Cześć! // Hello! 


Jak tam u was? U mnie w sumie całkiem dobrze tylko dużo nauki jeżeli chodzi o studia. Jak ten czas szybko leci nie dawno przecież był październik, a tutaj już 13 listopada. Zaraz grudzień, święta i nowy rok. Ostatnio wzięło mnie coś na kawowe zdjęcia i mam również w planach zrobić parę takich typowo świątecznych, ale jeszcze muszę dokupić parę fajnych rzeczy.  // How are you? In my case, I have a lot of learning when it comes to studies. How fast time flies, it was October not long ago, and here it is already November 13. December is just around the corner, Christmas and the new year. Recently I took something for coffee photos and I also plan to do some typical Christmas ones, but I still have to buy some nice things.

peach c - river glow tint [#02 Tender Peach] <--- Dawno w sumie nie dodawałam chyba nic z kolorówki. Pomyślałam, że czemu by nie dodać czegoś fajnego do ust. Nie wiem czy używacie tintów? Ja przyznam, że polubiłam się z nimi od pierwszego użycia. Ładnie trzymają kolor i nic w między czasie czy jemy czy pijemy się nie zmywa. Oczywiście po całym dniu możemy zauważyć, że jest starty jak większość tego typu produktów. Bardzo podoba mi się w nim to, że po nałożeniu i 'wyschnięciu' nadal ma taką fajną glowy poświatę. Pomimo, że nasze usta wyglądają jakby miały na sobie zwykły błyszczyk to on nie znika, a usta wyglądają bardzo soczyście i świeżo. Jeżeli tak można to opisać. :D // peach c - river glow tint [#02 Tender Peach]  <--- It's been a long time since I didn't add anything from the coloring. I thought why not add something nice to your lips. I don't know if you use tints? I admit that I liked them from the first use. They keep the color nicely and nothing in the meantime whether we eat or drink does not wash off. Of course, after a whole day, we can notice that it is rubbed off like most products of this type. What I really like about it is that it still has such a nice glow on the lips after it has been applied and 'dried'. Despite the fact that our lips look like they have ordinary lip gloss on it, it does not disappear, and the lips look very juicy and fresh. If so, you can describe it. :D


Yes Style rewards code: OLIVIASOJO // Yes Style discount code: OLIVIASOJO 



Ja akurat wybrałam kolor tender peach, w sumie najbardziej mi się podobał ze wszystkich, ale do wyboru macie również Hey Cherry, Let's Grape, Breeze Fig. Gdybym tylko miała wszystkie kolory to bym zrobiła wam swatche, ale no niestety wybrałam tylko jeden. Poniżej możecie zobaczyć jak prezentuje się na ustach. // I just chose the tender peach color, in fact I liked it the most, but you can also choose Hey Cherry, Let's Grape, Breeze Fig. If only I had all the colors, I would make you swatches, but unfortunately I chose only one. Below you can see how it looks on the lips.

Powyżej można zobaczyć jak prezentuje się w takim bardziej cieplejszym świetle i zimniejszym. Oczywiście zero obróbki kolorystycznej itd. Mój aparat tak łapie światło czasami, a że na razie nie mam lampy do robienia zdjęć to wygląda to mniej więcej tak. Ale już niedługo... mam zamiar zaopatrzyć się w coś co pomoże mi przy robieniu zdjęć jesienią i zimą. Bo gdy jest wiosna i lato dużo słońca wpada to nie ma żadnego problemu. // Above you can see how it looks in such warmer and colder light. Of course, no color processing, etc. My camera catches the light like this sometimes, and since I don't have a flash to take pictures at the moment, it looks something like this. But soon ... I'm going to stock up on something that will help me take photos in the fall and winter. Because when it is spring and summer there is a lot of sun, there is no problem.

Dodatkowo przyznam, że wyszłam trochę z wprawy jeżeli chodzi o fotografowanie tak małych kosmetyków. Chyba muszę znów trochę to poćwiczyć. // In addition, I must admit that I was a bit out of practice when it comes to photographing such small cosmetics. I think I need to practice a little again. 

Dzisiaj taki trochę krótki post, ale może za niedługo uda mi się napisać coś dłuższego. Zresztą nadal czekam na tajemniczy jesienny box... który nie wiem w końcu kiedy do mnie dotrze. Ale wtedy możecie spodziewać się rolki na moim instagramie i tiktok'a więc razem zobaczymy co tam znajduje się w środku. :) // Today such a short post, but maybe soon I will be able to write something longer. Anyway, I'm still waiting for the mysterious autumn box ... which I don't know when it will arrive. But then you can expect a roll on my instagram and tiktok, so together we'll see what's inside. :)

A wy co najbardziej lubicie używać do ust? 
And what do you like best to use on your lips?

INSTAGRAM | FACEBOOK

3 comments:

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.