Witam wszystkich. Jak wasze przygotowania do sylwestra? Wszystko już macie. Mam nadzieję, że spędzicie go na prawdę miło. Ja w sylwestra po prostu jestem w domu i zapewne nic ciekawego nie będzie do roboty. Poza tym źle się dziś czuję więc no to nie będzie najfajniejszy sylwester jaki kiedykolwiek miałam. W sumie jakby się zastanowić to jeszcze takiego nie miałam. Bo zazwyczaj jeździłam gdzieś z rodzicami albo go w domu spędzałam. Więc nie ma się czym zachwycać. Ale mam nadzieję, że za rok się to zmieni. Dzisiaj jeszcze trzeba wybrać się do sklepu, oczywiście jak mi się będzie chciało. No to może zacznijmy od życzeń:

Życzę wam wszystkich aby ten nowy rok przyniósł wam wszystko co najlepsze, żeby spotkało was dużo szczęścia w nim i miłości, a mniej smutków i płaczów. No i oczywiście aby spełniły się w 2013 roku wasze najskrytsze marzenia! ♥ 

A tak w sumie podsumowują ten rok blogowy. Rok temu z tego co mi się wydaje to nie miałam żadnych obserwatorów i bardzo mały wyświetleń, a teraz jest was coraz więcej! 78 obserwatorów i 4698 wyświetleń. Dziękuję wam również za to, że ten cały rok spędziliście ze mną. Na prawdę dajecie mi mnóstwo radości z waszych komentarzy i tego, że chcecie obserwować mojego bloga. Dziękuję. 

POSTANOWIENIA NOWOROCZNE: 
- moim postanowieniem jest oczywiście schudnąć 
- być lepsza dla osób, które kocham
- bardziej przyłożyć się do nauki przedmiotów zawodowych 
- zawsze mieć swoje własne zdanie i umieć powiedzieć nie 
- częściej z wami się widzieć na blogu w roku szkolnym
- zacząć robić mnóstwo zdjęć 
- systematycznie sprzątać pokój 
- oszczędzać pieniądze na wakacje
- przeżyć niezapomnianą osiemnastkę 
- bardziej przyłożę się do nauki angielskiego i spróbuję nauczyć się czegoś z Japońskiego
- zapuścić włosy 
- będę starała się nie denerwować zbyt szybko 

A wy już macie swoje postanowienia noworoczne, jak tak to jakie? ;-) 



Życzę udanego wskoku do nowego roku! 

7 comments:

  1. Powodzenia w spełnianiu postanowień ;33. Dzięki za życznia i tobie też wszystkiego dobrego w nowym roku ;)

    ReplyDelete
  2. Ja też zamierzam schudnąć, ale jak to wyjdzie - nie wiem :D
    Powodzenia w spełnianiu postanowień ;)

    ReplyDelete
  3. Ja też mam dużo planów :) Szczęśliwego nowego roku :)

    ReplyDelete
  4. Postanowienia noworoczne bardzo fajne. Kilka mam takich samych :)A zdjęcia są śliczne ;3

    ReplyDelete
  5. A ja w tym roku bez postanowień ;)

    ReplyDelete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.