Skin & Lab Hybarrier Fresh Sun Lotion | Review

Cześć,

Dziś przychodzę do was z recenzją już kolejnego SPF (więcej na Instagramie) tym razem do mych rąk wpadł produkt od Skin & Lab – Hybarrier Fresh Sun Lotion.

Przyznam, że po samym opisie mogę stwierdzić, że byłby to idealny produkt dla mnie. Lekki filtr przeciwsłoneczny, który dodatkowo nawilża za pomocą składników takich jak 8HA Complex. Wykorzystana w nim technologia DERMA ENAHNCER SYSTEM™ pomaga w dostarczeniu odpowiednich aktywnych składników wgłąb naszej skóry.

Na pierwszy rzut oka brzmi jak idealny produkt do mojej skóry mieszanej, ale mam wrażenie, że chyba dużo lepiej sprawdził się dla osób ze skórą suchą, a na pewno nie z tłustą. Używałam go solo jak i z różnymi kosmetykami do pielęgnacji, a to dlatego, że wydawało mi się, że ten produkt nie wchłania się tak dobrze jak powinien, a dodatkowo roluje się na twarzy w ciągu dnia. Niestety nawet przy użytkowaniu go solo nic to nie zmieniło. Dodatkowo przy dotyku skóra wydawała się dużo bardziej tłustsza niż zazwyczaj no i wyświecenie w strefie T było już widoczne po godzinie. Niestety po stosowaniu go przez kilka dni zaczęły również pojawiać się nowe, małe niedoskonałości. Pomyślałam, że spoko na twarzy nie leży mi zbyt dobrze, to może sprawdzę do ciała – ale tutaj niezbyt dobrze się z nim czułam po nałożeniu. Wydawało mi się, że właśnie pozostawia po sobie taki tłusty film, więc akurat w tym przypadku niestety ten SPF totalnie mi się nie sprawdził.

{ eng }

Hi,

Today I come to you with a review of the next SPF (more on Instagram), this time a product from Skin & Lab - Hybarrier Fresh Sun Lotion fell into my hands.

I admit that after the description itself, I can say that it would be the perfect product for me. A lightweight sunscreen that additionally moisturizes with ingredients such as 8HA Complex. The DERMA ENAHNCER SYSTEM ™ technology used in helps to deliver the right active ingredients deep into our skin.

At first glance, it sounds like the perfect product for my combination skin, but I have the impression that it was probably much better for people with dry, and certainly not oily skin. I used it solo and with various care cosmetics, because it seemed to me that this product does not absorb as well as it should, and it also rolls up on my face during the day. Unfortunately, even when used solo, it did not change anything. In addition, when touched, the skin seemed much more greasy than usual and the glow in the T zone was already visible after an hour. Unfortunately, after using it for a few days, new, small imperfections also began to appear. I thought that on my face it does not feel very well, so maybe I will check it on the body - but here it did not feel well with it after applying it. It seemed to me that it was just leaving behind such a greasy film, so in this particular case, unfortunately, this SPF totally did not work for me.

🌼 Łap kody zniżkowe / Grab some discount codes 🌼

YesStyle – OLIVIASOJO
Stylevana – INF105OII
OliveYoung -OIILIVE18

🌼My social media links 🌼


You can get this SPF on: https://ystyle.co/14h1

2 comments:

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.