Daymellow - amazon belief balancing peeling pad to nasączony ekstraktem z amazońskich jagód acai, peelingujący płatek złuszcza martwy naskórek i pozostawia skórę czystą i elastyczną. Strona z wytłoczeniami usuwa zanieczyszczenia z porów oraz pomaga pozbyć się zaskórników. Jego gładka strona nawilża, koi oraz optymalizuje pH naszej skóry. 

Korzyści jakie obiecuje producent: 

- Delikatne złuszczenie skóry jednocześnie działając nawilżająco 
- Posiada tłoczoną powierzchnię 3D, która skutecznie usuwa zanieczyszczenia skóry w tym zaskórniki, nadmiar sebum. Zapewniając skórze świeże wykończenie. 
- Zawiera ekstrakt z amazońskiej jagody acai, który pomaga odmłodzić nasza skórę oraz poprawić jej elastyczność dzięki właściwościom przeciwutleniającym. 
- Dzięki lekko kwaśnej formule pH 5,5 pomaga utrzymać zdrową skórę. 
- Opracowany ze składników EWG Green Grade, aby minimalizować podrażnienia skóry.

Przyznam, że bardzo polubiłam się z tą formą złuszczania naskórka i myślę, że pozostanę przy niej na dłużej. Rzeczywiście widoczne jest dużo większe rozjaśnienie skóry oraz widać, że skóra jest oczyszczona z zaskórników. Jednak należy pamiętać o tym, żeby nie używać tego kosmetyku zbyt często... bo niestety ja tak zrobiłam i moje złuszczenie nie miała końca. Musiałam całą twarz doprowadzić do wcześniejszego stanu po tym jak wszędzie miała mnóstwo suchych skórek. Ale w końcu człowiek uczy się na błędach. 

Niedługo pojawi się również post na temat witaminy C, który możecie już zobaczyć na instagramie

Kochani postanowiłam zrobić kanał na youtube, oczywiście postaram się tutaj również udostępniać tak często jak tam będę. Będzie to trochę inna firma mojego wyżycia się arystycznego w postaci krótkich filmików z udziałem kosmetyków, które testuję. Mam nadzieję, że spodoba się wam to co mam dla was przygotowane, pierwszy filmik już niedługo na kanale - myślę, że w przyszłym tygodniu już powinien się pojawić: OIILIVE BEAUTY. Nazwy bloga już zmieniona... :) Myślę, że to już ostatni raz zmiana nazwy. Nie wiem czy ktoś jeszcze pamięta jak byłam OLIWIA-ZOFIA... Trochę czasu od tego minęło, a później oliviasophiajo. Jednak nazwa oiilive jest ze mną dość długo - bardziej przy grach komputerowych - ale szukałam czegoś bardziej chwytliwego i od dziś wszędzie możecie mnie znaleźć jako oiilive. 


{ ENG } 

Daymellow - amazon belief zero balancing peeling pad is soaked in the extract of Amazonian acai berries, the peeling pad exfoliates dead skin cells and leaves the skin clean and supple. The embossed side removes impurities from the pores and helps get rid of blackheads and whiteheads. Its smooth side moisturizes, soothes and optimizes the pH of our skin.

The benefits promised by the manufacturer:

- Gentle exfoliation of the skin while moisturizing
- It has a 3D embossed surface that effectively removes skin impurities, including blackheads and excess sebum. Providing the skin with a fresh finish.
- Contains Amazon acai berry extract, which helps rejuvenate our skin and improve its elasticity thanks to its antioxidant properties.
- Thanks to its slightly acidic formula, pH 5.5 helps maintain healthy skin.
- Formulated with EEC Green Grade ingredients to minimize skin irritation.

I admit that I liked this form of epidermal exfoliation very much and I think that I will stay with it for longer. Indeed, there is a much greater lightening of the skin and you can see that the skin is cleansed of blackheads. However, you should remember not to use this cosmetic too often ... because unfortunately I did it and my exfoliation was endless. I had to get my whole face to its original state after she had a lot of dry skin everywhere. But in the end, man learns from his mistakes. There will also be a post on vitamin C soon, which you can already see on instagram.

Dear friends, I decided to make a channel on youtube, of course I will also try to share here as often as I am there. It will be a slightly different thing of my artistic expression in the form of short videos with the use of cosmetics that I test. I hope you will like what I have prepared for you, the first video will be on the channel soon - I think next week it should be released: OIILIVE BEAUTY. I don't think I will change the name of the blog anymore. :)

YESSTYLE DISCOUNT CODE: OLIVIASOJO
OLIVEYOUNG DISCOUNT CODE: OIILIVE18 
STYLEVANA DISCOUNT CODE: INF105OII 

19 comments:

  1. O przyznam szczerze, że bardzo mnie zaintrygował ten peeling, ostatnio jakoś żaden mnie nie przekonał aż do teraz :D

    ReplyDelete
  2. Fajny ten peeling. Może się na niego skuszę.

    ReplyDelete
  3. Chętnie go wypróbuję. Gratuluję kanału na YouTubie.

    ReplyDelete
  4. Zupełnie nie znam tej firmy, a peeling ciekawy. Z chęcią zajrzę na Twój kanał. :)

    ReplyDelete
  5. Ciekawa forma peelingu, nie wiem czy kiedykolwiek taki spotkałam. Szkoda, że marka nie jest dostępna w drogeriach stacjonarnych.

    ReplyDelete
  6. Nie słyszałam o nim. Lubię takie peelingi, z chęcią bym go wypróbowała

    ReplyDelete
  7. Myślę, że spodobałby mi sie ten produkt.

    ReplyDelete
  8. Ostatnio polubiłam taką formę peelingu, dlatego chętnie wypróbuję ten kosmetyk. :)

    ReplyDelete
  9. Całkiem fajny. Warto sie skusić na ten produkt

    ReplyDelete
  10. Chętnie poznałabym produkty tej marki

    ReplyDelete
  11. Jestem ciekawa czy polubiłabym taką formę peelingu. Nie miałam jeszcze nic tej marki, ale wszystko przede mną. :)

    ReplyDelete
  12. Działanie na pewno na + tylko wydajność jest średnia, dość szybko peeling mi się skończył :(

    ReplyDelete
  13. Miałam kiedyś takie podobne płatki innej marki i fajnie się u mnie sprawdzay :) O tej marce pierwszy raz słyszę :)

    ReplyDelete
  14. Wygląda na dobrą alternatywę dla innych kosmetyków o podobnym działaniu 🙂.

    ReplyDelete
  15. Brzmi ciekawie. Z chęcią bym go wypróbowała

    ReplyDelete
  16. Nie miałam jeszcze takiego peelingu. Chętnie bym wypróbowała

    ReplyDelete
  17. Brzmi nieźle. Nigdy nie kupowałam takich peelingów

    ReplyDelete
  18. Nigdy nie spotkałam się z taką formułą peelingu, naprawdę ciekawe rozwiązanie i chętnie go wypróbuję. Dzięki za recenzję!

    ReplyDelete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.