Witajcie Kochani! 



Dzisiaj temat taki trochę nietypowy, bo niekosmetyczny. Z racji tego, że zbliżają się święta Bożego Narodzenia postanowiłam zrobić moje TOP 10 ulubionych filmów świątecznych. Co prawda mam ich bardzo wiele więc samą dziesiątkę było mi bardzo trudno wybrać. Większość z nich jest filmami romantycznymi, familijnymi. Uwielbiam je oglądać ze względu na wspaniałą atmosferę świąteczną.

Przyznam, że nie chciałam ich jakoś bardzo kategoryzować od najlepszego do najgorszego jako moja TOP 10 ulubionych filmów świątecznych więc po prostu wstawiam je nie po kolei.  Może co do niektórych, a zwłaszcza tych romantycznych filmów temat jest bardzo oklepany, jednak przyjemnie się oglądało ze względu na te wszystkie świąteczne dodatki - choinki, lampki, śnieg, piękne jarmarki. Chyba ze względu właśnie na takie charakterystyczne akcenty najbardziej lubię oglądać świąteczne filmy. 

Do każdego z filmów dodałam bardzo krótki opis, który może zachęci kogoś z was do obejrzenia. :)










(c) Filmweb

A jakie są wasze ulubione filmy świąteczne? 
Oglądaliście któryś z tych przedstawionych wyżej? 

11 comments:

  1. The polar express is one of my favorite Christmas movies always
    xx

    ReplyDelete
  2. Pamiętam, że kiedyś oglądałam ekspres polarny i bardzo mi się podobał, więc muszę jeszcze raz obejrzeć! Dobrze, że mi o nim przypomniałaś :)

    https://weruczyta.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Artur najlepszy, mój syn do uwielbia :-)

    ReplyDelete
  4. Niektóre filmy oglądałam, a z pozostałymi z chęcią się zapoznam :D
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Ciekawe propozycje :) ja mam zaległości w oglądaniu takich świątecznych filmów.

    ReplyDelete
  6. ja oglądałam świąteczna gorączka;) reszty chyba nie;p

    ReplyDelete
  7. oglądałam w Krzywym Zwierciadle, Świątecznego Księcia, Bajkowe Boże Narodzenie, Opowieść Wigilijną Disney'a i Ekspres Polarny :) świetne filmy :)

    ReplyDelete
  8. Nie sądziłam, że są jeszcze jakieś filmy świąteczne, których nie znam :D. Zerknę. A Opowieść Wigilijna to w tej chwili moja ulubiona pozycja.

    ReplyDelete
  9. Moi faworyci to zdecydowanie Opowieść Wigilijna i Ekspres Polarny

    ReplyDelete
  10. uwielbiam świąteczne filmy:)
    http://stylishfashionbylu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. O prosze wychodzi na to, że nie ogladałam wielu z tych filmów i zaraz sobię nadrobię :)

    Zapraszam również do siebie https://ispossiblee.blogspot.com/2018/12/christmas-wishes.html

    ReplyDelete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.