Cześć wszystkim! Na wstępie powiem wam, że jesteście KOCHANI! Dziękuję, że kilka osób doszło do obserwowania mojego bloga i oczywiście za te komentarze pod poprzednim postem. Jestem na prawdę bardzo szczęśliwa. Motywuje mnie to do pisania, ale ja jak zwykle jak mam jakiś temat to zamiast zrealizować go od razu to przekładam na później i już nie wiem co dokładnie chciałam wam napisać. Dzisiaj ogólnie miałam dobry dzień. Dowiedziałam się, że mam 5 z chemii. No i ogólnie to tytuł posta jest taki, ponieważ dzisiaj na zajęciach zawodowych przy komputerach mieliśmy wybrać 5 tematycznych obrazków to tak jakoś pandy mi naszły na myśl. Więc niech już tak zostanie. Ostatnim czasem jakoś nie mam ogólnie ochoty ani na robienie zdjęć ani na cokolwiek innego, niestety. Przyznam szkoła trochę mnie męczy. Za dużo tej nauki. No jeszcze ''trochę'' i 11 lutego odpocznę sobie te 2 tygodnie! Tylko trzeba jeszcze dotrwać z dobrą passą do nauki.

Czyż one nie są cudowne? Może mój pomysł na notkę jest zbyt dziwny, ale co tam. Cóż trochę ciekawostek na temat zwierzą, które ja lubię, myślę, że niektórzy będą chcieli się dowiedzieć. 





Pandy zwykle żyją samotnie. Wędrują po swoim terytorium w poszukiwaniu nowych pędów bambusa powoli, aby oszczędzać energię. Najbardziej aktywne są o świcie i zmierzchu, lecz spotyka je się także w nocy i w dzień. Zwierzęta te raczej nie kontaktują się ze sobą. Ich twarz jest mało wyrazista przez czarne plamy na białym futrze, przez co nie mają one wyraźnej mimiki. Komunikują się czasami za pomocą głosów, szczególnie w okresie rozrodczym, kiedy to zwierzęta te stają się hałaśliwe.

PANDY OPANOWAŁY DZIŚ MÓJ ŚWIAT SWOIMI SŁODKIMI PYSZCZKAMI! ♥


Obrazki są z deviantart, no a opis pandy to tak trochę z wiki. Myślę, że do zobaczenia wkrótce. Także życzę wam miłego wieczoru. ♥

8 comments:

  1. słodziutki;)
    zapraszam do mnie na www.gusiak15.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. super blog
    zostałaś nominowana na moim blogu do Liebster Blog Award

    ReplyDelete
  3. Świetny blog :)
    Śliczne są .
    Obserwuję !
    zapraszam do mnie :
    amazing-life-girl.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. słodziaczki;-)
    Pozdrawiam i zapraszam do wzajemnej obserwacji Ewa

    ReplyDelete
  5. Pandy to cudowne stworzenia ;3
    W wolnej chwili zapraszam :

    mylife-myhappines.blogspot.com

    ReplyDelete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.