Cześć,
 


Na pierwszy rzut oka widzimy bardzo fajną esencję, w pięknym solidnym opakowaniu z idealnej długości pipetą. Myślę, że tutaj już sam wygląd produktu sprawia, że mamy ochotę go mieć w swojej kosmetyczce. Ja właśnie tak pomyślałam widząc go po raz pierwszy. 

Lekka nawilżająca esencjaz która zawiera aż 8 różnych rodzajów kwasu hialuronowego. Brzmi zachęcająco, prawda? Dzięki czemu można uznać ją za turbo nawilżacz naszej skóry. Ale oprócz tego ma w swoim składzie niacynamid który ma za zadanie łagodzić stany zapalne i wyrównać koloryt naszej skóry. 
Myślę, że jest to bardzo dobry produkt zamknięty w solidnym i praktycznym opakowaniu. I tak jak gdy stosowałam go solo lub tylko z SPF na dzień to byłam z niego bardzo zadowolona. Nie wiem dlaczego ale mam wrażenie, że gdy stosuję go z np. kremem na dzień lub na noc, czy też tonikami to inne produkty zupełnie nie są wchłanianie przez moją skórę i tak sobie przez całą noc lub dzień leżą. Sprawiając, że moja skóra wyświeca się jeszcze bardziej. 
Możliwe, że dzieje się tak przez moją cerę. Może po prostu coś nie współgra z pielęgnacją... Trudno mi powiedzieć. Nie wiem czy dalej będę stosować solo na porzucenie innych dobrych kosmetyków. Bardziej skłaniam się do tego aby komuś oddać to serum, kto uwielbia używać kwasu hialuronowego i nie ma aż tak wzbogaconej pielęgnacji jak ja. 

A wy mieliście kiedyś taki produkt, który nie chciał współgrać z waszą skórą?

{ eng } 

At first glance, we see a very cool essence, in a beautiful solid package with a perfect pipette length. I think that here the very appearance of the product makes us want to have it in our cosmetic bag. That's what I thought when I saw him for the first time.

A light moisturizing essence that contains as many as 8 different types of hyaluronic acid. Sounds great, doesn't it? So it can be considered a turbo moisturizer of our skin. But apart from that, it also contains niacinamide, which is supposed to soothe inflammation and even out the color of our skin.
I think it is a very good product in a solid and practical package. And just like when I used it solo or only with SPF for the day, I was very happy with it. I do not know why, but I have the impression that when I use it with, for example, day or night cream or tonics, other products are completely not absorbed by my skin and they lie like that all night or day. Making my skin glow even more.
Maybe it's because of my complexion. Maybe there is just something wrong with the care ... It's hard for me to say. I do not know if I will continue to use solo to abandon other good cosmetics. I am more inclined to give this serum to someone who loves to use hyaluronic acid and does not have as enriched care as I do.

Have you ever had a product that didn't want to match your skin?

🌼 Łap kody zniżkowe / Grab some discount codes 🌼

YesStyle – OLIVIASOJO
Stylevana – INF105OII
OliveYoung -OIILIVE18

🌼My social media links 🌼

Instagram: https://instagram.com/oiilivebeauty
Tiktok: https://www.tiktok.com/@oiilive

Produkt możecie kupić tutaj/You can buy this product here: https://ystyle.co/84Sc  

1 comment:

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.