Witam wszystkich!

Hello everyone! 

W sumie całkiem bardzo długo mnie tutaj nie było i w sumie od pewnego czasu już nie prowadziłam tutaj bloga na temat taki jaki zwykłam prowadzić. Postanowiłam wrócić tutaj i chyba również wprowadzę trochę zmian, ale zanim to nadejdzie pewnie minie kilka dni lub nawet więcej. Więc tak jakby zaczynam od nowa. Wszystkie stare posty mam schowane, więc myślę, że to całkiem coś fajnego zaczynać od początku na starym blogu. Oczywiście jak zwykłam będę pisała po polsku i po angielsku. Bo myślę, że fajnie jest trafiać do większej ilości osób. Jak na razie niestety nie posiadam photoshopa i muszę wszystko robić w Gimpie. Nie jestem jeszcze za bardzo jakoś do niego przekonana, zobaczymy czy cokolwiek uda mi się zrobić, jak nic z tego to będę musiała zakupić photoshopa. Zresztą zobaczymy jak to będzie. Myślę, że blog jest czymś czego mi brakowało gdzię będę mogła się wypowiedzieć na jakieś tematy i po prostu jakoś się trochę oderwać też od innych rzeczy. Od października zaczynam studia. Szczerze? To nawet nie mogę się doczekać. W sumie jest to coś nowego. Z jednej strony trochę się boję ale też wyczekuję tych nowości. Cóż nie powinnam jak na razie tutaj pisać o tym, ponieważ sam post dotyczy [R], czyli review. To są zmiany, które też chcę tutaj wprowadzić. Jak na razie myślę nad wszystkimi innymi tagami jak daily czy też photography. Muszę wszystko poukładać, pomyśleć trochę o wyglądzie bloga i myślę, że znów zagoszczę tutaj na trochę dłużej. Więc zaczynajmy! 

Quite a long time I was not here and from a certain day I just ended being here active with the topic I just used to lead. I just decided to come back here and also I need to make some changes, but before I'm going to made it probably it will take a lot of time. So I'm just starting everything from the beginning. All of the old post I just hide so I think it's something excited to use old blog to make like new one. Of course as always I'm going to write in Polish and in English. I just think that it is somehow nice to make more people read this blog. Unfortunately I don't have Photoshop and I must to do everything in Gimp. I'm not confident with this program yet. I hope that I'm going to make something nice with this program if not I just need to buy Photoshop. We will see how it's going to be. I think that blog is something what was needed in my life, where I just can talk about something and just to be here to not think about things I should just not think. In October I'm going to study at University! Honestly? I just can't wait for it. It is something new. From the one side I'm a bit worried but from the other side I just can't wait for new things! Ah, I just should not write about this here right now since this post how it is in title [R] - review. Those are changes I want to make. Just know I'm thinking about all of the tags like daily or photography. I need to sort out everything. thinking about the design of the blog and I should be there for like even more than I used to over those I guess 2 years? So let's start it!  


Ten oto krem zakupiłam u mojej kosmetyczki, która po prostu mi go poleciła. Z racji tego, że właśnie minęły dwa miesiące odkąd go używałam i właśnie już mi się skończył, postanowiłam napisać na temat niego recenzję. Więc zacznijmy od tego jak producent opisał ten oto krem: 

This cream I bought at beautician, who just recommended this to me. 2 months just passed away I just stared using this and I just ended whole package I decided to write review. So this is what the producer is saying about this cream: 



No comments:

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.