Cześć wszystkim!

Jak widzicie zmieniłam wygląd bloga. Nie jest już taki wesoły i pastelowy jak wcześniej ale bynajmniej jest stonowany i bardziej mi się podoba. Zapewne zmienię go jeszcze nie raz, ale to zobaczymy później jak to będzie. Jak na razie niech będzie taki jak jest. Co u mnie nowego? Raczej nic ciekawego, siedzę teraz od środy w domu, bo są rekolekcje na które nikt nie poszedł. Więc ogólnie jest spoko. Przez ten czas wyszedł teaser do Just one day. Ah! Nie mogę się doczekać całego mv. Normalnie od pewnego czasu żyję tylko Bangtanami. Zapewne są takie osoby, które nie będą wiedziały o czym i o kim mówię, ale poniżej możecie sobie zobaczyć jak mniej więcej oni wyglądają, zresztą wpiszcie sobie w you tube Bangtan Boys i przeżyjcie sobie ich piosenki. Normalnie propsy dla nich. <3




Chyba w sumie to jest to jeden z tych zespołów (już od bardzo dawna), który sprawia uśmiech na mej twarzy i w jakiś sposób słuchając ich zawsze czuję się lepiej. Tak zdecydowanie są to osoby, które umieją podnieść na duchu kogoś takiego jak ja. Tyle dobrych słów mogę o nich powiedzieć, ale nie chcę mojej notki poświęcić tylko na to, aczkolwiek wyjdzie zapewne tak, że i tak będę ciągle o nich mówiła. Dziwne, że osoby z mojego otoczenia nadal wytrzymują to, że wspominam im o nich. Dobre ludziska z was. <3
Must have tego roku 

czyli to co chciałabym w tym roku mieć ( * . * )



Zdecydowanie są to rzeczy, które chciałabym mieć. Jedynym wyjściem dla mnie jak na razie jest chyba  znalezienie jakiejś pracy aby to wszystko kupić. Chyba najdroższą rzeczą jaką chcę kupić jest ostatni photobook, dvd z Tajlandii. Ale bym była szczęśliwa mając to u siebie! Tak bardzo jestem ciekawa tego wszystkiego tam, haha. Co tu dużo mówić, mój must have kiedyś pewnie by dotyczył jakiś ubrań czy kosmetyków, ale ostatnio wszystko się zmieniło i pragnę rzeczy teraz takich, które pewnie za 30 lat nie będą miały aż tak ogromnego znaczenia dla mnie jak teraz, aczkolwiek wspomnienia będą zachowane i to jest najlepsze. Teraz tylko czekać na ich koncert. Mam nadzieję, że będzie to kiedyś prawdopodobne.  Trochę się rozpisałam, ale co tam. Teraz się zbieram i zostawiam was z gifami z Just one day. ♥ 


4 comments:

  1. Jaki piękny wygląd bloga ^^
    Nie słyszałam o tym zespole, ale chętnie posłucham ;)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie :)

    nasziherbatkiswiat.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. A mi się wygląd podoba :D Tamten też był ładny, ale ja jednak wolę taki troszku ciemniejsze ^^
    Ten cytat <3
    Ojojoj, leniuchujesz w domu ;p Ale ci dobrze~
    Haha witaj w moim świecie. Odkąd ich poznałam też żyje tylko nimi. Pewnie polecą hejty, bo Setsu wcześniej siedziała w J-rocku, ale kij z tym. the GazettE dalej kocham ♥ Pewnie nigdy nie słuchałaś japońskiego rocka, ale ich polecam XDDD *reklama tak bardzo*
    MV będzie u nas już jutro sfihsafjhjgdjdkfhdsf UMRĘ, NIE WSTANĘ, ZAPOWIETRZĘ SIĘ *O* Jeszcze nigdy nie mieli takiego....łagodnego i hm...subtelnego teledysku. Ale podoba mi się taka ich inna strona ^^ Osobiście czekam na popis tańca chłopaków, bo po zobaczeniu Jungkooka mam ciary. Co to maknae robi z Setsu .___.
    UPS, Całą notka praktycznie o Bangtanach XD Haha~ Ja nie narzekam v.v Mogłabym o nich nawijać godzinami, ale....nie ma z kim ;_________; Moi znajomi nie są tak wyrozumiali >.<
    Taaak, też mam zamiar te cudeńka skompletować! Kto nas wspomoże pieniążkami. TAK ŁADNIE PROSIMY *wzrok kota ze Shreka* XD
    Ciuchy ciuchami, muzyka też ważna ♥ Ja tych płyt chyba nigdy nie sprzedam O_O
    Taaaaaa, jak ruszą faktycznie tyłki do Niemiec, to będę rozpaczać, że są tak blisko, a mnie nie stać D: Taki ból ToT Chociaż do września daleko~
    NO NARESZCIE RAPMON W PROSTYCH WŁOSKACH *O* Taki image uwielbiam :D Uroczo wygląda! Napalam się na RapMon'a..Sorry .____. Lepiej Ci go zostawię i pójdę do mojego Sugara XDD
    Ten drugi gif z Kookim jest taki ładny ;; Ten motylek.....
    Rozpisałam się znów >.>
    Ale musiałam, bo Bangtany XDDD

    ReplyDelete
  3. Ladny wyglad, chociaz nie przypominam sobie jak wygladal poprzedni :)nie stwierdze ktory ladniejszy ;) no, ale pewnie ten nowy bo jest swierzy i nie widzialo sie go kilka razy ;)
    Oliilui.blogspot.com

    ReplyDelete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.