... minęło odkąd pisałam tutaj cokolwiek, a w sumie to chyba z około tydzień. No ale jak to w roku szkolnym, trochę mało czasu jest na wszystko. W tym tygodniu co będzie mam kilka ważnych sprawdzianów do których muszę się uczyć. Dlatego też piszę dziś. W końcu jest dopiero 13:41 więc mam jeszcze trochę godzin, które mogę poświęcić na naukę. Bo jutro albo nawet dziś później zamierzam wybrać się do sklepu i kupić sobie coś na poprawienie humoru. Ogólnie nie dawno wróciłam od fryzjera no i ścięłam końcówki, teraz znów będę czekała kilka miesięcy aż odrosną mi włosy i znów zetnę. Bo normalnie już nie mogę patrzeć na te moje popalone, blond końce! Ah, w sumie od pewnego czasu mam tak, że nic mi się nie chce. Dosłownie nic. I to niestety bardzo będzie źle wpływało na szkołę. Bo ani mi się nie chce za bardzo usiąść do książek ani rano wstawać do szkoły. No ale trzeba będzie się jakoś spiąć. Poza tym ćwiczę i wytrwale walczę o to, żeby w końcu wyglądać tak jak chcę. Do wakacji jeszcze trochę czasu zostało, mam nadzieję, że będę już miała tą swoją wymarzoną figurę. W sumie miałam zrobić zdjęć kilka w końcu jakichś normalnych, ale również nie miałam czasu kiedy. Aparat teraz leży pod biurkiem rozładowany. Cóż może uda mi się coś zrobić do kolejnej notki. Może pokażę swoje zakupy, które zrobię dziś bądź jutro. Zobaczymy. Chciałabym wam wszystkim podziękować, że jest was tak dużo ze mną 90 obserwatorów, na prawdę się z tego bardzo cieszę! :) I dziękuję, za to, że komentujecie, jesteście wspaniali. :)


Wstawiam tylko takie jedno baaaardzo stare zdjęcie. Bo innych niestety nie mam.  Miłego dnia życzę! ♥

16 comments:

  1. świetny blog :D
    obserwuję i liczę na to samo ;d
    http://my-secret-dreamx3.blogspot.com

    miłej soboty : 3

    ReplyDelete
  2. ja na szczęście od wczoraj mam ferie. ;) bardzo się cieszę że wróciłaś, bardzo lubię czytać blogi osób które mają coś do powiedzenia. ;) a zdjęcie jest bardzo fajne, klimatyczne. ;)
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie. ;)

    ReplyDelete
  3. efektowny nagłowek :)
    obserwuje i liczę na rewanz
    http://linka-kattalinka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Masz podobnie jak ja! Ogólne zniechęcenie źle wpływa na wszystko. na szczęście ja zaczęłam ferie i mam trochę wytchnienia. tobie tez życzę odpoczynku i chwili wytchnienia! ^^

    ReplyDelete
  5. Świetny nagłówek ;)
    Jesteś chętna na wspólną obserwację?
    Zapraszam ;)

    ReplyDelete
  6. Powodzenia w nauce :) Ja na szczęście właśnie zaczynam ferie ;)

    ReplyDelete
  7. Również mam mało czasu, ale jakoś się wyrabiam. Uff :P
    Wytrwałości :*

    ReplyDelete
  8. Świetny blog! ;** ja także obserwuję i licze na to samo ^^ zapraszam http://by-milka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Świetny blog, nareszcie osoba, która nie żałuję w słowach i piszę naprawdę świetne, dość długie posty, bardzo mi się to podoba <33 Obserwuję i czekam na kolejne.
    Też możesz zaobserwować mojego bloga, ale TYLKO jeśli Ci się spodoba:
    f-me-i-am-famous.blogspot.com
    Achh też wiem, dość sporo o popalonych blond końcach...

    ReplyDelete
  10. The photograph looks great. Nice colors. Great angle!!!
    Check out my blog too doll!!!
    FASHION PANACHE BLOG

    ReplyDelete
  11. Powodzenia w nauce :D
    Zacne zdjęcia, takie koooolooorowee ;3

    ReplyDelete
  12. ja idę do fryzjera za kilka dni na totalną zmianę :) bardzo fajne zdjęcie, patrzyłam i nie mogłam skojarzyć w czym jesteś ale już wiem :D

    obserwuję, rewanż ?

    ReplyDelete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.