Hej Kochani!

Dzisiaj przychodzę do was z recenzją łagodnego szamponu do włosów i skóry głowy oraz maski. Szampon zawiera aż 98% składników naturalnych. Co to oznacza? Że nie zawiera on klasycznych surfaktantów i silikonów. Glukozydy kokosowe tworzą delikatną kremową pianę - dokładnie tyle ile potrzebujesz, aby efektywnie umyć włosy, a jednocześnie szybko je wypłukać. Dzięki temu oszczędzamy wodę, a Twoje włosy będą wypielęgnowane i nawilżone.

Produktu nie musimy stosować dużo, bo już niewielka jego ilość umyje nasze włosy. Przy mojej długości jednak stosowałam dość sporo tego produktu więc wydajność oceniłabym tak 3.5/5.

W przypadku mojej skóry głowy zauważyłam, że włosy tak jakby szybciej mi się przetłuszczały, ale mam wrażenie, że problemem było to, że gdy nałożyłam maskę i zebrałam włosy na czubku głowy właśnie to mogło spowodować szybsze przetłuszczanie się. Wydaje mi się, że odkąd nie stosuję jej w ten sposób jest dużo lepiej, a sam produkt świetnie sprawdza się przy nawilżaniu i dużo łatwiej jest rozczesać poplątane włosy.

Sam zapach kosmetyków jest bardzo delikatny i przyjemny.

Myślę, że zdecydowanie wrócę do stosowania maski, bo ona najlepiej mi się sprawdziła.

A wy używaliście już jakiś produktów z serii Ziaja Polska naturalnie pielęgnujemy?🌼

{ eng }

Today I come to you with a review of a mild hair and scalp shampoo and mask. The shampoo contains 98% natural ingredients. What does it mean? That it does not contain classic surfactants and silicones. Coconut glucosides create a delicate creamy foam - just as much as you need to effectively wash your hair, and at the same time rinse it quickly. Thanks to this, we save water, and your hair will be cared for and moisturized.

We do not have to use the product much, because a small amount of it will wash our hair. With my length, however, I used quite a lot of this product, so I would rate the performance as 3.5 / 5.

In the case of my scalp, I noticed that my hair seemed to be greasy faster, but I got the feeling that the problem was that when I put the mask on and gathered my hair on top of my head, this could make my hair greasy more quickly. It seems to me that since I do not use it this way, it is much better, and the product itself is great for moisturizing and it is much easier to comb out tangled hair.

The fragrance of the cosmetics itself is very delicate and pleasant.

I think I will definitely come back to using the mask because it worked best for me.

Have you already used any products from the Ziaja Polska naturally care series?

Łap kody zniżkowe / Grab some discount codes 🌼

YesStyle – OLIVIASOJO
Stylevana – INF105OII
OliveYoung -OIILIVE18

🌼My social media links 🌼

4 comments:

  1. Ziaje naturalną do ciała lubię, ale moje włosy nie lubią naturalnej pielęgnacji, więc sobie odpuszczę :)

    ReplyDelete
  2. Kosmetyki tej marki bardzo dobrze się u mnie jest sprawdzają. Chętnie spróbuję po używać tego szamponu.

    ReplyDelete
  3. Bardzo lubię produkty Ziaji. Te kosmetyki mnie nie zawodzą.

    ReplyDelete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.