Hej!

Wpadłam na pewien pomysł aby zrobić taki post... może nawet jakby się częściej pojawiał byłby fajną skarbnicą wiedzy jak i nowości. Na początek chciałabym spróbować z czymś łatwym, prostym i przyjemnym. 

Kochani proszę was abyście w komentarzu napisali jaki film w 2021 roku spodobał się wam najbardziej i chcecie go nam polecić do obejrzenia. 

Zacznijmy więc ode mnie... 

Ze względu na to, że mój mąż wkręcił mnie totalnie w Marvela to moim ulubionym filmem, w tym roku, który obejrzałam był: Avengers: Endgame co prawda jest on z 2019 roku ale no przyznam, że chyba zrobił na mnie największe wrażenie, po obejrzeniu wszystkich wcześniejszych filmów. Ja byłam na prawdę bardzo zadowolona z samej dynamiki filmu i tego ile niespodziwanych akcji się w nim wydarzyło. Żałuję, że nie miałam możliwości wybrać się na nowości od Marvela, bo czuję, że któryś z filmów z tego roku na pewno znalazłby się na tej liście. 

To teraz was kochani zapraszam do podzielenia się z nami wszystkimi ciekawymi filmami. Na pewno wykorzystamy niektóre z nich aby miło spędzić te długie jesienne wieczory. 

INSTAGRAM | FACEBOOK

5 comments:

  1. Ja ostatnio nie oglądam żadnych filmów, gdyż nie mam zbytnio na to czasu.

    ReplyDelete
  2. Ja również nie oglądam filmów. Wolnych czas, wolę poświęcić na czytanie książek.

    ReplyDelete
  3. Witam serdecznie ♡
    Nie wiem czy obejrzałam jakikolwiek film z tego roku, chyba nie :D Do kina planuję iść 25, tak to oglądam zaległe filmy z ubiegłych lat ^^
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    ReplyDelete
  4. Mi bardzo spodobał się film 'Palmer' - nieznanym, a zaskakująco dobry! :)
    Super pomysł na post, czekam na rezultat :D

    ReplyDelete
  5. Ja właśnie skończyłam serial Kto zabił Sarę

    ReplyDelete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.