Witam wszystkich. No i mamy już ten 2013 rok. Ciekawe czy okaże się on dobrym rokiem. Chociaż przyznam, że w sumie 2012 nie był taki zły. Może o niektórych momentach wolałabym zapomnieć, ale da się  jakoś to wszystko przeżyć. Bynajmniej mam nadzieję, że uda mi się wytrwać w postanowieniach noworocznych. Cóż ocenimy to za rok, o ile jeszcze wytrwam z blogowaniem.
   Dzisiaj pierwszy dzień w szkole i powiem wam, że miałam jakaś taką dziwną passę. Ogólnie to chemie rozumiem, a na dodatek niemiecki jakoś zaczął wchodzić mi do głowy z czego z pracy na lekcji dostałam 4, więc ogólnie jest spoko. Gorzej niestety z matematyką, na koniec mam 2. Ah, może w tym semestrze uda mi się zdziałać jakąś 4 lub nawet 5. No cóż jestem ciekawa jaka średnia na semestr mi wyjdzie. Zapewne o pasku czerwonym to mogę pomarzyć, bo niektóre przedmioty totalnie nie wchodzą mi do głowy. Ah, jeszcze dzisiaj muszę się wybrać na zakupy, bo zeszyty już mi się pokończyły.
   No cóż nie będę was zanudzała moimi bezsensownymi rzeczami, ogólnie. Sylwestra spędziłam z Tomkiem.  Bez jakiś rewelacji tak to. Ale ważne, że była przy mnie osoba, którą kocham. Mam nadzieję, że chociaż za rok sylwester spędzę o wiele lepiej. Bo jak na razie żadnego sylwestra nie zaliczam do udanych... A teraz przejdźmy do zdjęć z tego wspaniałego dnia.




Kurde wiem, zdjęcia nie są najlepszej jakości. No ale obiecuje, że następnym razem jak będę dodawać zdjęcia to będą o wiele lepsze. ;-))

Miłego wieczoru. ♥

21 comments:

  1. Bardzo fajny post, jak zawsze zresztą :)

    ReplyDelete
  2. wszystkiego dobrego w nowy roku! :*

    ReplyDelete
  3. Ślicznie :3

    Zapraszam do mnie http://naciaw14.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. mam nadzieję, że rok 2013 będzie dla ciebie szczęśliwy ;)

    ReplyDelete
  5. Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku ! Fajerwerki robią wrażenie, po zdjeciach widać, że musiały być piękne.

    ReplyDelete
  6. Fajne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  8. uuuuu... kocham sztuczne ognie!!!
    oczywiście obserwuje i zapraszam do mnie http://agatka-aga.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Szczęśliwego Nowego Roku ;3 Przedostatnie zdjęcie jest świetne

    http://polne-maki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Ciekawe zdjęcie ! :)
    W wolnej chwili zapraszam do siebie, jeśli blog Ci się spodoba zapraszam do obserwacji. ♥

    ReplyDelete
  11. Masz świetny wygląd bloga :)
    Fajne zdjęcia, jakość jest do przeżycia ; ))

    ReplyDelete
  12. Przeglądałam inne twoje zdjęcia. Twoje włosy są krótkie ale ładne :3
    +Obserwuję c:

    ReplyDelete
  13. Zdjęcia są super :P Kocham fajerwerki <3
    Podoba mi się twój blog, więc obserwuję i pozdrawiam :D
    http://islenna.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. fajny post. zreszta jak kazdy. ;3
    http://meegii-meg.blogspot.com
    fajny blog. obserwuję.

    ReplyDelete
  15. dla mnie to też nie był za ciekawy sylwester :P mi np. słabo biologia wchodzi do głowy, z niemieckim nie mam problemu, za to chemia średnio, ale ją rozumiem :D

    ReplyDelete
  16. Uwielbiam fajerwerki *_*
    podoba mi się twój blog , obserwuje .

    ReplyDelete
  17. Świetne zdjęcia. Mój sylwester spędziłam z przyjaciółką,ale było ciekawie:)

    ReplyDelete
  18. fajny
    masz blog <3
    odwiedzisz, zaobserwujesz?
    pola-love-it.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Piękny blog! *_*
    Będzie mi bardzo miło jeśli odwiedzisz tez mój i go zaobserwujesz. Odwdzięczę się <3
    Buziaki! :*

    ReplyDelete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.