South Blunt System - Miłość

   Witam wszystkich! Dzisiaj wyjątkowo wcześnie wstałam z czego jestem bardzo zadowolona, bo nie będę marnowała czasu na spanie tylko zrobię coś bardziej pożyteczniejszego, tak jak teraz znów piszę do was notkę. Zapewne za kilka dni, a mianowicie za 4 dni już nie będę miała czasu aby tutaj wchodzić. No może zdarzy się jedna notka na tydzień, no ale mam nadzieję, że mi to wybaczycie i postaram się je pisać bardziej dłuższe i ciekawsze i oczywiście zamieszczać więcej zdjęć.
  Nie wiem jak u was, ale u mnie śnieg cały czas pada i pada. Miałam zrobić taką małą animacje ale po zrobieniu zdjęć stwierdziłam, że w sumie się nie nadaje, a jak chciała ponownie wykonać zdjęcia to aparat mi padł. Dlatego może w następnej notce coś przygotuję. Dzisiaj mam tylko dwa zdjęcia. Mojego słodkiego kota Ryśka, którego niektórzy już znają i przepysznej porannej kawy.


   Jak każdy z was zauważył został wprowadzony nowy szablon na bloga, który i tak mi się nie podoba. Ah, będę jeszcze nad nim pracowała i pewnie co chwila będzie coś innego, aż w końcu wyjdzie mi coś takiego co będzie całkiem normalnie wyglądać. Chyba będę musiała zaczerpnąć trochę wiedzy od innych blogów, które mają świetne szablony, jak wy to robicie? Zastanawiam się również jakie kolory mają dominować na moim blogu i czy robić szablony tematyczne co do pory roku czy bardziej związane ze mną! Pomóżcie.
   Dzisiejsza notka chyba taka nijaka, ale no mam nadzieję, że trochę mi pomożecie w tym jak ma wyglądać mój blog. Teraz idę się zabrać trochę za porządkowanie pokoju i później na pewno wejdę coś pokombinować z szablonem i powchodzić na wasze wspaniałe blogi.

Miłego dnia! ♥

35 comments:

  1. myślę, że lepiej robić szablony, które wyrażają Ciebie ;) w końcu o to chodzi w blogowaniu - aby wyrażać siebie ;d

    ReplyDelete
  2. Mam nadzieję, że mimo wszystko nie przestaniesz całkowicie pisać, bo to byłaby duża strata... Zapraszam do mnie na www.deffy-life.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. KAKAŁKO *_*
    Śliczny kot :)
    http://itsmyliveee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. kolory zostaw takie jakie są :D bo są śliczne i pasują:)

    ReplyDelete
  5. oooo , kot <3

    świetny blog , wygląd naprawdę mi sie podoba :)

    obserwuję , pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)
    http://julietanddominica.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. mi się osobiście podoba taki wygląd bloga, jaki jest teraz :)

    ReplyDelete
  7. JEST SUPERR <33
    http://ourteenagefashionplt.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Kociak jaki wzrok :) nie jestem dobra w doradzaniu sama się męczyłam z szablonem aby mnie zadowolił chociaż po części hehe :)

    ReplyDelete
  9. Uwielbiam tą piosenkę ;)
    kociak <3

    ReplyDelete
  10. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  11. ale słodki kociak! <3

    ReplyDelete
  12. KOTEEEK *__* Swietny blog , jestem tu pierwszy raaz , ale bardzo mi się podoba : ) Zapraszam na bloga mojej koleżanki i zachęcam do zaobserwowania ; http://yourtime-jess.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Jeśli chodzi o szablon to już kwestia osobistych upodobań i temperamentu ;)
    Jakiego masz słodkiego kociaka ! ♥

    ReplyDelete
  14. u mnie też cały dzień sypało...
    cudowny kociak!

    ReplyDelete
  15. Ale mi naszła chęć na kawkę, haha :)
    Ten nagłówek jaki masz jest ładny:)

    ReplyDelete
  16. Ale słodki kotek:)
    Ps. Obserwujemy ten blog z przyjemnością. Jeśli i Ty Lubisz Szczęście nie czekaj ani chwili - zaobserwuj a na pewno znajdziesz tam coś dla siebie :)

    ReplyDelete
  17. A mi się tam szablon bardzo podoba i nie zmieniaj go :) Najlepszy nagłówek, taki ciepły i wiosenny.
    Uroczy kotek ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nowy wpis.

    ReplyDelete
  18. u mnie śnieg pada cały czas :c już mam go dość!
    www.alyy-alii.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. super blog! obserwuję i liczę na to samo ;)
    bulion-pamietnik.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Drakensang Online ! gra fantasy przeglądarkowa :) baardzo polecam ! gram już rok czasu z przerwami :)

    ReplyDelete
  21. Rysiu to słodziak *__*
    Moim zdaniem obecny szablon jest śliczny, świetne kolory i nagłówek ! ^^

    ReplyDelete
  22. Mrrr kicius <3

    http://teenagers-troubles.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Ładny ten nowy szablon. :)

    ReplyDelete
  24. I like your blog :)
    Come and visit me on www.olivains.com

    ReplyDelete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.