W 1946 roku została założona japońska marka Kose, która wykorzystuje oryginalną technologię oraz badania i rozwój produktów do tworzenia kosmetyków najwyższej jakości. Współpracowała z takimi znanymi projektantami jak Stephen Knoll i Jill Stuart, przy tworzeniu linii do pielęgnacji skóry różnych typów cery. Wyróżnić możemy rozjaśniającą serie pielęgnacyjną Sekkisei, która wykorzystuje ekstrakty z japońskich ziół, delikatnie nawilżając i chroniąc skórę, a jednocześnie rozświetlając cerę. Linia Happy Bath Day wykorzystuje ekstrakt z miodu i olejku z róży bułgarskiej, która zapewni ci ultranawilżenie i odżywienie skóry. 

Mój krótki komentarz: Płatki pod oczy, które działają. 

W opakowaniu znajdziemy 64 sztuki intensywnie nawilżających masek przeciwzmarszczkowych pod oczy, ale również na okolice ust. Zawiera pochodne retinolu, kwas hialuronowy, astaksantynę i glicerynę japońską firmy Kose COSMEPORT. Maski są na 100% bawełnianym płacie i nie zawierają substancji zapachowych, sztucznych bartników czy oleju mineralnego.  

Przy regularnym stosowaniu można zauważyć, że okolica oczu jest dogłębnie nawilżona, ujędrniona i dużo bardziej elastyczna. W przypadku okolic ust nie stosowałam, bo aktualnie nie mam takiej potrzeby. Ale na pewno można było zauważyć, że mimiczne linie są dużo mniej widoczne. 


In 1946, the Japanese brand Kose was founded, which uses original technology as well as research and development of products to create cosmetics of the highest quality. She has worked with famous designers such as Stephen Knoll and Jill Stuart to create skincare lines for various skin types. We can distinguish the brightening skin care series Sekkisei, which uses extracts of Japanese herbs, gently moisturizing and protecting the skin, and at the same time brightening the complexion. The Happy Bath Day line uses the extract of honey and Bulgarian rose oil, which will provide you with ultra-moisturizing and nourishment of the skin.

My short comment: Eye pads that work.

The package includes 64 pieces of intensively moisturizing anti-wrinkle masks for the eyes and mouth area. Contains retinol derivatives, hyaluronic acid, astaxanthin and Japanese glycerin by Kose COSMEPORT. The masks are made on a 100% cotton sheet and do not contain fragrances, artificial honey hunters or mineral oil.

With regular use, you will notice that the eye area is deeply moisturized, firm and much more elastic. In the case of the mouth area, I did not use it, because I do not currently have such a need. But it was certainly noticeable that the expression lines are much less visible.

 

11 comments:

  1. Ciekawy produkt, który niewątpliwie warto wypróbować.

    ReplyDelete
  2. Uwielbiam takie maski, kusisz mnie nimi :)

    ReplyDelete
  3. Nie miałam jeszcze okazji wypróbować tej marki. Płatki stale używam, więc może i te wypróbuję. :)

    ReplyDelete
  4. Ta marka to dla mnie nowość. Opakowanie jest mega ciekawe. Lubię, gdy w opakowaniu jest więcej, niż jedna para płatków/ masek, bo żeby to opakować trzeba dużo więcej plastiku niż to warte. Bardzo mnie nimi zaciekawiłaś, więc chętnie wypróbuję :)

    ReplyDelete
  5. Większe opakowanie płatków to już dla mnie plus. Twoja recenzja również zachęca do przetestowania. :)

    ReplyDelete
  6. Rzadko sięgam po azjatyckie kosmetyki, dlatego marki nie znam. Przyznam, że działanie zachęcające. :)

    ReplyDelete
  7. Uwielbiam twoje recenzje. Chętnie wypróbowałabym japońskie produkty

    ReplyDelete
  8. Chyba pokocham te japońskie produkty

    ReplyDelete
  9. Ciekawe, że płatki służą też na okolice ust. Nie stosowałam takich jeszcze. Na przyszłość zapamiętam Twoją recenzję.

    ReplyDelete
  10. Wow na pewno bym ją polubiła. Jeszcze nie kupowałam takich masek

    ReplyDelete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.