YesStyle discount code

Jeżeli zmagasz się z trądzikiem i nadmiernie przetłuszczającą się skórą twarzy mogę polecić ci produkt, który powinien totalnie odmienić twoje życie. W moim przypadku tak było. Jak wiadomo ochrona przeciwsłoneczna jest bardzo ważna przez cały rok, a jeżeli możemy mieć kilka dobrych właściwości w jednym produkcie to myślę, że jest to totalny hit. Produkt kupiłam na YesStyle - link - tak mi się spodobał, że zamówiłam już drugie opakowanie. Przypominam, że z kodem '𝐎𝐋𝐈𝐕𝐈𝐀𝐒𝐎𝐉𝐎' możecie zaoszczędzić parę groszy gdy kupujecie coś na tej stronie. Jeżeli jesteście ciekawi czegoś więcej o tym produkcie to zapraszam do lektury. 

Sam produkt jak widzicie jest zamknięty w bardzo małym i poręcznym opakowaniu. Pojemność produktu to: 30g więc w sumie dość mało jak na produkty tego rodzaju. Jednakże, ze względu na to, że jestem bardzo zadowolona z efektów jakie przynosi stosowanie tych spf'a cena i ilość nie mają tutaj dla mnie większego znaczenia. Produkt dzięki SPF 50+ i PA++ chroni skórę przed silnymi promieniami UV. Zawiera izopropylometylofenol - składnik bakteriobójczy oraz glicyretynian stearylu - składnik przeciwzapalny, zapobiegający trądzikowi. W składzie znajdziemy również pochodne witaminy C, które są w tym przypadku składnikiem nawilżającym. Co fajnego jest w tym produkcie to to, że ma taki cielisty odcień jak podkład - ale totalnie nie wpływa to na kolor naszej skóry - a nawet właściwie powiedziałabym, że fajnie ten produkt nawet sprawdza się solo ze względu na to, że wyrównuje koloryt. Dla osób wrażliwych na zapach to on akurat jest bez zapachu. Gdy nałożę go rano na twarz do wieczora nie mam problemu z wyświecaniem się skóry. Jedynym minusem może być to, że skóra po stosowaniu może być przesuszona jeżeli nie używasz odpowiednich kosmetyków do nawilżania. Ja mam swój ulubiony krem w tym zakresie i daje radę tak, że nie musze się martwić o nadmierne wysuszenie. Więc myślę, że jest dużo więcej plusów niż minusów. 

A wy co sądzicie o tym produkcie? A może macie jakieś swoje ulubione spf'y? 

YesStyle discount code

{ENG}

YesStyle discount code

If you struggle with acne and excessively oily skin on your face, I can recommend you a product that should totally change your life. In my case, it was like that. As you know, sun protection is very important all year round, and if we can have several good properties in one product, I think it is a total hit. I bought the product on YesStyle - link - I liked it so much that I have already ordered a second package. Remember that with the code '𝐎𝐋𝐈𝐕𝐈𝐀𝐒𝐎𝐉𝐎' you can save a few pennies when you buy something on this site. If you are interested in something more about this product, I invite you to read it.

The product itself, as you can see, is closed in a very small and handy package. The capacity of the product is: 30g, so in total not enough for products of this type. However, due to the fact that I am very satisfied with the effects of using these spf the price and quantity do not matter much to me. Thanks to SPF 50+ and PA ++, the product protects the skin against strong UV rays. It contains isopropylmethylphenol - a bactericidal ingredient and stearyl glycyrrhetinate - an anti-inflammatory ingredient that prevents acne. The composition also includes derivatives of vitamin C, which in this case are a moisturizing ingredient. What's cool about this product is that it has a fleshy shade like a foundation - but it totally doesn't affect the color of our skin - and I would even actually say that this product is even cool when it comes to the fact that it evens out the color on our face. For people who are sensitive to the smell, it is actually fragrance-free. When I put it on my face in the morning until the evening, I have no problem with the shining of the skin. The only downside may be that the skin can become dry after use if you don't use proper moisturizing cosmetics. I have my favorite cream in this regard and it works good so that I do not have to worry about excessive drying. So I think there are many more pluses than minuses.

What do you think about this product? Or maybe you have some of your favorite spfs? 

INSTAGRAM | FACEBOOK

17 comments:

  1. Moja skóra ma niestety dużo skłonności do niedoskonałości, więc chętnie wypróbuję ten produkt.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam w moje skromne blogowe progi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak, ja jestem bardzo zaskoczona, że w końcu znalazłam coś wręcz idealnego na moje niedoskonałości. :)

      Delete
  2. Nie słyszałam wcześniej o tym produkcie. Nie mówię nie.

    ReplyDelete
  3. Przydałby mi się- sama mam problemy z przetłuszczającą się cerą.
    Często słyszę że kosmetyki które są dla cery tłustej, mogą ją wysuszać.
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. W tym przypadku również może być taka sytuacja, dlatego ja w tym przypadku muszę ją dobrze nawilżać ale to tak jak zawsze. :)

      Delete
  4. Od czasu do czasu wyskoczą mi jakieś niedoskonałości, ale jak już się pojawią to w hurtowych ilościach, więc produkt ten jest zdecydowanie dla mnie ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Naprawdę bardzo fajnie trzyma twarz w ryzach. :) Sporadycznie pojawiają się jakieś małe niedoskonałości. :)

      Delete
  5. Dość często miewam niedoskonałości więc ten produkt mógłby mi się przydać :)

    ReplyDelete
  6. Nie znam tej marki, ale myślę, że ten produkt byłby odpowiedni dla mojej cery ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. U mnie również był to pierwszy raz z tą marką i jestem mile zaskoczone. ;)

      Delete
  7. Ja na szczęście nie mam problemu z trądzikiem ani nadmiernym świeceniem się skóry, ale znam kogoś komu ten krem przypadnie do gustu.

    ReplyDelete
  8. coś dla mnie! idealne dla mojej cery:)

    ReplyDelete
  9. Mogłabym przetestować ten produkt by wyodrębnić własną opinię :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    ReplyDelete
  10. ciekawa jestem jak to by się u mnie sprawdziło

    ReplyDelete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.