Idealny jesienny zapach nie istnieje? Cóż mogłabym powiedzieć, że jest to pojęcie dość względne. Każdy zapewne ten czas kojarzy z innymi zapachami. Jedni powiedzą, że są to nuty bardziej słodkie inni mogą powiedzieć, że bardziej orientalne czy też 'wytrawne'. Nigdy tej porze roku nie przypisywałam żadnych konkretnych zapachów. Ale odkąd wypróbowałam żel pod prysznic i peeling cupuacu od Ziaja wiem, że jest to dosłownie idealny słodki zapach na ten czas. Kanite, olej z orzechów brazylijskich i makadamia, a to wszystko oprószony słodkim delikatnym zapachem. Dla mnie ideale połączenie. 



Są to produkty wegańskie - 95% składników pochodzenia naturalnego. Świetnie, a zarazem delikatnie oczyszcza skórę. Po użyciu jest miękka w dotyku i nawilżona. Przyjemny i aromatyczny zapach na pewno przez pewien czas jest wyczuwalny. Sam peeling jest cukrowy - przyznam, że rzadko takie posiadam, ale jestem bardzo zaskoczona jak fajnie działa na moją skórę. Pomimo, że na początku drobinki są bardzo duże, z każdym wmasowaniem w ciało idealnie zmniejszają swój rozmiar niepodrażniające delikatnej skóry. Dla mnie dużym plusem jest to, że łatwo ten peeling można zmyć ze skóry. Może być lekko wyczuwalny satynowy film na ciele, ale nie jest to jakiś bardzo duży efekt. Osobiście jestem zadowolona z tych produktów. Jedynie co bym zmieniła to formę wydobycia tych produktów. Przyznam, że fajnie jakby żel miał pompkę, a peeling może mógłby posiadać dodatkową szpatułkę albo być w opakowaniu wyciskanym. 


Jak wam się podobają te produkty? Używaliście już? 

INSTAGRAM | FACEBOOK

8 comments:

  1. Jeszcze nie miałam okazji ich używać:)

    ReplyDelete
  2. Przekonuje mnie to, że to produkty wegańskie.

    ReplyDelete
  3. Uwielbiam Ziaję! Tworzą coraz lepsze kosmetyki. A te, które proponujesz w swoim wpisie muszą obłędnie pachnieć. Urzekłby mnie już tym, że mają 95% składników naturalnych, więc niebawem na pewno jest przetestuję. :)

    ReplyDelete
  4. super muszę wypróbować

    ReplyDelete
  5. Miałam mini mydełko z tej serii. Piękny zapach i sama przyjemność podczas mycia. :)

    ReplyDelete
  6. Jestem bardzo ciekawa tych produktów :)

    Muszą cudownie pachnieć :)

    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  7. Kiedyś częściej używałam produktów Ziaji. Jednak z tej linii pewno coś wypróbuję. :)

    ReplyDelete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.