Cześć wszystkim! 

Dzisiaj mam taki jakiś nawet całkiem dobry dzień, że po znów dłuższej przerwie postanowiłam coś tutaj napisać. Czy coś się działo przez ten czas ciekawego u mnie? W sumie nie, jak na razie poprawiam oceny, a zostało mi nie całe 3 dni aby wszystko ogarnąć, bo później już są oceny wystawiane i zastanawiam się jak to będzie czy ten pasek będę miała czy w końcu nie. Tyle stresów, że masakra. Do tego Bangtany co chwila wydają jakieś płyty, a ja nie mam jak tego kupić! Masakra. :D Limited edition się rozejdzie i co ja wtedy zrobię. Jestem trochę wkurzona na to ale nie ważne. Zaraz biorę się za robienie angielskiego i ogarnięcie projektu no i chyba zabiorę się za napisanie listu. Myślę zdecydowanie, że to jest ta odpowiednia pora na to. 

Hello everyone! 

Today I have quiet good gday, so I decide to write something after this long break. Is something interesting going on at that time to me? Totaly not, now I'm correcting my marks, but I have only 3 days to do this, because leter they write marks with a pen and I think about how it will be, will I have a strap on the certificate or not. A lot of stresfull days, it's horrible. And also Bangtan Boys are making all the time a lot of new albums and I haven't got money to buy it. Limited edition is going over and what should I do? I'm a little upset but never mind. Sonn I will by doing my english and project and I also want to write letter finally. I think this is the right time to do this. 






Ostatnio była taka ładna pogoda, że postanowiłam zrobić parę zdjęć. Mam nadzieję, że chociaż trochę się podobają. // Lately when the weather was pretty I decide to take some photos. I hope you like them. 


W sumie mam do was jeszcze jedną sprawę, znów biorę udział w konkursie i miło by było jakbyście kliknęli w te dwa linki. Dziękuję każdemu za kliknięcie: 

1 | 2 

I have a request to you, I take a part in contest and I will be really happy if you click on this to links. Thank you for every click! ♥ 



♥ HAVE A NICE DAY! ♥

13 comments:

  1. piękne zdjęcia ! :)
    co powiesz na wspólną obserwację?
    http://gusiaablog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. arbuz mniam ♥
    www.allex096.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  3. piękne zdjęcia, ale pierwsze z arbuzem najlepsze ;)
    http://tiffani426.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. jakie sliczne zdjecia :o *_*
    dorey-doorey.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. uwielbiam arbuza, aż zrobiłaś mi ochotę ! :)
    http://lady--berry.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Śliczne zdjęcia. Obserwuje i zapraszam do mnie. Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło jeśli również zaobserwujesz http://moment-foor-me.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Śliczne zdjęcia :) Tworzę spis polskich blogów, chciałabyś, aby Twój blog znalazł się w nim? Wpadnij do mnie tam wszystko jest wyjaśnione :)

    oliilui.blogspot.com

    ReplyDelete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.