Witajcie wszyscy!
Hello everyone! 



Chyba raczej nie mam zbytnio co do powiedzenia. Myślę, że od razu przejdę do sedna postu. I zacznę go od początku, bo taka pamiątka tutaj zostanie i będę sobie do niej wracała zawsze. Dwa dni przed nie mogłam spać z myślą o tym jak to wszystko tam będzie wyglądać, marzyłam sobie mnóstwo rzeczy jak to ja, pisałam scenariusze. Dzień przed to samo nie mogłam spać do około 2 ale jednak mnie trochę zmogło i zasnełam, lecz trzeba było wstać o 5:00 aby się naszykować. Wstawianie o 5 nigdy by mi nie wyszło gdyby to był rok szkolny, ale teraz to była inna bajka. Wszystko sobie naszykowałam no i ruszyliśmy w podróż. Na początku z tego podekscytowania nie mogłam spać ale stwierdziłam później, że sen dobrze mi zrobi. Kilka godzin przespałam, jak wstałam to albo słuchałam BTS albo czytałam książke no i pisałam list do Namjoona. W sumie to napisałam tylko, że bardzo się cieszę, że będę mogła go zobaczyć na żywo jak i całe BTS, ale do tego dołożyłam mój stary list i napisałam, że wszystko co chcę mu powiedzieć jest tam zawarte + moje zdjęcie z małym w sumie stwierdzam teraz lekko zawstydzającym cytatem. ( ^ . ^ )/ Ah, mam nadzieję, że chociaż przeczyta to to będę szczęśliwa. Przed godziną 16 byłam w Berlinie, ogólnie już byłam cała zachwycona, bo dawno nie odwiedzałam tego miasta i fajnie było popatrzeć tam na to wszystko jak to teraz wygląda. Dojechałam na miejsce i od razu poszłam do STAFF'u zapytać się o co chodzi, bo nie ogarniałam. I mi powiedziała, że mam iść tam do tej dziewczyny, wskazała palcem i wziąć numerek to tak zrobiłam. Hm, następnie tata powiedział, że o tam są jakieś Polki idź je zapytaj o co chodzi ja na to ok. No i trochę wyszło nie tak, bo wziełam numerek z wejściem early. (tak cała ja) Następnie poszłam dalej i znów się spytałam co mam zrobić to powiedzieli mi, że mam iść na koniec trochę poczekałam i przyszła do mnie w końcu jakaś dziewczyna, jeszcze raz wszystko mi wytłumaczyła, wzięłam numerek i poszłam się trochę ogarnąć. Następnie przyszła znów na check-up o 17. Musiałam znów pytać ludzi jaki mają numerek, no ale na szczęście wszystko sprawnie poszło i czekałam sobie godzinę w kolejce. Przyznam trochę było smutno mi tam tak samej stać, że nie było z kim po fangirlować, no ale bynajmniej z rodzicami trochę się pośmiałam. Później poszli mi po shake, chcieli dać mi coś do jedzenie ale byłam tak poddenerwowana i podekscytowana, że nie mogłam nic zjeść. Więc shake najlepszy, bo chłodny i zawiera cukier. I nagle ludzie zaczęli się ruszać! Coraz bliżej dochodziłam do budynku, byłam już taka szczęśliwa! Tata co chwila mnie nagrywał i bardzo mu za to dziękuję, bo gdyby nie on to bym nie miała tak miłej pamiątki. Więc weszłam do budynku, sprawdzali tam czy nie mamy nic do jedzenia i pica w torebkach i innych rzeczy, których nie możemy mieć. Następnie poszłam na górę i szybko poszłam pod scenę. W sumie myślałam, że będę gdzieś daleko z tyłu, ale było takie miejsce, że byłam całkiem blisko. Na początku trochę pokrzyczeliśmy, a gdy nagle światła zgasły, to był najcudowniejszy moment! BTS wyszło na scenę! Masakra, tyle feelsów. Ja po prostu w to nie wierzyłam, zobaczyć ich. Moje marzenie tak bardzo się spełniło. Zaczęli od ''No more dream'' i ''We are bulletproof pt.2''. Widzieć to na filmikach, a na żywo jest ogromna różnica. Tyle energii! Wszyscy tacy idealni. Po tych utworach zeszli ze sceny Wszedł MC w sumie nie pamiętam co on mówił. Później chłopcy znów weszli na scenę i zaczęli się przedstawiać. Omo, na żywo usłyszeć ich głosy! *.* Następnie było "N.O" gdzie po nim zeszli ze sceny, a na telebimie pojawił się filmik. Rap Mon pokazywał jak się przygotowywują do showcase w Berlinie. Jin z Jiminem uczyli się angielskiego, V z Jungkookiem szukali ciekawostek na temat niemiec, a J-hope i Suga ćwyczyli freestyle. :D No i po tym znów weszli na scenę i zaczęło się tutaj dużo ciekawych rzeczy. Była biała tablica z karteczkami, z pytaniami od fanów. Pierwszą karteczkę wybierał V i wybrał sexy dance. Omo! Co on ma za ruchy, nie mogłam się napatrzeć. Taehyung jest na prawdę w tym niezły. ^.