Cześć wszystkim!

Trochę czasu mnie tutaj nie było, ale jak wiadomo ferie się skończyły i trzeba było wrócić do dawnego trybu życia - trybu szkolnego. Jak na razie powoli do przodu jestem zadowolona z ocen na drugi semestr, mam nadzieję, że będzie tak dobrze, aż do końca roku. Mam parę rzeczy, które koniecznie chciałabym zrobić w tym roku, nie wiem które z nich mi się udadzą, a które nie, ale mam nadzieję, że pomimo różnych przeciwności losu jednak moje małe marzenia się spełnią. W sumie mogę powiedzieć, że od pewnego czasu miałam małą depresję i na prawdę nie miałam siły na nic, ze wszystkim było mi źle i wszystko mnie przytłaczało. Na szczęście jest już u mnie wszystko w porządku i myślę, że mogę dalej coś dla was pisać. Poznałam dzisiaj kolejny nowy K-pop'owy zespół dzięki któremu mam motywację do robienia rzeczy, których zazwyczaj nie chce mi się robić. Nie wiem czy znacie ich, ale mówię o BTS. Pierwszą piosenkę, jaką posłuchałam i najbardziej wpadła mi w ucho oczywiście jest Boy in luv


Więc w sumie mogę powiedzieć, że od pewnego czasu właśnie tym żyję. Jednym z moich marzeń oczywiście jest być na koncercie właśnie chłopaków z BTS, B.A.P lub EXO, ale najbardziej to chciałabym chyba pójść zobaczyć Lee Min Ho. :3 Konkretny szał! Tak bardzo chciałabym posiadać jakieś plakaty, płyty czy koszulki związane z tymi osobami, ale wszystko takie drogie i nie wiem czy uda mi się odłożyć na każdą z tych rzeczy. A oto kilka rzeczy, które chciałabym mieć u siebie w pokoju:  Skool Luv Affair, 2 Cool 4 Skool, koszulka Lee Min ho, Lee Min ho My everything . To są rzeczy, które najbardziej chciałabym mieć, oczywiście nie pogardziłabym plakatami czy też innymi gadżetami związanymi z nimi. Cóż może kiedyś uda mi się spełnić moje marzenia, just fighting!

Zachęcam do przesłuchania i obejrzenia teledysku, moim zdaniem jest na prawdę świetny. Zresztą mam nadzieję, że podzielicie się ze mną swoimi ulubionymi zespołami czy też piosenkami. Można powiedzieć, że jeśli chodzi o k-pop to jest jeszcze taką szarą myszką i w sumie zaczynam dopiero wszystko ogarniać. Coś czuję, że mój blog za niedługo diametralnie się zmieni i znajdziecie tutaj notki na temat rzeczy wyłącznie tych którymi zaczynam się interesować i bardziej się w nie zagłębiam. Jeśli macie jakieś pytanie możecie śmiało je zdawać, a ja na pewno wam na nie odpowiem. Cóż pewnie osobom dotychczasowym, które są ze mną nie spodoba się za bardzo nowe przesłanie mojego  bloga ale wydaje mi się, że zmiany czasami są dobre. Aczkolwiek nie porzucam do końca tego co od dawna robiłam blogu, mam na myśli recenzje czy też outfity i inne poruszane tematy tutaj na blogu. Myślę, że z powodu zainteresowania kulturą japońską czy też koreańską pojawią się tutaj rzeczy takie, że ja sama nigdy nie myślałam o tym, że one tutaj będą. Haha, trochę zapewne pogmatfanie i niezrozumiale piszę, ale wybaczcie mi to, jest w sumie późno w nocy, a mnie coś natchnęło aby gdzieś się rozpisać. A i bym zapomniała, chciałam zaprosić fanów Lee Min Ho na bloga o nim, jest na prawdę świetny! LeeMinHoPoland Minoz łączmy się! ♥ 

Miłego wieczoru/dnia! 

6 comments:

  1. Oh! Ja też jestem fanką K-POPu! Uwielbiam EXO i BIG BANG :) o B.A.P też słyszałam :3 ja od dawna interesuję się kulturą japonską i koreańską, moim lubionym wykonawcą jest G-DRAGON :d pozdrawiam!

    kawaii--sugoi.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Niestety nie było mi dane poznać tego rodzaju muzyki wcześniej. Czas chyba nadrobić te zaległości:)

    ReplyDelete
  3. Teledysk rzeczywiście świetny! ;)

    ReplyDelete
  4. Nigdy nie słuchałam takiej muzyki ale muszę powiedzieć,że piosenka bardzo fajna jednak to nie do końca mój styl.Najbardziej lubię wykonawców pop'owych.
    Fajny blog,zapraszam do siebie.
    www.wrzosowe-pole.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Ohoho, nowa A.R.M.Y nam się narodziła :D BTS są świetni i wierz mi, że z nimi nigdy nie ma nudów ^ ^ Z k-popu ich uwielbiam najbardziej ♥ Nie wiem, czy przesłuchiwałaś już wszystkie albumowe piosenki, ale ja polecam również te z pre-debiutu :) Co do teledysku....Jimin i scena w kiblu wygrały internety definitywnie XD ALe i tak w tej piosence to ja się jaram głosem V i Hakuną matatą w wykonaniu J-Hope'a. Dobra i ten raaaaap <3 *fangirl Sugi* XD A ty już znalazłaś sobie biasa? :D
    Ja płytkę "Skool Luv Affair " niedawno zamawiałam ^ ^ Ale to moja pierwsza od BTS >< resztę też chętnie bym kupiła, ale studenckie życie nie jest łatwe xd'' Ale kiedyś na pewno uda nam się kupić to co chcemy. Hwaiting! :D Nie wiem, czy wiesz, ale na Fb jest grupa i tam często coś k-popowego sprzedają. Raz drożej, raz taniej, więc warto zaglądać ^^
    TEŻ UWIELBIAM LEE MIN HO :D *hi5* Taki ból, że mi go do wojska wysyłają ;;;;; Co ja bede oglądać T_T
    Oj, posty z k-popami są fajne i śmieszne czasami ^^ Oni naprawdę potrafią poprawić humor! ps jesli jeszcze nie oglądałaś filmików na kanale BTS to koniecznie obejrzyj, bo te jełopy czasem niezłe cyrki odwalają xD Za to ich kocham ♥
    I fajnie wiedzieć, że interesujesz sie też Japonią :D *znów hi5* Będę sobie tutaj zaglądać ^-^
    Oj, długi koment mi wyszedł. Gomen ja tak zawsze xd

    Pozdrawiam! :3

    ReplyDelete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.