Witam! Cóż z tego powodu, że nie mam co robić, a chora nadal jestem więc dodaję notki częściej. Dzisiaj postanowiłam dodać notkę na temat rzeczy, które potrzebuję. Mam nadzieję, że uda mi się kupić je do końca roku. Nie są to rzeczy nie wiadomo jakie, ale chciałabym je mieć w swojej szafie.

1. Swetry, uwielbiam je po prostu. Jakoś od niedawna zaczęły mi się podobać. Przecież w końcu całe życie nie będę chodziła w bluzach. W sumie czas na zmiany, nie tylko samej siebie ale szafy również. Chciałabym mieć wszystkie! Kolorowe, puchowe, szerokie, obcisłe. Uwielbiam po prostu! Ale najbardziej to chciałabym mieć gruby, zimowy sweter no i cieniutki miętowy.

2. Jeansowe koszule - również zaczęły mi się podobać od nie dawna. Pewnie dlatego, że w tych czasach robią je o wiele ładniejsze niż tak jak wyglądały one kiedyś. Jak byłam mniejsza miałam taką jakby kurtkę dżinsową, której po prostu nienawidziłam nosić. Ale teraz patrząc na te wszystkie śliczne koszule, również chciałoby się je mieć. Tylko gdzie teraz znaleźć idealną i w przystępnej cenie?

3. Jeansowe szorty. Cóż uwielbiam patrzeć na zdjęcia dziewczyn np. na weheartit.com w krótkich spodenkach, sama chciałabym takie mieć. Ale najpierw muszę zrobić coś ze swoimi nogami, aby jeszcze jakoś w tych szortach wyglądać. Mam nadzieję, że wytrwam do lata ćwicząc i będę mogła się w takich pokazać. W sumie nie koniecznie muszą być z wysokim stanem.

Pragnę o jeszcze kilku wspaniałych rzeczach tak jak mieć całą szafę różnych torebek czy butów, ale to zapewne jak każda z nas. Jeszcze chciałabym w końcu wyremontować mój nudny pokój.. Ale to nie wiem czy kiedykolwiek nastąpi. Mam nadzieję, że notka się podobała. A teraz dodaję wam siebie, zdjęcie stare, bo wygrzebane gdzieś z dysku, z folderu o nazwie: Kwiecień. Ale niech będzie i to, na razie jestem chora więc zdjęć nie ma, może uda mi się coś zrobić w weekend.



Natrafiłam na bardzo ciekawy sklep, a mianowicie afw-store. Z racji tego, że poszukuję gdzieś moich wymarzonych sweterków trafiłam tam na kilka takich bez których nie mogę się obejść, zresztą sami zobaczcie:

Czyż nie są one prześliczne? Nawet są w całkiem przystępnej cenie. Jeśli chcielibyście zobaczyć inne ich artykuły zapraszam do bannera, który znajduje się po prawej stronie. *_*

38 comments:

  1. Też kocham sweterki. :) Mam koszulę jeansową, ale i tak już moda na nie powoli przemija... Natomiast nie znoszę szortów. ;p
    Zajefajne zdjęcie. Masz ładne oczy. *.* Fryzurka też super. ;p
    Pozdrawiam, Nessa.
    __________________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Fajna lissta Must Have i fajne zdjęcie ;)

    ReplyDelete
  3. Fajny must have ostatnio też poszukuję identycznych rzeczy .:)

    ReplyDelete
  4. ooo zaskakująco fajne zdjęcie... kolorkowe ;)



    DEMORDIE.blogspot.com
    proszę zobacz mój ostatni post... jest bardzo ważny!!!!

    ReplyDelete
  5. widać amerykańska flaga nadal w modzie ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dlaczego w modzie? Nie pisałam, że moim must have są dokładnie takie spodnie z amerykańską flagą tylko dałam przykłady spodenek jak mniej więcej chciałabym żeby wyglądały. A poza tym wszystko jest napisane na temat moich must have. :D

      Delete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  8. Świetny jest ten kolorowy sweterek .
    Genialny blog.
    Zaobserwowałam i liczę na rewanżyk : )
    http://stylowaann.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. super blog podoba mi się :3
    będę tu często wpadać !♥
    hyhy wpadniesz do mnie ? zalezy mi :c
    lovelooksky.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. swetry muszą być obowiązkowo w szafie! ;> zapraszam do siebie na konkurs ;)

    http://no-more-surprises.blogspot.com/2013/02/firmoo-giveaway.html#comment-form

    ReplyDelete
  11. Masz świetnego bloga, mam nadzieje że mój też Ci się spodoba. Zapraszam, będzie mi miło jak dodasz jakiegoś koma. :) http://attka-attkaa.blogspot.com/
    obserwuje i liczę na rewanż. ♥

    ReplyDelete
  12. Kurde, uwielbiam wygląd Twojego bloga! Rewelacyjny jest! *o*

    ReplyDelete
  13. Cóż koszule jeansowe to koło 100 zł zawsze ;-)

    ReplyDelete
  14. aaaaa też to wszystko chcę, ale w sumie oprócz szortów, bo juz mam kilka par, jeszcze zrobone przeze mnie, moze jeszcze jakieś na lato utnę, to już wgl :D
    A te sweterki z tego sklepu również sliczne:)

    ReplyDelete
  15. Też nienawidziłam nosić kurtek dżinsowych. :D Teraz uwielbiam kurtki, kamizelki i koszule! :D

    ReplyDelete
  16. uwielbiam swetry ! mam ich aż za dużo...
    ostatnio dorwałam jeansową kurteczkę w H&M i fajnie wygląda. Co do szortów, mam jedną parę, ale uważam, że na szorty trzeba mieć warunki :D !
    i także uważam, że czarne sukienki na wesela to nie bardzo... zdecydowanie lepiej postawic na kolor. Chociaż plamy tylko czekaja.. ;)
    pozdrawiam ! i obserwuję.
    Zapraszam do siebie !
    oluchh.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  17. Prześliczne te koszule, zdecydowanie druga najlepsza ;)

    Zapraszam również do mnie - nowy wpis: ilonastejbach.blogspot.com

    Obserwujemy?

    ReplyDelete
  18. Sweterki,sweterki,sweterki - love <333
    Zapraszam.

    ReplyDelete
  19. świetne szorty :)

    http://kaillaaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Chciało by się mieć część z tych ubrań u siebie w szafie. Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  21. mam bardzo podobną listę must have :)

    ReplyDelete
  22. Są prześliczne:)
    Też chcę takie szorty:)

    ReplyDelete
  23. też chcę jakąś dżinsową koszulę i szorty! ale również muszę popracowac trochę nad swoimi nogami XD

    ReplyDelete
  24. Też chciałabym wyremontować pokój albo raczej chciałabym żeby był większy...

    ReplyDelete
  25. tez musze popracowac nad nogami dla dla takich szorcików *__*

    ReplyDelete
  26. ale tu się pozmieniało , ohohoh ! :) a co do notki to te sweterki też mnie kuszą. A koszulę mam ale nie noszę :| kupiłam w zarze za 100pln i w sumie żałuję, mimo że jest śliczna to nie mam do czego ubierać... pozdrawiam ! :)

    ReplyDelete
  27. również poluje na jeansową koszulę, wydaje się niemal obowiązkową pozycją w szafie :)

    ReplyDelete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.