^ Następnie był Yoongi i wybrał karteczkę z pytaniem "Suga you are so handsome? What do you eat?" Następnie był Jin wziął karteczkę nie wiem dokładnie jak brzmiało pytanie, ale wszyscy zaczęliśmy krzyczeć ''aegyo''. W sumie nie pamiętam co dokładnie takiego zrobił. XD Następnie był Jungkook i wybrał pytanie '' Do you like Noonas? " gdzie Rap Mon spytał się go o to, a on powiedział, że tak. :D Jimin miał zatańczyć do selfie, gdzie zaczęli tańczyć wszyscy. Omo, uwielbiam Rap Mona wygłupy! Haha, aczkolwiek naśmieszniejszy był Jungkook taka skacząca żelka. XD Późnije był Rap Monster wybrał karteczkę gdzie miał naśladować Jimin'a high note. Skwitował tylko tak, że wiecie, że nie umiem śpiewać i zaczął się wygłupiać,  'krzycząc' do mikrofonu. Taak, Rap Mon mój ub więc cieszyłam się niesamowicie z jego wariacji na scenie. ;D Później był J-hope i jego taniec. Następnie losowali numerki fanów i 4 dziewczyny miały okazję tak jakby robić beat do którego Suga, Rap Mon i J-hope rapowali. Było zabawnie. :D Na początku tak trochę słabo wychodziło to dziewczyną, ale Rap Mon je pokierował. Bynajmniej wszystko nieźle wyszło. Podobał mi się ich freestyle. ^.^ Następnie dziewczyny dostały po upominku. Później był quiz time gdzie chłopaki mieli odpowiedzieć na pytania na temat niemiec. Rap Mon po każdej odpowiedzi kogoś mówił "I know, I know". :D Ten który wygrał, a był nim Jin losował numerek z fanem. Ła, szczęściara z tej dziewczyny, dostała płytę (pewnie z podpisami), którą nawet Jin pocałował i bukiet chyba róż. Coś cudownego, naprawdę. *.* To wybieranie tych numerków było nieźle emocjonujące, cóż tym razem się nie udało. Bynajmniej i tak byłam szczęśliwa, że mogłam tak być. Następnie chłopaki tańczyli i śpiewali do "Only one day" i "I like it" jak wiadomo wszystko niesamowicie. Jej, pamiętam że był taki part gdzie Rap Mon tak jakby zamroził się i normalnie wtedy jakoś czas mi zaczął wolni leciej i czułam się jakbym nawiązała z nim kontakt wzrokowy przez chwilę. To było dziwne uczucie, ale jak najbardziej najmilsze! :D Ogólnie kilka razy mi się wydawało jakby zobaczył mnie, bo właśnie to uczucie się pojawiało. ;o No i po tym Rap Monster powiedział, że niestety to już ostatnia piosenka (Attack on Bangtan - uwielbiam!) i zeszli ze sceny. Wtedy wszyscy zaczęliśmy krzyczeć, BTS, Bangtan Sonyeondan i encore. Po chwili znów weszli na scenę z Jump i Boy in luv. Ja nie wiem jak to się stało, że ogólnie wydawało mi się, że jestem coraz bliżej sceny. Nie wiem czy to tak nagle wszyscy zaczęli się przybliżać, ja nie wiem bynajmniej pod koniec pamiętam V! Był tak jakoś dziwnie bardzo blisko! Tak samo Suga. :o Hah! Też mi się wydawało jakby nasze oczy się spotkały. XD Bynajmniej muszę stwierdzić, że nigdy nie widziałam tak przystojnych facetów! Serio.. może to i dziwne, ale stwierdzam, że oni są tak idealni, że to niesamowite! Ta, trochę dziwne mieć 7 ideałów, skoro ideał powinien być jeden. XD Ale tak jest. Pomimo ich bardzo zróżnicowanych wyglądów, stwierdzam, że są mega idealni! Tyle feelsów. Koncert się skończył, a ja wyszłam i normalnie zbierało mi się na płakanie. Nadal do mnie nie docierało to co zobaczyłam. To było zbyt cudowne, w sumie nadal w to nie wierzę. Szczerze? To był mój pierwszy jakikolwiek w życiu koncert, a do tego k-pop'owy i do tego zespołu, w którym się zakochałam od pierwszego wejrzenia. Uwielbiam ich i mam nadzieję, że za niedługo nadejdzie kolejna okazja do zobaczenia się z nimi. Są zbyt cudowni, na prawdę! Szkoda, że nie miałam okazji zobaczyć się z nimi na high5, ale jeszcze wszystko przede mną. Teraz moja wiara jest silniejsza jeśli chodzi o spełnianie marzeń, więc wiem, że niektóre z nich znów się spełnią.


