Cześć wszystkim!

U mnie w porządku, a jak wam mijają dni? Pogoda z dnia na dzień coraz bardziej się poprawia, aż chce się żyć! Mam nadzieję, że będzie cały czas tak samo, bo już mnie jakieś słuchy doszły od kolegów i koleżanek z klasy, że w weekend ma padać śnieg. wut ( o . o )" Cóż i takie rzeczy zdarzają się, w końcu w marcu jak w garncu. Jutro idę na targi szkolne więc całkiem w porządku. Taki mały odrywnik od codziennej szkoły dobrze mi zrobi. Dzisiaj taki spontaniczny wypad do sklepu z koleżanką, później spontaniczne wpadnięcie do domu koleżanki więc bardzo fajnie spędziłam dziś dzień. :3 W sumie mogłoby być tak codziennie.

Tak bardzo, jak to ja jakoś znów nie mam ochoty robić czegokolwiek. Nie wiem czy jest to spowodowane tym, że odnalazłam tak jakby coś nowego, co sprawia mi dużo radości i szczęścia w moim życiu i dlatego nie chcę się odrywać od tego świata marzeń i przyjemności, być może coś w tym jest. Niż monotonnie dążyć  tą samą ścieżką, warto czasami zejść na ubocze i zacząć marzyć i rozmyślać o rzeczach, które chciałoby się robić w przyszłości. Niestety nie rozumiem dlaczego tak dużo osób nie podziela tego co chciałabym robić w przyszłości, uważają to za coś 'bez sensu' i 'będziesz tego żałować'. Ale jeśli myśląc o tym wiem, że sprawiałoby mi to radość to czemu nie miałabym tego robić? Niestety jestem z rodzaju tych osób, które za bardzo przejmują się tym co mówią inni. Mam nadzieję, że jednak zacznie mi się to zmieniać i będę na prawdę dążyła do tego co sprawia mi uśmiech na twarzy, a nie do tego co jest właściwe i potrzebne w życiu. Ten temat, co będę robiła w życiu, od kilkunastu miesięcy nie daje mi spokoju. Na prawdę jest dużo możliwości, aczkolwiek ja bym wolała iść w kierunku tym beztroskim i interesującym mnie, co prawda nie wiadomo co wtedy mi los przyniesie, ale chyba najważniejsze jest to aby być dobrej myśli. Bo w końcu co mi da to, że większość mówi abym robiła tak jak oni myślą i uważają skoro będę się z tym czuła źle, że robię to pod wpływem innych osób, a nie tak jak ja to sobie zaplanowałam. Na prawdę mogłabym się rozpisywać i rozpisywać na ten temat, ale nadal bym chyba nie doszłabym do odpowiedniego wniosku. Jednakże jak na razie zostaję przy swoim i stwierdzam, że najlepiej jest robić w życiu to co się kocha i czym się fascynuje.



Tak w sumie to tak odbiegając od moich przemyśleń zastanawiam się cały czas nad zmianą wyglądu bloga, szczerze lubię ten i to nawet bardzo. Trochę czasu włożyłam w niego, ale jednak chciałabym coś nowego co by mnie odzwierciedlało bardziej. Ale tak jakbym się miała nad tym głębiej zastanowić to sama nie wiem co to miałoby być. Ostatnio mam manie na czarno-białe rzeczy, więc wchodząc na mojego bloga poza tym czując się bardzo dumnie z tego tak bardzo pastelowego szablonu chciałabym wrzucić tu swoją szarą rzeczywistość. Ciekawe jak wam się spodoba odmieniony szablon bloga, który już mam w głowie, lecz teraz jest czas aby go zrealizować. Jak na razie będę musiała znaleźć sobie płytkę z photoshopem, bo inaczej to nic mi się nie uda zrobić. Chyba, że polecacie jakieś inne programy których używacie do robienia waszych szablonów. No i takim oto akcentem szablonowym kończę ten post wraz z moim nowym sensem życia Kim Namjoon. <3 

Miłego dnia, wieczora, życia. :) 




4 comments:

  1. pogoda obłęd <3

    zapraszam na pesto z rukoli na makaronie z cukinii!

    ReplyDelete
  2. jaki Ty masz piękne oczyska ♥♥♥

    ReplyDelete
  3. Ten cały drugi akapit. Jakbym czytała o sobie. Naprawdę chyba dokładnie wiem co czujesz. Nie wiem dokładnie co chcesz robić w życiu i co dla innych jest takie bez sensu, ale wiem jedno... Że ważne jest czego ty chcesz i jeśli będziesz w to wierzyć, to wszystko jest możliwe :) Też kiedyś przejmowałam się bardzo zdaniem innych (wciąż mi się to zdarza), ale czasami trzeba olać opinię innych i robić to co nam sprawia radochę. Wierz mi, wiem co mówię! Więc trzymam kciuki, aby Twoje plany się spełniały! :3
    Hm, ja szablon na bloga robiłam w CSS. Tylko tło w Gimpie, bo photoshop to czarna magia dla mnie x.X
    Uwielbiam zestawienie biel-czerń *^*
    Wiesz, jakoś tak uśmiechnęłam się czytając ostatnie zdanie ^ ^ Czyżby Moniu tak Ci w głowie zakręcił? XD "Sen życia"..to tak pięknie brzmi :D
    Ja tą piosenkę potrafię zapętlać godzinami ;; I oczywiście już na początku się popłakałam, bo to Namjoon i jego genialny talent do tworzenia piosenek łapiących za serce ;_;

    PS ale oczka to ty masz ładne *.*

    ReplyDelete
    Replies
    1. O jej! Jak miło mi się czyta takie dłuższe wypowiedzi. Cóż jeśli chodzi o moje nastawienie to mam nadzieję, że w końcu jakoś zmienię parę 'negatywnych' cech, które blokują mnie do tego co na prawdę bym chciała robić. Mam nadzieję, że mi się uda. :D

      Kurde ja w gimpie też robiłam różne rzeczy, ale jakoś tak to było dawno temu i już go tak dobrze nie ogarniam. :D Więc może spróbuję coś w photoshopie jak go znajdę i mam nadzieję, że nowy szablon się bardziej spodoba. :D

      No właśnie jak od dawna nie interesowałam się żadnymi zespołami, wokalistami, raperami etc. tak wpadłam na chłopaków z BTS i pierwszą osobą, która przykuła moją uwagę był właśnie Kim Namjoon, cóż dla niektórych pewnie wydaje się to dziwne, że no mam już 19 lat, a szaleję za kimś kto tak na prawdę nie wie o moim istnieniu, szaleję bardziej w sensie takim, że to on jest właśnie moim sensem w życiu. :D Ah ta składnia zdania. Chciałabym właśnie móc się dzielić z innymi osobami moimi wrażeniami dotyczącymi kpop itd. ale niestety nikt nie podziela mojej radości i tak bardzo mi przykro, smutno i sama jestem ze wszystkim. Ale no co tam wiadomo, mam Kim Namjoona. Wystarczy mi moje mp3 z jego piosenkami, a w domu wałkowanie cały czas tych samych filmików z chłopakami z BTS i humor od razu mi się poprawia. :D Hahah <3

      Dziękuę bardzo. :*

      Delete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.