Witam wszystkich! Jak tam wam minął pierwszy tydzień ferii? Mam nadzieję, że wam świetnie, bo mnie jak wiecie tak sobie z powodu tego iż byłam chora. Dzisiaj obudziłam się o 14, sama nie wiem jak ja to zrobiłam. Zmarnowałam tyle godzin na sen! No ale cóż, w sumie lubię spać. Ale gorzej później będzie ze wstawaniem do szkoły.
   Jak można wywnioskować po tytule postu, byłam wczoraj na zakupach w Galerii Łódzkiej. Ogólnie chciałam się tam wybrać z tego powodu iż, wczoraj były Japońskie Walentynki. Szczerze? To dużo tam atrakcji nie było. Były może z 3 jakieś motory, budka w której można było zrobić sobie zdjęcia, niektóre osoby robiły sushi no i można było się przebrać za gejszę. Liczyłam w sumie na więcej atrakcji, ale za to budka na zdjęcia najlepsza! Niestety nie mam przy sobie tych zdjęć, bo Tomek je ma więc wam ich niestety nie pokażę. A co do zakupów, spędziliśmy tam 3 godziny. Chodziliśmy po wszystkich sklepach nic konkretnego nie mogła znaleźć. Więc po raz drugi poszłam do Tally Weijl i kupiłam tam łososowie spodnie i biały, miękki sweterek. A w centro kupiłam sobie jeszcze bransoletkę i łańcuszek, zobaczcie wszystko na zdjęciach.

Tally Weijl
Centro

Za niedługo będę starała się zrobić coś z mojej listy filmików. :-)) Miłego dnia! 

26 comments:

  1. Boskie zakupy *.*
    Zazdrościmy ferii !!
    Świetny blog, zapraszamy do nas :D
    http://bestfriendstwo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Bardzo fajne zakupy: ) Zapraszam do mnie modajestnaszapasja.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Fajne ciuchy. :)
    W Japonii są dwa Dni Zakochanych: 14 lutego to kobiety dają mężczyznom prezenty (zazwyczaj czekoladki) i to nie tylko ukochanym, ale także szefom, współpracownikom o dłuższym stażu etc. Natomiast 14 marca (tzw. Biały Dzień) to mężczyzna daje prezent kobiecie. ;)
    Wiem co czujesz... Ja się dzisiaj o 13 obudziłam. -.-
    Pozdrawiam, Nessa.
    ______________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. fane zakupy :)

    http://myliittledreams.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Ten łańcuszek jest śliczny :>.

    ReplyDelete
  6. I ♥ schoping!!!♥
    obserwujemy??!!;)

    ReplyDelete
  7. jej, jaka prześliczna bransoletka... ;)

    http://charmeusee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Replies
    1. Pokażę, pokażę. :D Ale to jak założę je na siebie. :D

      Delete
  9. śliczny kolor spodni :)

    http://kaillaaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Kolor spodni mega;)
    Ja chcę się zaopatrzyć w spodnie w jakimś neonowym kolorze:)

    ReplyDelete
  11. bransoletka jest cudowna !!!!!!!


    a no i dzięki za komentarzyk
    DEMORDIE.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. U mnie też już leci drugi tydzień ferii. Miałam tyle planów, z których nie wyszło prawie nic. Tylko marnotractwo czasu :) Pozdrawiam i możed obserwujemy ?:)

    ReplyDelete
  13. świetnie TU

    Obserwuję i liczę na to samo :)

    ReplyDelete
  14. bransoletka <3
    zapraszam do mnie, obserwujemy? ;)
    xo

    ReplyDelete
  15. ja już niestety feriami się nie zregeneruję:( ładne spodnie:)

    ReplyDelete
  16. Prawdę mówiąc mało na tych zdjęciach widać, ale biżuteria jest całkiem ciekawa :)

    ReplyDelete
  17. ładna bransoletka i wisiorek :)

    karmelowo.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. ładny kolor tych spodni i świetny naszyjnik :D

    ReplyDelete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.