Cześć!

Już wakacje dawno się zaczęły. A ja mam dopiero teraz chwilę, a może bardziej wenę aby coś tutaj napisać. Jestem z siebie mega dumna, w sumie nie sądziłam, że kiedykolwiek uda mi się dojść do zamierzonego sobie celu. Ale jednak da rade jak się chce. Ta, mój pierwszy czerwony pasek w życiu. Średnia 4,95 jakiej nigdy nie miałam. No jestem z siebie bardzo zadowolona. Na prawdę, zawsze sądziłam, że jestem do niczego i nic nie umiem, ale jednak pokazałam sama sobie, że jak czegoś na prawdę chcę to potrafię. Razem z tym moje dni stają się coraz bardziej szczęśliwsze. Mowa tutaj o tym, że nie sądziłam, że naprawdę będę w stanie tam być. A dokładnie na koncercie Bangtan Boys w Berlinie. Na prawdę sądziłam, że to się nie wydarzy. Ale po cichu gdzieś tam wierzyłam, że może jednak coś sprawi, że będę w stanie ich zobaczyć. No i w końcu rodzice wyrazili zgodę. Nie jestem w stanie wyrazić tego jaka jestem szczęśliwa. Zobaczyć osoby, które sprawiły, że uśmiech dzięki nim zawsze pojawia się na twarzy, zawdzięczam im wiele. Bo na prawdę, potrafią mnie podnieść na duchu. Więc już 27 ich zobaczę! Co prawda nie mam dobrych biletów, a nie biletu aby być obok nich na prawdę blisko i zamienić z nimi chociaż jedno zdanie, jednak nadal jestem zadowolona, że w ogóle tam będę i ich zobaczę. Mała rzecz, a tak bardzo mnie cieszy.

Hi!

Already vacation started. And I have now a time, and inspiration to write something here. I'm really proud of myself, in total I did not think I can achieve one's goal. But, want to just can do everything. Yeah, my first red stripe in life. Average 4.95 which I never had. I am very happy with myself. In truth, I always thought that I’m good in nothing and can’t do anything, but I showed myself, as something that I really want it I can do it. Along with this my days are becoming increasingly happier. This refers to the fact that I did not think that I will really be able to be there. And exactly I’m saying about Bangtan Boys concert in Berlin. I really thought that this would not happen. But quietly out there believe that maybe something will make me unable to see them. Well, in the end the parents have consented. I can not express how happy I am. See the persons that made you smile which always appears on the face, I owe them a lot. Because really, they can lift my spirits. So I see them 27! Although I have no good tickets, and the ticket is not to be next to them really close and talk to them, but I'm still happy that I'll be there to see them. A small thing, and it makes me very happy.


Co do dzisiejszego dnia to może zacznę od początku. W wakacje zazwyczaj wstaję o godzinie 13 no ewentualnie jakoś przed 13. Cóż rano się obudziłam około 9 i w sumie nie mogłam spać z powodu tego iż wszyscy krzątali się po domu. Mówię dobra wstaję, ogarnęłam się trochę i przypomniało mi się, że Mark i Jackson będą w After School Club. Poczekałam na nich około 30 minut no i show się zaczęło, jak to ja postanowiłam wdziąć udział w takim małym konkursie dla fanów. Cóż nie oczekiwałam zbyt wiele. Ale jakimś cudem to się stało. Gdy Jackson krzyknął stop i zatrzymało się na jakiejś osobie, mówię świetnie, to już lipa. Ale nagle zaczął się tłumaczyć, że to było do Mark'a i losowanie nastąpiło kolejny raz. Aż nagle moim oczom ukazał się taki oto widok: 

As for today, I should start from the beginning. At the holiday I usually get up at 1 pm or somehow  before 1 pm. I woke up around 9 and in total I could not sleep because everyone do something at house make some noise. I said ok so I’m going to get up and I get up and reminded me that Mark and Jackson will be in the After School Club. I waited on them for about 30 minutes and show began, how like me I decided to put on such a small part in the contest for the fans. Well I was not expecting too much. But somehow it happened. When Jackson yelled stop and stopped for some person, I say great... But suddenly he began to explain that it was for Mark and the draw took place once again. And I saw something:


