Hi, 

Więc jest już 2015. Szczerze to nie narzekam za bardzo na ten 2014! Bo w poprzednim roku udało mi się zrobić parę rzeczy, które wydawały się dla mnie nie do wykonania. Uzyskałam całkiem niezłą średnią w szkole, spełniły się moje marzenia, a mianowicie byłam na koncercie BTS. Szczerze to taki szalony trochę rok, wiadomo kogo jest to zasługa. Jestem na prawdę szczęśliwa, że od życia dostałam możliwość 'poznania' tak wspaniałych ludzi jakimi są: Kim Namjoon, Kim Taehyung, Jung Hoseok, Park Jimin, Min Yoongi, Kim Seokjin, Jung Kook. Stwierdzam, że to był wspaniały rok dla mnie. Wiadomo, było mnóstwo trudnych chwil ale mimo to dzięki nim jakoś nie załamywałam się za bardzo. Co prawda końcówka tego roku nie za bardzo należała do najlepszych z racji tego iż z każdym dniem zbliżającym się do matury zastanawiam się nad tym co dalej będzie z moim życiem, czy zdam tę maturę czy nie, jak to wszystko będzie wyglądać? Szczerze, to jestem trochę przerażona tym wszystkim. Nie chcę dorastać, na prawdę.. Boję się tego wszystkiego co mnie czeka w przyszłości, chyba najgorszą rzeczą jest to, że jestem osobą, która uwielbia marzyć niż żyć w rzeczywistości. Mnóstwo ludzi nie rozumie mnie i pewnie nie zrozumie, ale już nic na to nie poradzę. Tak po prostu się stało i tak musiało być. Mimo wszystko jestem w środku szczęśliwa. Poznałam parę świetnych osób w tym roku, w sumie udało mi się zakupić wszystkie albumy BTS, lecz niestety teraz będzie polowanie na limitowane edycje. Zobaczymy czy w tym roku uda mi się kupić to co chcę. No i wiadomo, że nadal mam jedno wielkie marzenie jakim jest wyjazd do Korei. Mam nadzieję, że ten rok będzie rokiem udanym i uda mi się spełnić moje marzenia. Cóż jeszcze mogę powiedzieć. Życzę wam wszystkim aby ten rok był dla was najwspanialszy, lepszy niż wszystkie poprzednie, aby wasze marzenia się powoli spełniały i abyście byli zdrowi, bo to najważniejsze. Więc tak fighting dla tegorocznych maturzystów w tym dla mnie, damy radę! Wierzę w nas! Dziękuję wszystkim tym, którzy wierzą we mnie, jesteście kochani! 

Happy new year! 




1 comment:

  1. Też wolę żyć w krainie marzeń niż w rzeczywistości, ale mimo to wierzę, że te marzenia mogą się kiedyś spełnić.
    Mnie matura czeka za rok, a i tak mam ciarki, kiedy widzę czy słyszę to słowo...
    Trzymam za Ciebie kciuki, dasz radę. ^-^
    Zdrowia, szczęścia, spełnienia marzeń, więcej kpopowych koncertów w Polsce, dużo pozytywnej energii, radości, uśmiechu... No i powodzenia na tej maturce. ;)
    _______________
    pisane-atramentem.blgspot.com

    ReplyDelete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.