Ohayo! 

Czy u mnie kiedykolwiek zacznie się dziać coś dobrego i godnego zapamiętania? Oprócz przeżywania mnóstwo feelsów w związku z BTS'ami i innymi tam kochanymi Azjatami. Co do must have tego roku album Skool Luv Affair już do mnie leci! Ma być między 17 a 30! Więc czekam na niego z niecierpliwością. Ah, kiedy to cudeńko wpadnie w moje ręce! Będę najszczęśliwszą A.R.M.Y na świecie. ᄏᄏᄏ Jak widać po opisie pokażę wam jedną z rzeczy, którą dostałam w ramach współpracy właśnie z tą firmą. Nie wiem, kiedy ukaże się ta druga, być może niebawem jak zrobi się cieplej. Więc pokażę wam najpierw jak leży sobie na mnie. XD



Jak widać w sumie jest to zwykła bluzka z koronką. Ale jest przeurocza! Uwielbiam jej kolor i to z jakiego milutkiego materiału jest zrobiona. Jestem zdecydowanie na tak! Pamiętajcie możecie ją znaleźć na infashion. Jestem bardzo zadowolona z tej współpracy. Bo naprawdę produkty są godne polecenia, tak samo sukienka, którą zobaczycie niebawem. A wam jak się podoba?




I piosenka EXO, która tak jakoś dziś pod wieczór strasznie mi się wkręciła. Zresztą lubię każdą piosenkę ich jak i wszystkich członków. Może kiedyś również uda mi się skolekcjonować ich wszystkie płyty. ^^ Dobra krótki, treściwy post. Jest już w sumie późno w nocy, więc mam nadzieję, że następnym razem będzie ciekawiej i do zobaczenia! ♥

7 comments:

  1. bardzo ładna bluzka :)

    a piosenka świetna jest!

    ReplyDelete
  2. śliczna bluzeczka, podoba mi się ta aplikacja koronkowa na ramionach

    ReplyDelete
  3. super bluzka
    mons-monss.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Śliczna bluzka :)

    http://naomi-memories.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. nie przepadam na różem, choć ten jest taki delikatny i ładny ^ ^ I są koronki, więc jestem na tak ^^ <3
    "Wolf" jest dobre...choć moim no.1 jest "MAMA" XD Choć im dłużej słucham "Wolf" tym bardziej już nie wiem XD''

    ReplyDelete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.