Witajcie ponownie! 

Ku mojemu zdziwieniu album dotarł do mnie w 6 dni. Czyli był dzień przed tym jak napisali mi, że ma być. No tak, więc w sumie czemu by nie pokazać wam jak on wygląda i co tam było? Jestem taka szczęśliwa! Teraz trzeba tylko zrobić półkę nad monitorem i wszystko będzie pięknie wyglądać. O i nie mogę się doczekać majówki! W końcu się zobaczę z moją dongsaeng ♥ 

Hello again!

To my surprise album arrived to me in only 6 days. So album was the day before they say that he has to be. Yeah, so all in all, why not to show you how it look like? I'm very happy! Now I need to do a shelf above my monitor and everything will look beautiful. Oh and I can't wait for May! I finally see my dongsaeng. ♥ 



No więc jak widzicie tak to wszystko się prezentuje. Ostatnie są to nieoficjalne photocard i jestem mega zachwycona wszystkim i nie wiem co mam jeszcze powiedzieć. Zdjęcia w photobook'u są takie wspaniałe! Teraz jedyną rzeczą jaka mi pozostała jest postarać się pozyskać resztę albumów jak i jeszcze dvd BTS (Bangtan Boys;  방탄소년단)  in Thailand! O, byłabym szczęśliwa. Mam nadzieję, że będą one jeszcze dostępne. 

So how you can see everything presented like this. The las one are not official photocard and I'm really fascinated with all and I don't know what else to say. Photos in photobook are really amazing! Now the only thing I have left is to try tu buy the rest of the albums and even dvd BTS (Bangtan Boys;  방탄소년단) in Thailand! Oh, I'd be really happy! I hope that they will be still available. 

Jak tam u was z pogodą? U mnie jest słonecznie ale w sumie jeszcze dość zimno. Mam nadzieję, że w końcu ociepli się tak bardziej na dłuższy okres czasu, bo tu prawie maj a nadal tak chłodno. Więc to wszystko na dzisiaj co chciałam wam pokazać. Miłego dnia! ~ 

How was the weather?  In my country there is a lot of sun but it's still cold. I hope that soon the weather will be more hot for a long period of time, becasue there is a may and still cold. So this is everything for now what I want to show you. Have a nice day! ~ 

Chciałabym was prosić o pomoc czy moglibyście kliknąć w ten link? CLICK CLICK CLICK 
I want to ask you for help, can you click this link? CLICK CLICK CLICK 

THANK YOU EVERYONE! ♥ 

6 comments:

  1. Widzę, że znów zmieniłaś wygląd ^ ^ W sumie ja też i też na jaśniejszy xD Wiosna ewryłer xd
    Udanej majówki! :D
    Ten album jest taki cudny ;;;;;;;;;;;;;;;; Od okładki, po utwory, aż po ten piękny photobook! ♥
    Jin-oppa ^^ Te stickersy sa takie urocze ;33 A ja nie mam kart...nawet nieoficjalnych ;;;;;;; Wielbię zdjęcie J-Hope'a na jego karcie <3
    U mnie pogoda robi co chce. Raz pada, raz słońce ale też zimno...Eh~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha no właśnie to przez tą wiosnę tak mnie natchnęło znów na coś jaśniejszego. ;D

      Delete
  2. Fajny ten album. Trzymam kciuki, aby udalo Ci sie zdobyc i inne wymarzone albumy ;)

    Oliilui.blogdpot.com

    ReplyDelete
  3. Jejuuuuu *.* Okej, wiem, że odzywam się po raz pierwszy, za co powinnam dostać po głowie, bo miałam mnóstwo okazji, by zrobić to dużo wcześniej. Więc może na początek przeproszę? :) Przepraszam <3.
    Idąc dalej, chciałabym Ci powiedzieć, że śledzę Twój blog już od dłuuuuugiego czasu. Ale ta notka wzbudziła we mnie ogromną ochotę podzielenia się moim szczęściem odnośnie możliwości przeczytania o mojej osobie tej małej wzmianki. <3. Yey *.* Nawet nie wiesz jaką radość to wywołało.
    Kolejna rzecz, to nowy wygląd bloga, który bardzo mi się podoba, choć chyba osobiście wolę bardziej poprzedni. Ach to moje zamiłowanie do ciemnych barw ;)
    Album genialny i szczerze Ci powiem, że cieszę się razem z Tobą. No i może troszkę zazdroszczę, ale to tak na marginesie ;P Oczywiście, życzę Ci, żebyś w niedługim czasie zdobyła te kolejne :* A no i ten masz koniecznie wziąć ze sobą do mnie.
    Huhuhu *.* za niedługo MAJÓWKA KOCHANA, widzimy się w Żywcu <3
    Buziakii Unnie <3

    ReplyDelete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.