Jestem strasznie szczęśliwa! Dziękuje im, że wpadli do Europy! Mam nadzieję, że będę wpadać częściej. Ale też bardzo chciałabym aby trochę odpoczęli. ♥ Teraz pozostaje jedynie czekać na nowy album, ah. A ja niestety jeszcze muszę kupić zaległe ich. XD

[ENG]

I think that I have nothing to say so I just going to write about main topic of this post. So I’m going to start this from the beginning, because it will be really good souvenir which stay there and I can just return there to read it again. Two days before concert I can’t sleep because I have a lot of thought about that how it will be there, I just dreaming a lot of thins, writing in my mind scripts. One day before I also can’t sleep I think I fall asleep about 2 am and I wake up at 5 am to gear up. Waking up at 5 am it’s not possible when I’m going to school but in this day I just get up immediately. I just prepare everything and I went on a journey. Firstly because of my excitement I can’t sleep but I though that I will be good if I sleep some hours. I just sleep some hours, listen BTS songs or I reading a book but I’m just writing a letter to Namjoon. I just write that I’m really happy that I’m going to see him and BTS but I also gave him my old letter where I write all of my feeling about him with my small photos and sentences which is a bit embarrassed.  ( ^ . ^ )/  I hope that he read this letter then I will be happy. Before 4 pm I was in Berlin, I was really excited because I long before not here and it was nice to see this city again, how is it looking now. When I was at a place I go to someone from STAFF ask about a numbers, because I don’t understand. XD And she told me that I must go to the girl there, she point and her, and she gave me a number, so I do this. Next my dad say that there are a polish girls so I came to them and ask about this numbers and I do a mistake, because this numbers was for early ticket and I have and general. (it’s just me) So next I just ask girl what should I do and she told me to go to the end of queue so I go there and after some minutes she came to me and told me again about system of numbering and gave me it and I go to do some stuff before concert. And then I just came to a second check-up at 5 pm. Again I must asking people what number they have and everything efficiently goes and I just waiting an hour in queue. Well it’s a bit sad that I was there alone with no one with who I can fangirl but I have my parents so I just spend great time there with them. They also go to buy me a shake, because I feel so excited that I don’t want to eat anything so I just need something what have sugar and also is cold. And suddenly people was moving! Closer and closer I’m coming to the building where BTS was, I was really happy. My dad was recording me so I was happy that I will have a souvenir like this from this showcase, so I really want to thank you because it’s really nice to have such a video. So I just came into building, they check us if we haven't got something to drink or ear and another things in our backpacks, which we can't have there. Next I just go upstairs and I go fast below stage. I was thinking that I will be watching them somewhere in the end but unfortnetly I just be realy near them. Firstly we scream some and suddenlny light turn off , it was the best moment in my life. BTS are on stage! Oh my gosh, so many feels! I just can't belive that I can see them. My dreams come true! They started from "No more dream" and "We are Bulletproof pt.2" . Te see this on the interenat and in real live it's really diffrent. There were a lot of energy! All of them really ideal! After this song they get off the stage and mc came but I don't remember what he is talking about. XD After that boys came into stage and they are introducing yourself.  Omo, hearing his voice in real, daebak! Next was "N.O" where after that they get off the stage and on screen we seen a movie. Rap Monster was showing us how they are preparing for showcase in Berlin. Jin with Jimin are learning English, V and Jungkook were searching for informations about Berlin and J-Hope and Suga were practising freestyle. And after that they came on the stage and when they came there was a lot of interesting things on. There was a white board with paper where was a question from fans to BTS. First was V and he choose sexy dance. Omo! He has got really good moves I just can't have enough of looking at him. Taehyung is really good in this. :D Next was Yoongi and he choose a paper with a qestion: Yoongi, why you are so handsome? What do you eat? Jin take a paper but I don't know with what question we just started screaming aegyo! Well I also don't remember what he was doing. (you know a lot of feels and other! XD) Next was Jungkook and choose paper with question "Do you like noonas?" and he of coure say yes. Jimin was dancing to selfie song where all of the members was dancing. Omo, I really like when Rap Mon is doing silly things. But well Jungkook was really funny when he was jumping like a jelly. XD After that was Rap Monster and he must to imitate Jimin's high notes. He just told us that"you know that I can't sing" and he just mess around, ''screaming''' into microphone. Yeah, Rap Monster is my ub so I was really happy with that what he was doing. After that was J-Hope and his dancing. Next they were draw lots numbers of fans and 4 girls came into scene to make a beat for Suga, Rap Mon and J-Hope to do freestyle rap. First it was really weak but Rap Monster help them and everything goes ok. I like them freestyle. Girls get's from boys present. Next was quiz time where they was asnwering for the question about Deutchland. Rap Mon after answer of one member still saying that he know everything what they told. :D Jin win in this competetions and he was drawin lots for one fan. He gave for lucky fan signed album (which he kiss) and bunch of rose. It was really cute! Choosing this numbers was really excited, well this was not my time but maye in the future. But I of course was happy that I can be there. Next was "Only one day" and "I like it" how you know everything was awesome! I remember when there was Rap Mon at something like freezing time and omg! I just feel like in a movie whe there is a slow motion and there is nothing there but only he and me it was when our looks meets. It was weird but I really like this feeling. After that Rap Mon say that it's the end (Attack on Bangtan - I love it! )  and they get off the stage. Then we are just stared screaming BTS and Bangtan Sonyeondan and encore. Presently they came into stage with "Jump" and "Boy in luv" . I don't know how but I was feeling that I'm near the stage I was before. And the end I remember V was really near to me! And Suga! :o I was feeling like our looks meet. I just want to say that I never see really handsome man! Really, they are really ideal and it's incredible! Yup, it's really weird to have 7 ideals if ideal should be one. XD Despite of his diffrent look like I just think that they are really ideal! A lot of feels. And concert ends.. and I get off the buidling and stared to crying. I just can't belive that I see them. I still can't belive it. It was my first concert in my life and this first concert was k-pop concert and a band with which I fall in love. :o I really love them and I hope that I can meet them once again. They are too awesome! Ahh what's a pity that I can't see them on high5, but everything before me. My faith is stronger now if we are talking about dreams. 
I'm really happy! Thank you for them that they came to Europe. I hope they are going there more time. But I also want for them to resting. Ah now I'm waiting for new album. But I must also buy old ones. Ahh XD ♥ 







