Witam wszystkich. Jak tam u was dni mijają? U mnie całkiem dobrze, ale mogłoby być lepiej. Osiemnastka u Dominiki jak najbardziej udana, pomijając zdjęcia na których wyszłam tragicznie. Przez co oczywiście wpadam w mini kompleksy. No cóż może kiedyś nadejdzie taki czas, że zacznę myśleć o sobie inaczej. Tylko szkoda, że pewnie jeszcze długo będę musiała poczekać. Cóż może za bardzo się przejmuję tym, aby być w oczach ludzi taką osobą, jaką spotykają np. na zdjęciach w internecie. Uśmiechniętą, ze śliczną buzią i sylwetką. Ciągle do tego dążę, efektów nie widzę nadal. Chociaż inni niby zauważają. Wpadam chyba w kompletną paranoję. To ma na mnie na prawdę ogromny wpływ, na to co mówię i co robię. Niestety zazwyczaj dzieje się jak dzieje, a ja później tylko żałuję swoich czynów. Cóż dość moich rozmyślań, czas wziąć się za siebie i to tak porządnie. Wierzę, że mi się uda i Tomek mi w tym pomoże.
   A tak trochę z mojego życia, dziś pisałam pracę stylistyczną, a mianowicie charakterystykę z Makbeta i obawiam się, że koszmarnie mi poszła. No i oczywiście 3 z matematyki. Nie wiem jak mam zrozumieć, aby mieć tą 4. Ogólnie ostatnio zrobiłam zakupy i kupiłam sobie koszulę której od dawna szukałam! Miałam zrobić zdjęcia outfitu, ale aparat się rozładował. Więc zrobię przy najbliższej okazji jak się naładuje.






   Nie wiem jak wy, ale ja uwielbiam zimę. Pomimo zmarzniętych dłoni, przemoczonych butów i czerwonego nosa, to i tak jest to jedna z najpiękniejszych pór roku. Miałam w planach dodać animację, ale zapomniałam jak ja to robiłam, że z filmu zmieniałam na gif. Będę musiała poszukać czegoś na ten temat, żeby jeszcze te animacje były w ładnym stanie.
  Miłego wieczora! ♥

23 comments:

  1. jaki śłiczny rudy kociak ;o pokaż koszulę ;p

    ReplyDelete
  2. Ale masz śliczne oczka i kotka !! Oj, tam oj tam :). Każdy na cudzych zdjęciach tragicznie wychodzi ;p. Zapraszam do mnie: http://anotherverra.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. śliczne zdjęcie twe :D Ja też strasznie wychodzę na zdjęciach ;p

    http://mojenudnezyciee.blogspot.com/ oraz zapraszam na nowego bloga :http://mojedrugiejaaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Śliczny kotek !
    Zapraszam do mnie : http://eyes-of-ordinary-girl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Zaglądam tu po raz pierwszy i muszę przyznać śliczny nagłówek a kotek jeszcze słodszy ;)

    ReplyDelete
  6. HAHA jestem 1OO osobą obserwującą twój blog :) !
    będę wpadać wcześniej :)
    Oczywiście zapraszam do obserwacji mojego bloga;d

    ReplyDelete
  7. Mam nadzieje, ze wyjdziesz y tych malych kopleksow bo jestes naprawde urocza dziewczyna *.*

    ReplyDelete
  8. Ja mam już dosyć zimy, niestety :c
    Cudowne kreski Ci wyszły, ja nie do konca umiem je kończyć, znaczy niby umiem, ale nigdy nie są takie same ;c

    ReplyDelete
  9. ja też uwielbiam zimę, ale wolałabym już wiosnę <333
    alyy-alii.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Ja tam u cb żadnych kompleksów nie widzę ;3

    ReplyDelete
  11. zadaję sobie to samo pytanie jak zrozumieć żeby dostać 4 z matematyki a nie 3 :c

    ReplyDelete
  12. piękne zdjęcia <3

    ReplyDelete
  13. Podoba mi się twój blog.
    Jeśli jeszcze nie wzięłaś/wziąłeś udziału w rozdaniu, które odbywa się na moim blogu to zapraszam do udziału http://podarta.blogspot.com/2013/01/styczniowa-loteria.html

    ReplyDelete
  14. Moją grupę profesorka pocieszyła słowami, że tak śliczne jak teraz to my już nigdy nie będziemy o z każdym dniem będzie tylko gorzej, wiec teraz mamy się cieszyć życiem. Ale niektórzy zrozumieli to inaczej ... :)
    Nie przejmuję się takimi rzeczami, bo ja się sobie na zdjęciu nie spodobam, a koleżance bardzo!

    ReplyDelete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.