Cześć wszystkim!

Trochę się u mnie pozmieniało, na niektóre rzeczy nie miałam niestety wpływu. Ale może zacznijmy od nieprzyjemnego tematu jakim jest mój kot. Niestety nie ma go już ze mną około 5 dni, wyszedł na dwór i już nie wrócił. Zastanawiam się nad tym czy się zgubił (ale to jest dla mnie mało prawdopodobne), może go ktoś zabrał albo przypadkiem natrafił na jakieś psy. Nie wiem co mam o tym myśleć, mam nadzieję, że moi rodzice są ze mną szczerzy i nie zrobili czegoś o czym nie wiem.  A jeśli chodzi o bardziej miłe rzeczy to może jedną z nich jest to, że zmieniłam kolor włosów. Jestem teraz ruda. W sumie od dłuższego czasu chciałam być ruda i jestem bardzo z tego koloru zadowolona. Wydaje mi się, że pasuje do mnie aczkolwiek wiem, że jutro będąc w szkole napotkam się z różnymi opiniami. Zresztą poniżej pokażę wam jak wyglądałam przed, a jak teraz. :)


W sumie nie mam już się na jaki temat rozpisać. W szkole jest dobrze, ogólnie jest dobrze więc mam nadzieję, że tak pozostanie. Jedyne co to trzeba się wziąć w garść i po prostu zacząć spełniać swoje marzenia. W końcu nie możemy ciągle słuchać i patrzeć na innych, jeśli się czegoś nie weźmie w swoje ręce to to nigdy nie będzie nasze. Także jak na razie trzymam się jednego małego marzenia, które mam nadzieję, za około 4-5 lat już będzie zrealizowane. Wierzę w to jak nigdy! No i mam motywację, którą dają mi najbliżsi ale i również ci których nie znam Bangtan Boys. Jest git! ♥


Tak bardzo za nim tęsknie. :( Mam nadzieję, że jest z nim wszystko w porządku. I nie marznie gdzieś zagubiony, ile bym dała aby mógł znów być ze mną. Ah nawet nie wiedziałam, że aż tak można przywiązać się do zwierzęcia, pisząc to nawet lecą mi łzy... Mam nadzieję, że wróci do mnie. Był najwspanialszym kotem na świecie. Rysio. Był ze mną około 3 lat. 



Nutka  *

7 comments:

  1. Świetny kolor i pasuje do ciebie :)
    http://alicji-pasja.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Awww....I loved those cat pics...sooo cute...:-) <3

    ReplyDelete
  3. Piękny był z niego kocurek ;) A może jeszcze się znajdzie. Nic nie jest przesądzone. Głowa do góry! A jeśli chodzi o kolor włosów to u mnie też nastąpiła tego typu metamorfoza :D Z blondu przerzuciłam się na rudy tyle, że mój jest ciemniejszy i w zupełnie innym odcieniu :D Jakby co mam notkę z ową przemianą na blogu, więc zapraszam! :) A opinii jest zawsze tak wiele jak ludzi. Wiadomo, że trzeba się też przyzwyczaić do niektórych zmian, ale myślę, że każdemu są one potrzebne jeśli tylko tego chce! POZDRAWIAM!

    ReplyDelete
  4. bardzo mi się podoba twój blog

    ReplyDelete
  5. Koteczek :C Taki ładny! Może jeszcze wróci :) Nie trać nadziei. Niech j-HOPE będzie z Tobą :D Czekamy na comeback Rysia V.V ♥
    Ładna jesteś ^ ^ Moim zdaniem rudy kolorek Ci pasuje :D
    Jakie to marzenie? ^^ Chyba, że nie zdradzisz żeby nie zapeszać;p
    Moje marzenia powolutku się spełniają, nie warto sie poddawać, trzeba wierzyć i mieć nadzieję. Ja tak nadzieję niedawno czerpałam od Hobiego ^.^ Hwaiting i byle do przodu! :D
    Ja się poryczałam słuchając tej RapMonowej piosenki ;__;Po pierwsze, bo tekst. A po drugie, bo jego głos. Jeden z niewielu facetów, który doprowadza mnie do płaczu ToT

    ReplyDelete
  6. śliczny kotek :)
    Moim zdaniem oba kolorki do Ciebie pasują :)

    photo-andyou.blogspot.com

    ReplyDelete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.