Normalnie nie wierzyłam w to! Pierwszy raz coś takiego się stało. Zwłaszcza, że jest to mój bias to moje szczęście było podwójne. Nie spodziewałam się tego totalnie. Byłam tak zaskoczona, że nie wiedziałam co ze sobą zrobić. Moje serce biło tak mocno, że myślałam, że za niedługo dostanę zawału. Nie wiem jak to określić wszystko. Haha, nie umiem tego wytłumaczyć. Mojego obudzenia się wcześniej, wstania i czekania. Może to wszystko po prostu tak wygląda bez sensu. Ale znając mnie nie obudziłabym się tak wcześnie. Pomijając ten fakt, miał ciekawe zadanie do zrobienia. Miałbyć słodkim misiem, haha. To mnie na prawdę poległo, jak usiadł i powtarzał moje imię. Najcudowniejszy dzień moje życia? Na pewno się do nich zalicza, przede mną mam nadzieję jest wiele innych również cudownych dni. A tutaj filmik, który zmontowałam z tego oto wydarzenia, jak mnie wylosował:

I can’t belive that! The first time something like this has happened to me. Especially since this is my bias is my happiness was a double. I did not expect this totally. I was so surprised that I did not know what to do. My heart was beating so hard that I thought I'd have a heart attack soon. I do not know how to define it. Haha, I can not explain. My wake up early, get up and waiting. Maybe it's all just the way it looks pointless. But knowing me I think I don’t get up so early. Aside from this fact, had interesting task to do. He has to been a sweet teddy bear, haha. It really killed me, as he sat down and repeated my name. The most wonderful day of my life? It definitely included to days like that,  I hope there are many others also wonderful days. And here's the video that edited from the event here, as he drew me:



W sumie trochę się rozpisałam. Cóż zamierzam napisać małą relację z koncert z BTS zwłaszcza, że moja kuzynka chciałaby ją przeczytać. Co prawda wydaje mi się, że nie jestem zbyt dobra w pisaniu taki rzeczy ale się postaram wszystkie moje uczucia napisać ze szczegółami. Co prawda zdjęcia nie są dozwolone i nie będę ich robić. Jedynie zrobię pewnie zdjęcia budynku w którym będzie koncert i może ogólnie jak będzie jakaś okazja gdzie będę mogła zrobić jakiekolwiek zdjęcie. Tak, dziwnie jestem zmęczona. Powinnam iść spać, bo jutro wybieram się na miasto z rana, ale jednak zawsze znajdę coś ciekawszego co chciałabym właśnie w tej chwili zrobić na internecie.

I write a lot today. Well I'm going to write a small relationship with a concert of BTS especially since my cousin would like to read it. I'm not too good at writing such things but I will try all my feelings to write with the details. Although the pictures are not allowed and I will not do them. I'll probably only pictures of the building in which concert will be, and if there will be an another/allowed occasion where I can make any picture. Yes, I am a bit tired. I should go to sleep, because tomorrow going out on the town in the morning, but I always find something interesting that I would like at this moment to do on the internet.

Więc życzę dobrej nocy i miłego dnia. :*
Good night and have a nice day. :* 

6 comments:

  1. Ajkhgdfhgjdfhjgkjkvdf! Koncert BTS! Zabierz mnie ze sobą. ;-;
    Awww, "Oliwia?" - słodkie. ;p
    Obserwuję, świetny blog. No i oczywiście czekam na relację z koncertu <3

    ReplyDelete
  2. Gratuluje! Fajny blog! Zapraszam do siebie. Byloby mi bardzo miło gdybys poklikala w linki pod zdjęciami. Bardzo mi na tym zależy. patyskaa.blogspot.be

    ReplyDelete
  3. omg you lucky girl!!!
    I'm super jelly!!! XD
    I also really love K-Pop~~~ mind checking out my latest Kpop makeup tutorial and joining my giveaway?
    xx Charmaine

    Check out my new Makeup Tutorial~Krystal F(x) Red Light || Charrmyn || Join My Giveaway

    ReplyDelete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.