Cześć wszystkim! 

Znów trochę czasu mnie tu nie było. Jakoś tak oglądałam chłopaków z BTS'ów i nagle mnie coś wewnętrznie naszło aby tutaj coś napisać. Sama nawet nie wiem jeszcze o czym będzie ten post. W sumie z tego co widzę jest już 230 post podsumowując, mój blog ma ogólnie 30,979 wyświetleń. Kiedyś prowadząc bloga jakoś więcej przyjemności mi to sprawiało i miałam o czym po prostu pisać, również miałam więcej czasu na takie rzeczy. Teraz jestem w 4 klasie technikum, jest sporo nauki i niestety rzeczy takie jak te odeszły na bok. Ale postanowiłam właśnie teraz, że muszę to zmienić i chcę na nowo tutaj częściej bywać. 

Zaskakujące dla mnie jest to, że pomimo iż nie pojawia się tutaj nic nowego ktoś czasem tutaj wchodzi i przegląda bloga, z ciekawości zobaczyłam co najczęściej ludzie wpisują, że ich przekierowuje właśnie tutaj. 

Z tego co widzę główne źródła ruchu sieciowego to jest przez google. W sumie jestem zdziwiona trochę, że ktoś tutaj wchodzi. Ale to zapewne znajdują mnie przez jakieś pojedyncze słowa i tak oto wyświetlenia nadal są. XD Cóż mam zamiar znów zabrać się za siebie i popracować trochę nad tym blogiem. Patrząc na wcześniejsze wpisy fajnie jest mi tak wszytko powspominać, dlatego właśnie chcę go odświeżyć i nadal tutaj bywać. 

A tak wygląda statystyka od początku istnienia bloga: 
Lubię robić takie podsumowania. W sumie wydaje mi się, że w 2012 byłam tutaj chyba bardziej aktywna niż teraz jestem. No i za sprawą różnych współprac, które robiłam to pewnie też jest jakaś zasługa tak dużej ilości osób, które odwiedziły to miejsce. 
Jedna rzecz jaka mnie zadziwiła w wyszukiwaniach słowa kluczowego to to, że jest tam wpisany mój adres strony. Wow.. no nie spodziewałabym się, że ktoś w ogóle gdziekolwiek go by wpisywał. XD
Coś o odbiorcach. Wiadomo z Polski najwięcej jest osób, ale jestem pod wrażeniem tego jak dużo osób ze Stanów Zjednoczonych zawitało na moim blogu. Bardzo miło zaskoczona jestem, więc myślę, że robienie postów również po angielsku nie jest złym pomysłem. Jednakże gdyż ten post jest taki podsumowujący nie będę go pisała po angielsku, w sumie jest tak jakby dla mnie. Haha, dziwną, rzeczą jest to, że właśnie oglądając BTS'ów w Niko Niko nagle tak mnie coś naszło aby tutaj napisać. I dziwny temat się zrobił, bo na temat tego co przez kilka lat tutaj się zmieniło, ale to już nie ważne, haha. Teraz postaram się tutaj bywać częściej, za niedługo mam zamiar odświeżyć wygląd bloga.. Jeszcze nie wiem co powinnam tu zrobić, wydaje mi się, że najpierw pójdę zobaczyć inne blog, bo w sumie dawno tego nie robiłam. :D No cóż podsumowanie zrobiłam także życzę wam miłego dnia! 



2 comments:

  1. Bardzo fajnie ! ; ) Gratuluję tyle wejść, ja niestety miałam podobnie do Ciebie ,ale powygasało wszystko : ( i zaczęłam od nowa . A więc : Chciałam cię zaprosić na mojego nowego bloga : http://spelniaj-twoje-marzenia.blogspot.com/ . Jeżeli mnie nie pamiętasz byłam stąd : http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/ : ) Ps. Nie chce żebyś pomyślała ,że to sapm tylko po prostu chce abyś wiedziała ,że mam nowego bloga i serdecznie cię na niego zapraszam : )

    ReplyDelete
  2. Hah, BTSy inspiracją do pisania na blogu, tego jeszcze nie było. :) Co Bangtanów, nie mogę się oderwać od nowej wersji "Danger" z THANH. ♥
    Technikum to chyba jeszcze gorsza sprawa od liceum, bo nie dosyć, że uczysz się przedmiotów kierunkowych, to jeszcze przygotowują do matury. Ja jestem w drugiej liceum i to, co się dzieje, to dla mnie totalny absurd, bo nawet w weekend nie mam czasu na nic i muszę na przykład robić prace domowe w piątek, żeby w sobotę trochę odpocząć, pospać dłużej i napisać posta... To nie wiem, jak Ty to robisz, że w ogóle napisałaś. ;p
    No nieźle z tymi Twoimi wyświetleniami, gratulacje. :D
    Co do wyświetleń krajami. Pamiętam, jak napisałam posta o subkulturach japońskich i było kilka czy kilkanaście wyświetleń z Japonii, i tak sobie pomyślałam: "ciekawe, czego nowego się dowiedzieli". :D
    Czekam na następne posty. :)
    ______________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    ReplyDelete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.