5 comments:

  1. Jednak marzenia się spełniają , widzę , ze koncert był bardzo udany . Też ze szczęście pewnie wstałabym wcześniej niż 5 :)
    http://alicji-pasja.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Agffdjgfhjhnjtryioubnvcmleou. ;-; Też chciałabym iść na ich koncert, mimo że zakochałam się w nich niedawno (po "Just one day"). Ja tam uwielbiam Sugę. ♥♥♥
    Mam nadzieję, że kiedyś przyjadą do Polski. No i mam nadzieję, że ktoś zgodzi się ze mną pójść i nie będzie to moja mama. :( Jestem forever alone jeśli chodzi o kpop i jrock - ostatnio chciałam jechać na koncert Miyaviego w Krakowie, a mama się po prostu uparła, że ze mną pójdzie, bo sama się nigdzie nie ruszę. No to ja stwierdziłam, że siary nie będę sobie robić i zrezygnowałam. Ale jak później oglądałam filmiki to mi było tak strasznie smutno. Szukam fanów kpopu i jrocka w swojej okolicy i z tego, co kojarzę jest jedna dziewczyna, ale z nią nie rozmawiam, a tak trochę mi głupio podejść i powiedzieć "Ej, po twoi fb widzę, że lubisz kpop, ja też lubię, więc poszłabyś ze mną na koncert?" x.x
    Eech, aż czuję twoje feelsy. :(
    ___________________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ah na pewno jeszcze kiedyś będzie okazja i pójdziesz na koncert sama albo znajdziesz kogoś z kim będziesz mogła pójść. :) Haha, w sumie nie wiem jeśli by się np. zauważyło kogoś z okolicy, kto idzie na ten sam koncert to czemu by nie spytać czy mogłabyś pójść z nią, bo jest taka sytuacja i taka. :D Myślę, że raczej każdy by się zgodził z tobą pójść. :D

      Ah i również mam taką nadzieje, że odwiedzą Polskę. :)

      Delete
  3. Świetna relacja i zdjęcia :) Ja w sumie jeszcze w Niemczech nie byłam, ale chętnie bym pojechała i zobaczyła te większe miasta :)

    ReplyDelete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.