Witam wszystkich! :3

Akurat tak jakoś znalazłam chwilę czasu aby tutaj coś napisać. Przez ostatnie kilka dni jak było słońce czułam się o wiele lepiej, ale teraz znów ta chandra przyszła no i od razu jakiś taki humor mam nijaki. Mam nadzieję, że słońce zawita u nas na dłużej. W sumie ostatnio znów mam jakieś gorsze dni i znów rozmyślam o swojej przyszłości. O tym gdzie chciałabym mieszkać i co robić. Takie marzenia, a tak mało czasu aby móc wszystko zrealizować. Powoli wykańcza mnie już to myślenie na ten temat. Nie mogę się od tego uwolnić, dziwne uczucie. 



Hoodie / Bluza - SHEINSIDE 

Jak widzicie dzięki współpracy z sheinside otrzymałam od nich bluzę. Taka zimowa, fajna, ciepła w reniferki. Ogólnie nie lubię robić zdjęć takich o na pokazanie bluzy więc zazwyczaj jak robię sobie od tak zdjęcia to później chyba najlepiej jest zrobić właśnie taki jakby kolaż z daną rzeczą. No ale nie ważne, haha. Jest już późno trzeba iść spać, nie mam już chyba innych ciekawych rzeczy do przekazania. Także fajnie było, ale się skończyło. A tytuł taki bo piosenka taka fajna 2ne1 - come back home. <3 


No i na sam koniec wiadomo kto musi zawitać. :) 
Taki post całkiem chaotyczny i bez celowy, ale takie są wymogi pewnych rzeczy. Może następnym razem rozpiszę się na temat swojego smutku i przygnębienia. Bo dziś zajęłoby mi to trochę czasu, a już na prawdę padam na twarz. Mam nadzieję, że w końcu będzie u mnie lepiej i, że zmienię się w końcu w tą osobę, którą powinnam być już od dawna. Czas wielkich zmian i planów na przyszłość. 

1 comment:

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.