Hej!



Ostatnio przeglądałam dużo stron w poszukiwaniu depilatora. Stwierdziłam, że używanie jednorazowych maszynek jest dość uciążliwe i chciałabym znaleźć coś dla siebie co będzie zajmowało mniej czasu, starczy na długo i nie będę musiała powtarzać danej czynności co 2 dni. Przyznam, że najbardziej spodobały mi się produkty marki  Braun - depilatory damskie.

Pamiętam dobrze pierwszy depilator mamy, który był bardzo głośny, a gdy spróbowałam go użyć to niestety nie miałam zbyt miłych doświadczeń. Teraz ze względu na to, że technologia poszła do przodu myślę, że fajnie będzie w końcu zainwestować w tego typu produkt. 

Na rynku jest bardzo dużo tego typu produktów. Mamy kilka takich głównych cech na które powinniśmy zwrócić uwagę. 

1. Liczba pęset - jak wiadomo im jest ich więcej tym lepiej. Z tego co czytałam tego typu produkty mogą mięc od 3, a maksymalnie nawet do 72 pęset. Jak wiadomo im jest ich więcej tym wychodzi dużo drożej. Oczywiście najlepiej jest wybrać taki, który ma jak najwięcej ze względu po prostu na wydajność i to, że pokrywa dużo większą część naszej skóry, co za tym idzie spędzamy mniej czasu na depilowaniu. 

2. Poziomy ustawienia prędkości - tutaj jest to bardzo ze względu na to w którym miejscu na skórze będziemy się depilować. Nogi i uda? Tutaj zaleca się depilację największym poziomem prędkości w przypadku pach i okolic bikini najlepiej jest robić to na jak najmniejszych obrotach. 

3. Nasadki - tutaj też wybór jest ogromny i na prawdę jest mi się trudno zdecydować. Jak wiadomo niektóre nasadki mogą nam pomóc zmniejszać ból, niektóre mogą nawet wykonywać masaż, niektóre są do konkretnych części ciała... Także tutaj też wybór jest ogromny. W zależności od tego czego oczekujemy możemy dobrać sprzęt również na podstawie tego. 

4. Na sucho czy mokro - tutaj wydaje mi się, że nie trzeba tego aż tak dokładnie tłumaczyć. Suchych używamy na suchą skórę, a w przypadku tych na mokro możemy używać pod prysznicem czy w wannie. W przypadku skóry wrażliwej poleciłabym wybrać koniecznie ten na mokro - ale niestety one są dużo droższe od tych na sucho. 

5. Przewodowy czy bezprzewodowy - tutaj jak można się domyśleć depilatory na mokro zazwyczaj są bezprzewodowe, zasilane bateryjnie. Suche najczęściej zdarzają się z przewodem. Ale znajdą się też takie, które mają możliwość ładowania. 

Na pewno zaletą posiadania bezprzewodowego depilatora jest to, że właściwie możemy go po pierwsze użyć w jakimkolwiek chcemy miejscu no i łatwiej jest też przy samej depilacji, bo kable nigdzie nam nie zawadza. 

6. Wbudowane światło - myślę, że jest to na prawdę bardzo fajna opcja ze względu na to, że możemy dużo lepiej odnaleźć drobne włoski. Dla mnie osobiście opcja jak najbardziej na plus. 

Na pewno dużo produktów możemy znaleźć porównując ceny. Co dla mnie jest ogromnym plusem, bo mogę wybrać ten sam produkt, ale czasami znajdzie się po o wiele niższej cenie. Braun - depilatory damskie. A może wy używacie tego typu produkty jesteście w stanie polecić coś konkretnego? Jak się wam sprawdzają? 

8 comments:

  1. mam już dość stary model depilatora Braun, ale wciąż świetnie mi służy

    ReplyDelete
  2. Noszę się z zamiarem zakupu depilatora. Być może już na prezent gwiazdkowy.

    ReplyDelete
  3. Ja jeszcze mam stary depilator, ale pewnie niedługo będę musiała sobie sprawić nowy.

    ReplyDelete
  4. Muszę się zaopatrzyć w tego typu depilator 😊

    ReplyDelete
  5. Ja bym chciała sobie kupić Philips Lumea :D

    ReplyDelete
  6. Od kilku lat używam depilatora braun. Niestety mam przy tym problem wrastających włosków, ale regularny peeling i szczotkowanie pomaga. :)

    ReplyDelete
  7. Mam depilator innej firmy, ale zalety z jego posiadania jak każdy inny. Przede wszystkim komfort i kłopot z głowy na dłużej. :)

    ReplyDelete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.