Witajcie Kochani! 

Długo mnie tutaj nie było, ale niestety jakoś przez te kilka miesięcy nie miałam za bardzo czasu. W sumie na ten moment też nie mam go zbyt dużo, ale jakoś dziś zachciało mi się coś tutaj napisać. Właściwe ten post to miałam zaplanowany aby go dodać tak właściwie we wrześniu. A tutaj jestem dopiero w grudniu. Takie rzeczy to tylko ja jestem w stanie zrobić. Zastanawiałam się nad zmianą pewnych rzeczy tutaj i właściwie prowadzeniu bloga trochę w inny sposób, ale jeszcze zobaczę czy wprowadzić coś nowego.



Bardzo fajnie, że jest pompka, bo dzięki temu dużo łatwiej jest nam nałożyć produkt. Jeżeli chodzi o wchłanianie to myślę, że zajmuje to nawet krócej niż minutę. Trudno jest mi opisać dokładnie zapach mleczka, bo właściwie nie jestem w stanie go do czegokolwiek porównać, wydaje mi się, że jest to dość standardowy zapach dla produktów firmy Mixa. Plusem jest również bardzo duże opakowanie, które starczy nam na bardzo długo, przyznam, że mam tego mleczka jeszcze całkiem sporo. Muszę przyznać, że uwielbiam skórę po tym produkcie, ponieważ jest ona miękka, gładka i czuć, że jest nawilżona. Jedynym minusem dla mnie jest zapach, bo nie należy on do moich ulubionych. Myślę, że jeżeli kiedykolwiek będę potrzebowała szybkiego i intensywnego nawilżenia to na pewno kupię ten produkt ponownie. 



A wy jakich produktów używacie do nawilżania ciała? 

3 comments:

  1. Tego mleczka nie miałam, ale chyba go kupię, bo mam uchą skórę

    ReplyDelete
    Replies
    1. Polecam! U mnie sprawdziło się świetnie! :)

      Delete
  2. Olivia these products look great. I need more moisturizing as winter time begins here....but I am heading to Oman in 3 days so warm weather again LOL. But since it is a desert I still need some moisturizing hahaha.

    ReplyDelete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.