Witam wszystkich!

Bo przerwie od blogowania wpadam do was z produktem, który po prostu mi pomógł z moją błyszczącą się twarzą. Stwierdziłam, że czemu by o tym nie napisać i podzielić się tym z innymi. Wiadomo każdy produkt na każdego człowieka działa inaczej, na mnie zadziałał na plus więc pochwalę go trochę.


Opis producenta: 

CZY TWOJA SKÓRA NADMIERNIE SIĘ BŁYSZCZY?
Używanie kremu z matującymi właściwościami pomaga kontrolować nadmierne błyszczenie i zapewnia skórze odpowiedni poziom nawilzenia.
DZIAŁANIE

NIVEA® PURE EFFECT CONTROL SHINE MATUJĄCY KREM-ŻEL działa na dwa sposoby:
doskonale nawilża skórę przez cały dzień i szybko się wchłania ,
wzbogacony w aktywny ekstrakt z magnolii i matujące składniki, natychmiast redukuje nadmierne błyszczenie cery.

Zawiera filtry UVA/UVB.

Aktywny ekstrakt otrzymywany jest z magnolii, rosliny znanej ze swoich własciwosci antybakteryjnych.S

ZOBACZ I POCZUJ PIĘKNĄ SKÓRĘ
Skóra pozostaje naturalnie matowa i gładka w dotyku.

Produkt niekomedogenny (nie zatyka porów). Produkt przebadany dermatologicznie.

Rekomendowana cena detaliczna 14,99 zł/ 75ml




Skład:

Aqua, Glycerin, DistarchPhosphate, Ethylhexyl Salicylate, Methylpropanediol, Alcohol DGlyceryl Stearate Citrate, Caprylic/Capric Triglyceride, Glyceryl Stearate, Magnolia Officinalis Bark Extract, Glyceryl Glucoside, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Cetearyl Alcohol, Dimethicone, Ammonium Acryloyldimethyltaurate/ VP Copolymer, Sodium Carbomer, Phenoxyethanol, Trisodium EDTA, Alpha- Isomethyl Ionone, Citronellol, Hexyl Cinnamal, Benzyl Alcohol, Limonene, Benzyl Salicylate, Butylphenyl Methylpropional, Linalool, Parfum, CI 4209010enat.,


Na składzie się za bardzo nie znam więc nie mogę o nim dużo powiedzieć, ale umieszczam go tutaj, bo może kogoś to ciekawi. Opakowanie jak dla mnie jest w porządku. Zwykła tubka, poręczna. Jeśli chodzi o krem to konsystencja jego jest tłusta, co mnie zdziwiło, ale naprawdę w bardzo szybko, tajemniczy sposób on schnie i skóra już nie jesteś taka tłusta. Od pewnego czasu borykałam się z nadmiernie przetłuszczającą się cerą, tak na prawdę wziełam pierwszy lepszy krem jaki zobaczyłam, byleby tylko mi pomógł i co się okazało, cera już mi się tak nie błyszczy, krem świetnie matuje! Jestem z niego bardzo zadowolona i myślę, że będę do niego wracała za każdym razem jak pojawią się jakieś problemy z moją cerą. Jeśli chodzi o gładkość to cera jest niesamowicie po nim gładka. Aż sama się zdziwiłam, że mogę mieć tak gładką cerę. Polecam go! 


No i to wszystko na dzisiaj, postaram się tutaj częściej bywać. Zapraszam was na mojego instagrama, bo w sumie tam często coś dodaję @oiilive

Miłego wieczoru życzę!

1 comment:

  1. Ciekawa recenzja!

    Zapraszam na mój ostatni post:http://alanja.blogspot.com/2014/12/wyprzedaz-bluz-z-kapturem-na.html :)

    ReplyDelete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.