Witam wszystkich! Nie wiem jak dokładnie  to działa z tą nazwą bloga czy jak zrobiłam nową to czy wszystkie osoby, które mnie obserwowały muszę zbierać od nowa i czy w ogóle będzie się u nich wyświetlało, że dodaję nowego posta. Mam nadzieję, że nie będzie żadnych takich problemów z tym związanych. Więc jak zdążyliście zauważyć pomyślałam, że ta nazwa bloga będzie po pierwsze łatwiejsza do zapamiętania, a po drugie krótsza: http://oliwkka.blogspot.com ! Mi się podoba, mam nadzieję, że nie znudzi mi się i nie będę wracała do starej. A wy co myślicie? Jutro już Wigilia klasowa! A najgorsze jest to, że muszę siedzieć w szkole do tych godzin do których mam lekcje. Bez sensu.. zamiast zrobić to wszystko na 10, a o 12 byśmy sobie już wyszli to oni coś kombinują. Ah! No i dzisiaj poprawiam Materiałoznawstwo, więc trzymajcie kochani za mnie mocno kciuku! ♥ Mam nadzieję, że będzie jakaś dobra ocena.

A w poniedziałek już święta. Postaram się napisać do was kilka słów. O ile będę miała czas. Ogólnie to długo nie pisałam, ale no jest sporo zamieszania. Jestem w chórze są różne próby, jeszcze do przedstawienia próby no i chodzę na dodatkowy angielski, a poza tym musiałam się co nieco uczyć do różnych przedmiotów. Więc w sumie jestem całkiem zadowolona z ocen jakie mam, gorzej z tymi 2 i 3. Ale poprawię w następnym semestrze mam nadzieję i wtedy może postaram się o czerwony pasek, mam nadzieję, że uda mi się. Więc ja już muszę zacząć się szykować do szkoły, a więc Miłego dnia. Ojej, miałam zrobić animacje i totalnie zapomniałam, poza tym nie mam jakiegoś dobrego programu. Zrobię na święta! ♥

Taki tam Mikołaj. ;D 

Jak jeszcze był śnieg, ciekawe kiedy znów będzie. ;D 


No comments:

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.