No cóż nadszedł czas aby znowu coś tutaj napisać. Jestem strasznie szczęśliwa, bo mam już 101 obserwatorów za co wam bardzo dziękuję! Nawet nie wiecie ile radości mi sprawiacie każdym zaobserwowaniem czy też napisaniem komentarza. Dodajecie mi dużo siły i ogólnie jakiejś takiej mocy, która sprawia, że mam lepsze dni. Chciałabym wam za to w jakiś sposób podziękować, tylko jeszcze nie wiem w jaki, ale być może kiedyś coś wymyślę.
   Weekend spędziłam bardzo leniwie. Praktycznie prawie cały czas w domu. No ale co zrobić jak ja wolę siedzieć w ciepłym domu niż marznąć na dworze. W sumie nie mogę się doczekać już tej wiosny. Nie lubię jak jest pogoda taka jak teraz. Błoto straszne.. Już wolę śnieg. No ale cóż ciekawe czy chociaż trochę spadnie go na ferie zimowe. Jeszcze nie mam zaplanowanego co dokładnie będę robić, może przygotuję sobie jakiś ciekawy plan? Który zapewne i tak nie wypali.
   Jutro znów ten poniedziałek no i w sumie tydzień szkoły. Najgorsze jest to, że trzeba wstać na 8! Czego nie znoszę, bo po prosu nie potrafię się zebrać w sobie i normalnie jak zapewne każdy człowiek wstać. Trzeba będzie się zmobilizować i zacząć wstawać, tak jak to było latem. Ale u mnie z postanawianiem czegoś jest koszmarnie, chociaż z jedną rzeczą dążę do celu. A mianowicie ćwiczeniami! Z czego jestem strasznie zadowolona i mam nadzieję, że będą jakieś świetne efekty.
   Dziś porobiłam kilka zdjęć mojego ogródka. No i jeszcze kwiatka, który mi zakwitł, z tego co mama mówiła jest to chyba grudzień. Prześliczny jest!



   Życzę każdemu udanego tygodnia! ♥

11 comments:

  1. ładne zdjęcia!:) u mnie też z postanowieniami koszmar:c

    ReplyDelete
  2. Gratuluję tylu obserwatorów.:D

    ReplyDelete
  3. Też miałam wstać o 8 jednak zaspałam ;d

    ReplyDelete
  4. Gratuluję tylu obserwatorów i trzymam kciuki, oby tak dalej :D
    ładne zdjęcia :3

    http://mojenudnezyciee.blogspot.com/ oraz http://mojedrugiejaaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Ale śliczny kwiatek :>
    Zapraszam do Sb.:)

    ReplyDelete
  6. Jeejku *.* Cudooowny blog
    Zapraszam do czytania mojego pamiętnikowego bloga : obserwujemy?
    http://loveforeverskarbie.blogspot.com/
    Pozdrawiam !: )

    ReplyDelete
  7. To fakt, każdy komentarz czy "Sub" cieszy, przynajmniej wiadomo, że jest jakiś odzew na to co piszemy

    ReplyDelete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.