Witam wszystkich. Zastanawiam się nadal czy moje posty widzą osoby te które wcześniej mnie zaobserwowały. Ponieważ nie bardzo znam się na blogspocie, chociaż jestem tutaj troszkę to nie wiem nadal. Albo może noc cóż, post nie był za ciekawy. Nie wiem. Nie mniej jednak, chyba ktoś go musiał przeczytać i trzymać za mnie kciuki jeśli chodzi o materiałoznawstwo, bo mam 3 na koniec. Więc jestem zadowolona z siebie. No i w końcu zaczęła się przerwa świąteczna, na reszcie trochę dłuższego wolnego od szkoły. Tylko niestety te porządki, za które się dzisiaj biorę, no i muszę jeszcze choinkę ubrać.  Trochę tego będzie, a nawet nie wiem o której zacznę je. Raczej dopiero jak Tomek wpadnie do mnie. Będzie mi raźniej i szybciej. Łohoho, ciekawe co dostanę na święta od Mikołaja, a wy wiecie już co dostaniecie? Ogólnie z miesiąc przed świętami miałam plan jak mi paznokcie urosną zrobić ciekawe paznokciowe, świąteczne wzorki. No ale niestety, nie są na tyle długie aby cokolwiek na nich ładnie wyglądało. Może za rok.
   Kurde miałam wymyślić jakiś konkurs ale chyba dopiero pojawi się on po świętach, zresztą zobaczę jak to pójdzie. Mam nadzieję, że ktoś wtedy weźmie udział w tym konkursie. Chociaż zważając na to ile jest komentarzy na blogu, nie zdziwiłabym się, że nikt by udziału nie wziął. Ale to tak na marginesie, zaraz zmieniam nagłówek bloga i trochę może jeszcze się coś tu zmieni. Więc miłego dnia życzę! ♥

Lepiej będzie jak będzie w tę stronę. ;D 

http://magnesina.deviantart.com/art/Merry-Christmas-Reindeers-275361392
A wy robicie jakieś słodkie wypieki na święta? ;-)

4 comments:

  1. oczywiście, mam pełno babeczek i ciasteczek, z któtmi męczyłam sie cały dzień! ;p

    ReplyDelete
  2. Mam pełno różnych ciast i słodkości :)
    Obserwuję i liczę na to samo ;>
    Imagine-Day.blogspot.com

    ReplyDelete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.