Witam wszystkich! W końcu udało mi się naprawić gadżet jakim byli obserwatorzy. Jeśli również ktoś z was ma z nim jakiś problem to wystarczy po prostu zmienić wygląd bloga. A tak na marginesie, jak się wam podoba ten wygląd bloga? Bo zupełnie nie mam pomysłu co mogłabym jeszcze w nim zmienić. Dziś jadę na Wigilię do dziadków. Więc ogólnie całkiem spoko. Prezent już na mnie czeka pod choinką, na pewno jak rozpakuję to się wam pochwalę! ♥ A jak tam u was? Już gotowi na Wigilię? Ja jak najbardziej tylko czeka mnie jeszcze trochę jazdy samochodem. Kupiłam sobie chyba przedwczoraj kilka lakierów, które wam zaraz pokażę. Niestety ale dzisiaj nie mam zupełnej weny na posta, nie wiem co jest spowodowane tym, ale może będziecie bardziej szczęśliwi, bo mniej do czytania. Więc przejdźmy do składania wam życzeń:

Życzę każdemu z was aby uśmiech nie znikał z waszej twarzy, aby święta Bożego Narodzenia były czymś czego nigdy nie zapomnicie. Oczywiście życzę wam również dużo zdrowia, szczęści i spełnienia marzeń. I oczywiście bogatego Mikołaja! 

A teraz tak dla osłody parę świątecznych piosenek, które pewnie znacie. 
Train  Shake Up Christmas
- Coldplay Christmas Lights


A oto te lakiery, które kupiłam. 

http://ladyang.deviantart.com/art/Xmas-2009-147884502
Wesołych Świąt ! ;-))

3 comments:

  1. Tobie również wesołych świąt. Śliczne lakiery, szczególnie ten Golden Rose- Jolly Jewels. ;) Fajny blog+obserwuję. :D

    ReplyDelete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.