Witam wszystkich! W końcu nastał mój wspaniały weekend. Po tej długiej przerwie nie mogłam się nastawić na wstawanie i dlatego dzisiaj zaspałam na polski z wychowawczynią. No ale nie zwróciła mi uwagi, że mnie nie było. W sumie nic dziwnego, bo nie było lekcji tylko wystawiała nam oceny na semestr i oceny z zachowania. Ah, w sumie nie ma jak to ten piątek w szkole. Mieliśmy pięć godzin przy komputerach  i oglądaliśmy filmy. Zapewne od następnych zajęć trzeba będzie robić jakieś prace, no ale jakoś to będzie. Trochę się nadenerwuje przy tych wspaniałych macintoshach, bo zacinają się nieźle.
   Dzisiaj mnie tata pytał co z moją 18 i żebym już zaczęła przygotowywać jakieś piosenki. Ogólnie plan jest taki, że będą to moje urodziny z urodzinami mojej cioci. I nie wiem jakie piosenki wybrać. Przyjaciół nie zapraszam, będzie sama rodzina. Pewnie oni to najlepiej będą się bawić przy jakimś disco polo czy czymś. A myślicie, że te nowsze hity też będą im leżeć? A co wy polecacie na 18? 
   Pomyślałam sobie, że dodam parę zdjęć z wyjazdu na Sycylię, bo w sumie to nie mam aktualnie, żadnych ciekawych zdjęć. A więc takie małe przypomnienie o moim wyjeździe.









No cóż, powspominać zawsze jest dobrze. Chciałabym wrócić do tamtego miejsca. Tam było tak pięknie! Może kiedyś jeszcze tam się wybiorę, w sumie wszystko jest możliwe. ;-))

23 comments:

  1. Śliczne widoczki *.* omomomoomom

    ReplyDelete
  2. Piękna Sycylia. :) Hmm... jeśli do rodziny to na 18 myślę, że możesz jakieś właśnie disco polo, możesz jakieś hity radiowe, który każdy zna. :)

    ReplyDelete
  3. Przepiękne zdjęcia, łał ;d
    Obserwuje ;>

    ReplyDelete
  4. ooo sweet śliczne zdj <3 mmm twój bog jest świetny ty też zobacz mój http://czczekolada.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Na taką osiemnastkę to dobre takie disco polo :D Z namiastką 'Cztery osiemnastki' czy 'ona tańczy dla mnie' i Ty byś się świetnie bawiła i Twoja rodzina xD

    Może zaobserwujemy.? Bardzo bym się cieszyła.! ;>

    ReplyDelete
  6. świetne zdjęcia, ale tam pięknie ^^

    ReplyDelete
  7. łał jakie widoki ! Zapiera dech w piersiach *.*

    ReplyDelete
  8. Zazdroszczę ^^
    Zapraszam do mnie ♥

    ReplyDelete
  9. Piękne zdjęcia ! *_*
    Chciałabym tam kiedyś pojechać ;>
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. fajne widoki :D

    http://paulla-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. chcę na Sycylię :D jak tam ładnie

    www.thesimplelifeofcookiemonster.blogspot.com

    ReplyDelete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.