może śmiało brać, tylko napisać wcześniej o tym, że się bierze udział w komentarzu. Może przedstawię taki mini regulamin, który warto skopiować do swojej notki:

1. Organizatorem tego TAGu jest blog http://oliwia-zofia.blogspot.com. Każdy uczestnik musi zapoznać się z regulaminem.
2. Odpowiedzieć na pytania i przekazać je dalej wyznaczonym osobom.
3. Maksymalnie wyznaczamy 5 osób.
4. Jeśli ktoś nie ma konkretnych osób niech poda ogólnikowo tego taga.
5. Miłej zabawy.

1. Z czym ci się kojarzą święta?
2. Wolisz choinkę żywą czy sztuczną?
3. Jaka jest twoja ulubiona kolęda?
4. Czy lubisz dawać czy dostawać prezenty?
5. Ulubiona potrawa wigilijna?
6. Czy wysyłasz kartki świąteczne?
7. Co najbardziej lubisz w świętach?
8. Czy masz jakaś zabawną historię związaną ze świętami?
9. Co sądzisz o wystawach świątecznych, które pojawiają się już w Listopadzie?
10. Jak wyobrażasz sobie swoją wymarzoną Wigilię?



1. Święta kojarzą mi się z mandarynkami, a bardziej ich zapach. I ogólnie kojarzą mi się z taką miłą atmosferą, której nie ma w innych dniach w roku.
2. Cóż, chyba jednak wolę  choinkę sztuczną. Gdy ubierałam żywą, denerwowałam się tylko o to jak po kuła mi ręce, więc zostanę przy sztucznej. Aczkolwiek marzy mi się mieć żywą kiedyś tam w przyszłości.
3. Przybieżeli do Betlejem pasterze - podoba mi się gdyż jest bardzo żywa.
4. Cóż lubię dawać i dostawać, ale bardziej mnie cieszy dawanie prezentów i jak jeszcze trafię komuś ten prezent w dziesiątkę i tego kogoś mina - bezcenna.
5. Nie mam takiej. Ale lubię zjeść karpia i pierogi!
6. Niestety nie wysyłam, ale przydałoby się kiedyś to zmienić.
7. W świętach najbardziej lubię to, że spotykam się z całą rodziną i jest na prawdę wspaniała atmosfera niż w innych dniach roku.
8. Z tego co mi opowiadali, nie wiem czy to było na święta, ale jak byłam mała to wpadłam w barszcz. :D
9. Cóż jak dla mnie to za wcześnie, czasami psuje to tą całą magię, ale da się przyzwyczaić.
10. Z dużym gronem ludzi, wszystko jest ładnie, odpowiednio poustawiane na stole, mam dużą bardzo ładnie przystrojoną choinkę. ♥

Cóż taguję każdego z was kto chce odpowiedzieć na pytania. Jeszcze raz życzę wam wszystkich wesołych Świąt! I abyście częściej wchodzili na mojego bloga. :D

31 comments:

  1. świetny blog :D

    obserwujemy ?
    mekstyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Podoba mi się ta gwiazda :) Lubię takie typowo "świąteczne pierdółki" :)
    W kwestii świąt, wiele nas łączy. Mnie również one kojarzą się z mandarynkami :) Ogólnie uwielbiam święta i tą atmosferę panującą wokół nich :)

    ReplyDelete
  3. też mi się kojarzą z mandarynkami!:D obserwuje

    ReplyDelete
  4. świetny tag. ;)

    http://meegii-meg.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Świetny blog :D Śliczna jestes :)
    chętnie obserwuję i zapraszam
    miriam2109.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Masz świetnego bloga! Obserwuję i jeszcze tu wpadnę!:*

    ReplyDelete
  7. bardzo fajny tag :) ja kocham mandarynki, więc uwielbiam święta hahaha :)

    ReplyDelete
  8. Już po świętach ; ( Mi ze świętami kojarzy się Kevin :D heh , najlepszy ♥ :D Świetna gwiazdka , lubię ;3 Pozdrawiam i życzę udanego sylwestra :-)

    ReplyDelete
  9. ahh..no i po świętach :c
    zapraszam www.chidwithstyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. dosyć ciekawy tag ;) pozdrawiam i zapraszam!

    ReplyDelete
  11. no nie żartuj, że wolisz sztuczną choinkę od żywej! nieważne, że kuje po rękach ;d wygląda i pachnie po stokroć lepiej, niż kawałek plastiku ;d
    obserwuję :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ah po prostu nie lubię tego kłucia po rękach. :D

      Delete
  12. Świetny blog♥ Ja obserwuje i licze na to samo ^^
    http://makelifecrazier.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Bardzo fajny blog, zdjęcia i posty! 3maj tak dalej!

    A ja zapraszam ciebie do mnie! :)) only-colorful.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. i wiemy co myślisz o świętach.;D

    ReplyDelete
  15. fajny tag, szkoda, że już po świętach ;(

    super blog+ obserwuje i liczę na rewanż

    zapraszam: http://karaafashion.blogspot.com/

    i zachęcam do udziału w konkursie: http://karaafashion.blogspot.com/2012/12/50-obserrwatorow-mini-konkurs.html

    ReplyDelete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.